Bardzo ważne!!

1.1K 40 40
                                    

Daddy, kiss me //Jikook

   

Jeon Jeongguk jest 22-letnim sprzedawcą w Sexshopie, pewnego dnia do sklepu przychodzi przystojny, młody biznesmen

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jeon Jeongguk jest 22-letnim sprzedawcą w Sexshopie, pewnego dnia do sklepu przychodzi przystojny, młody biznesmen. Co się stanie kiedy Jeongguk zostanie uratowany przez przystojnego nieznajomego?

-Trzy-trzydzieści won.

-Dzięki słodziaku.

To mój pierwszy pomysł który mam zamiar zrealizować.
Za okładkę dziękuję  TuaAAmica


 
      

  You helped me // Jikook

Jeszcze nie mam okładki xD

  Jeon Jeongguk 20-letni student, który wracając z pracy spotyka na swojej drodze przystojnego mężczyznę.
Nieznajomy mdleje, a Jeongguk nie mogąc go zostawić zamierza się nim zaopiekować. Co wyjdzie z tej znajomości?

      -Już...

      -Przepraszam, dobrze się pan czuje?

      -...nie dam rady.

    Nie jestem pewna czy wam się spodoba.

       
Teacher of my sister// Jikook

Do tego też nie mam okładki xD

Jeon Jeongguk przegrał zakład ze swoją starszą siostrą bliźniaczką. Za karę musiał iść jako ona na jej lekcje. Niespodziewanie w szkole jego siostry robią przegląd toreb. (czyli sprawdzają czy uczniowie nie mają dopalaczy itp.) Siostra Jeongguka wiedząc że jest on homoseksualistą zostawia mu w torbie,"niespodziankę" bez wiedzy młodszego. Kiedy Park Jimin, nauczyciel wf-u znajduje w jej (jego) torbie "niespodziankę" postanawia dać "mu" karę. Natomiast jaka będzie ta kara...dowiecie się sami.

     -Jak to sobie wyobrażasz, ja jestem chłopakiem.

  
     -Przegrałeś zakład więc musisz.

Paring poboczny: VHope

(Taehyung to starszy brat Jeongguka niestety, bardzo nieśmiały.)
    

I co podobają wam się projekty które zrobię lub nie na sto procent "Daddy, kiss me" będzie ale o te dwa proszę o opinię cży chcielibyście ^.^

    
        

Property of... ||Jikook ~+18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz