Q&A z bohaterami

768 26 45
                                    

    Sorka nie mogłam tak normalnie oznaczyć bo psuło mi się 

Karo11space

Do Hobiego: Dlaczego jesteś z moim mężem?! ;-;

Hobi: Ponieważ go kocham.

Do mnie: Od jakiej piosenki zaczęłaś słuchać K-Pop'u?

Ja:  Wiesz, ja bardziej słuchałam japońskich piosenek. Mój brat o tym wiedział bo lubię AKB i kiedyś powiedział mi że muszę coś zobaczyć. I pokazał mi 7 chłopaków którzy tańczyli, i o ile się nie mylę to było Danger. 

Kawaii_Lizzy

Do mnie: Polecasz jakieś wspaniałe Jikooki?

Ja: Hmm...Polecam te od Leonii oraz Szklany chłopiec. Jest ich jeszcze więcej więc możesz sprawdzić moją bibliotekę ;)

Do Jimina: Hejjj dżemie, noo a więc mam do ciebie kilka pytań 8)

1) Kochasz Kook' isia?

Jimin: Jasne że tak. Skąd wogóle takie pytanie?

2) Myślisz że Kook kiedyś odda się tobie?

Jimin: Może już mi się oddał, a ty po prostu nie wiesz wszystkiego~?

3) Nie umrzesz c'nie?

Jimin: To czy umrę czy nie zależy od autorki ^.^

Do Jeongguka: Planujesz jakieś wspólne plany na przyszłość?

Jeongguk: Wiesz...nigdy się nie zastanawiałem nad przyszłością. Jestem zbyt zajęty patrzeniem na Jimina.


Leonia18

Do Jimina: Czy planujesz zaskoczyć czymś swojego chłopaka? Może jakąś niespodzianką?

Jimin: Jeszcze się nad tym nie zastanawiałem. W tym momencie tych niespodzianek było już za dużo.

Do Jeongguka: Czy kiedykolwiek myślałeś, że zakochasz się w chłopaku?

Jeongguk: Haha...właściwie, jestem gejem już od gimnazjum, ale nigdy nie umiałem sobie tego przyswoić.

Do mnie: Twoje ulubione opowiadanie z wattpada? Niekoniecznie Jikook.

Ja: Jedyne "normalne" opowiadanie które teraz czytam to "Miraculum: Kiedy prawda wyjdzie na jaw."

yoon_candy

Do mnie: Czy jesteś samotna?

Ja: Haha zależy jak samotna. Jeśli chodzi o chłopaka to miałam, ale już nie mam :') A jeśli chodzi o to czy czuję się samotnie to mimo że mam czterech braci, czuję się bardzo samotnie...czasami aż to boli xD 



Property of... ||Jikook ~+18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz