Perspektywa Jimina
-Jimin, nudzi mi się.- usłyszałem i poczułem jak Jeongguk wiesza mi się na plecach.
-Jak ci się nudzi to może...- odwróciłem się do młodszego i zobaczyłem zarumienionego Jeongguka.-...oglądniemy film? Co byś chciał?- dokończyłem a chłopak wypuścił po cichu powietrze.
-Iron Man.- odpowiedział z uśmiechem.
-No dobrze.- odsunąłen się od młodszego i poszedłem po laptopa, kiedy wróciłem podłączyłem go do telewizora i puściłem upragniony film młodszego.
Usiadłem na kanapie, a potem zobaczyłem jak młodszy siada, jednak nie zdążył bo posadziłem go na swoich kolanach.
~~~~~
Oglądaliśmy już drugą część Iron Mana. Film był interesujący ale to co interesowało mnie teraz bardziej to odsłonięta szyja Kookiego. Zacząłem na niej składać mokre pocałunki. Po kilku sekundach usłyszałem ciche westchnięcie ze strony Jeongguka co oznacza że mu się podoba, więc ciągnąłem to dalej. Młodszy już kompletnie nie skupiony na filmie odwrócił się w moją stronę całkowicie przypadkiem ocierając się o moje krocze, przez co jęknąłem cicho. Popatrzyłem się na Jeongguka a w jego oczach ujrzałem porządanie i miłość.
Zacząłem całować jego usta, jako iż chciałem dostać dostęp do środka, złapałem młodszego za pośladki przez co jęknął a ja szybko wpiłem się ponownie w jego usta. Trwało to dosyć długo dopóki Jeongguk nie przerwał pocałunku.-Jimin...- powiedział z wahaniem.
-Tak?- zapytałem.
-Ja...boję się.- odpowiedział.
-Czego?
-Że cię znowu skrzywdzę.
-Przecież nie musimy tego robić jeśli nie jesteś jeszcze gotowy.
-Ale, ty chciałbyś już to zrobić, prawda?
-To prawda. Ale nie musimy się śpieszyć. Poczekam, jeśli nie jesteś gotowy. W tym momencie wystarczą mi twoje pocałunki.- uśmiechnąłem się i złożyłem pocałunek na ustach Jeongguka.
-Jak kocha, to poczeka.- wymamrotał pod nosem.
-Ja poczekam zawsze.- powiedziałem i powróciłem do pocałunku.
~~~~~~~~~~~~
Polsat time muszę napisać rozdziały do reszty xD i podoba się? (Szczerze proszę xD)
Ja myślę że zepsułam booo...bo tak xD ale mam nadzieję że się podoba ^.^ mimo wszystko "ten" problem jeszcze się nie skończył xD zgadnijcie o czym mówię ^.^
CZYTASZ
Property of... ||Jikook ~+18
FanficHej nazywam się Jeon Jeongguk. Mam 17 lat i mieszkam sam. Moi rodzice umarli kiedy miałem 7 lat.