#1

7.9K 323 72
                                    

Perspektywa Jeongguka

Wracałem do domu, kiedy przechodziłem przez pasy poczułem mocne uderzenie, usłyszałem piski jakichś kobiet a jedyne co zobaczyłem to sylwetka mężczyzny.

Wieczór~

Kiedy się obudziłem, poczułem niewyobrażalny ból. Zacząłem rozglądać się po pomieszczeniu, jedyne na co zwróciłem uwagę, to mężczyzna siedzący na krześle w kącie.

- Kim jesteś ?- zapytałem

- Oh, widzę że już się obudziłeś. Czekaj, zawołam pielęgniarkę.- powiedział i wyszedł.

Perspektywa Jimina

- Już ci mówiłem... Yoongi.

- Ale- nie dokończył ponieważ mu przerwałem.

- Nie ma "ale", miałeś to załatwić lecz wolisz się opierdalać. Jeśli do końca tego tygodnia nie załatwisz kontraktu z tym człowiekiem, zostaniesz zwolniony, zrozumiałeś ?- zapytałem zdenerwowany.

- Tak panie Park, zrozumiałem.- odpowiedział.

- Rozłączam się.- nacisnąłem czerwoną słuchawkę i rzuciłem telefon na siedzenie obok.

Po dziesięciu minutach usłyszałem powiadomienie więc wziąłem do ręki telefon i zacząłem czytać wiadomość jednocześnie patrząc na drogę.

Od Nieznajomy:

Myślisz że ci odpuściłem ?! Pożałujesz tego jak mnie potraktowałeś.

Moje oczy zrobiły się większe a mój oddech przyspieszył, próbowałem się uspokoić ale nie mogłem. Nagle w coś uderzyłem a następnie usłyszałem krzyki więc wyszedłem z samochodu. Kawałek dalej leżał młody chłopak z kruczoczarnymi włosami o cerze dziecka. Naokoło niego była krew, pobiegłem do niego i sprawdziłem czy oddycha.

- Hej !- krzyknąłem- Słyszysz mnie ?! Nie zamykaj oczu ! Nie zamykaj oczu !

Wziąłem telefon i zadzwoniłem po karetkę. Przyjechali po pięciu minutach, pojechałem z nimi.

Kiedy pozwolili mi wejść do pokoju. Pierwsze co zrobiłem to podszedłem do łóżka i zacząłem przyglądać się chłopakowi.

- "Piękny"- pomyślałem. Usiadłem na krześle w kącie i czekałem aż się obudzi ale nic z tego. Nastał wieczór a ja dalej czekałem, kiedy straciłem nadzieję że się dzisiaj obudzi usłyszałem piękny głos.

- Kim jesteś ?- spytał.

- Oh, widzę że już się obudziłeś. Czekaj zawołam pielęgniarkę.- powiedziałem i wyszedłem.

~~~~~~~~~~~~~~~

Hej, witam was wszystkich na wszelki wypadek mówię że to mój pierwszy jikook i wgl pierwsze opko więc napiszcie co myślicie i co chcielibyście abym zmieniła.

Property of... ||Jikook ~+18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz