>51<

1.2K 129 6
                                    

Rozlepila som oči a pozrela sa po okolí. Netuším kde som bola. No viem že som nebola doma. Ležala som na roztiahnutom gauči. Sama...

Posadila som sa ,aby som sa mohla lepšie dozhliadnúť po byte. Pozrela som sa von oknom. Bola som celkom vysoko.

"Chanyeol?" Spýtala som sa a dúfala z odpoveď. No ako som sa bála... Odpoveď neprišla.

Absolútne netuším kde som ,ale musím sa odtiaľto dostať.

Čo ak ťa uniesol otec?

Nepomáhaš mi.. už tak som vystrašená

Prepáč, ale je to možné

V tom máš bohužiaľ pravdu

Postavila som sa. Mojim telom prechádzal strach. Išla som sa porozhliadnuť po byte. Možno nájdem niečo čo mi prezradí u koho som.

Prechádzala som sa v obývačke a pozerala som sa ,či nezbadám na fotkách niekoho mne známeho. No nenašla som žiadne fotky. Skúsila som hľadať ďalej. Vošla som do izby. Na prvý pohľad vyzerala normálne,no ked som sa otočila v pravo do uličky medzi posteľou a stenou ,uvidela som nástenku. No čo na nej bolo ma vystrašilo ešte viac.

Boli na nej moje fotky, miesta na ktoré som chodila, Chanyeolov dom, moja škola a dokonca aj moji kamaráti a Chanyeol. Ku každej fotke bol nejaký popis.

- vysoký, stále pri Lei , evidentne jej priateľ, volá sa Park Chanyeol

- rovnako vysoká ako Lea, bavia sa od začiatku príchodu do školy, najlepšie kamarátky = Zoe

- ubližovala Lei , teraz sa kamarátia = Klaudia

Prekvapilo ma to. Ako môže ten človek o mne toľko vedieť? Netuším čo je toto za uchýla a čo po mne chce. Počkám si keď príde a potom uvidím.

Ty si s ním hádam chceš sadnúť a pokecať pri čajíčku...Čo ak ťa znásilní alebo rovno zabije?

Sun dnes mi vážne psychicky nepomáhaš

Ja ti len predkládam fakty o realite...

Bojím sa ,že to je jedna z tých dvoch možností

Neboj...Ver tomu že to bude fajn...
Inak skús sa pozrieť na vchodové dvere,možno tam bude napísané meno

Vidíš to je dobrý nápad

Prišla som ku vchodovým dverám . Skúsila som ich otvoriť,no bolo zamknuté.
Dobre... Takže človek čo má sem dostal,ma tu chce mať.

Išla som si ľahnúť naspäť na gauč ,a tvárila som sa ,že stále spím.
Onedlho som započula štrngot kľúčov zvonku dverí a tlmené hlasy dvoch osôb. Nevedela som ich identifikovať.

Keď sa vchodové dvere otvorili ,hlasy kompletné stíchli.
Počula som ako sa osoby vyzúvajú z topánok a následne sa jedna osoba začala blížiť ku mne.

Bála som sa. Neuveriteľné moc. Začala som sa nekontrolovateľne triasť a do mojich zavretých oči sa nahrnuli slzy.

Zrazu som ucítila niekoho teplé pery na mojom krku. Strhla som sa a vystrašene otočila k tej osobe a snažila som sa od nej oddialiť .
Bol tam Chanyeol. V momente som ho objala.

"Čo sa stalo zlato?" Spýtal sa prekvapene

"Ja som si myslela ,že ma niekto uniesol" zafňukala som.

"A to prečo..?"

"Prečo by ma niekto unášal? No ja neviem,mohol si niekoho zaplatiť otec aby ma našiel a priviedol k nemu" povedala som útočne a nahodila pokerface.

DON'T TOUCH ME!Where stories live. Discover now