#8

2.3K 139 35
                                    

Perspekywa Jimina

Obudziło mnie wibrowanie na tyłku, więc nakierowałem jedną rękę na tylną kieszeń i wyjąłem telefon na którym widniało pełno wiadomości. Kilka z nich było od Yoongiego w których były informacje na temat tego jak postępuje praca nad kontraktem, następnie wezwania na policję w sprawie usiłowania zabójstwa na Jeongguku oraz wiadomość od nieznanego numeru. Przełknąłem głośno ślinę i odczytałem wiadomość.

Od nieznany:

Brawo, Jiminnie. Zdążyłeś na czas. Ale, to jeszcze nie koniec. Lepiej pilnuj i siebie i swojego chłoptasia.

Przez moje ciało przeszedł nieprzyjemny dreszcz. Spojrzałem na leżącego obok siebie chłopaka który na szczęście dalej spał. Przyglądałem się jego spokojnej twarzy.
-Nie pozwolę mu cię skrzywdzić.- powiedziałem szeptem i pocałowałem młodszego w czoło. Wygramoliłem się z objęć Kookiego i pokierowałem w stronę wyjścia. Wyszedłem ze szpitala i zadzwoniłem do Jina (nie było go bo wrócił do domu zaraz po incydencie).

-Słucham?- po drugiej stronie usłyszałem zasypany głos przyjaciela. No tak, w końcu jest jeszcze wcześnie.

-Mam do ciebie sprawę.- powiedziałem.

-Jimin? Jaką?- zapytał.

-Czy twój chłopak...- zatrzymałem się w pół zdania, widocznie Jin musiał się zorientować o co chodzi.

-Namjoon.- usłyszałem po drugiej stronie.

-Tak, Namjoon. Czy on czasem nie pracuje w policji?- zapytałem.

-Tak, pracuje. Mówiłem że jest tam "szefem".-A co?- zapytał.

-Słuchaj, czy mógłbyś zapytać się go czy może przypisać Kookowi całodobową ochronę?- poprosiłem.

-Jasne, zapytam się.- odpowiedział a ja podziękowałem i rozłączyłem się.

Zadzwoniłem po taksówkę która przyjechała po kilku minutach. Następnie, dałem kierowcy adres a on ruszył.

~~~~~~~~

Wiem przepraszam zjebałam ale mam małe rozdarcie bo musiałam zerwać ze swoim (byłym już) chłopakiem... ( on nawet jeszcze tego nie przeczytał)...ponieważ mnie ignorował i jestem przez to załamana dzisiaj w nocy będzie kontynuacja tego (chyba) ale mam nadzieję że mi zaufacie chociaż trochę ^^ leonia18 wyzywam cię do opowiedzenia o sobie
1. Co lubisz robić  w wolnym czasie? (Pisanie się nie liczy)
2.Jakie jest twoje ulubione jedzenie.
3.Czy masz jakieś zwierzątko? Jeśli masz to powiedz jakie a jeśli nie masz a chciałbyś to powiedz jakie i dlaczego.
4.Pokaż się.
5.Która grupa z k-popu jest twoją ulubioną?
6.Co wolisz? Herbatę czy kawę?
7.Masz rodzeństwo?
8.Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

Property of... ||Jikook ~+18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz