Matthew
S horiacim konárom v rukách som sa snažil vrátiť späť a zároveň sa aj nejako obliecť, ale nebolo to také jednoduché, keďže som mal jednu ruku plnú a ešte som cez ňu mal aj prevesenú osušku. Na chrbte ma ešte chvíľu pálil pohľad Sky, ktorý ma nútil pousmiať sa. Áno, bola rozkošná, keď na mňa vtedy hľadela ako na ducha. Zaujímalo by ma čo si vtedy asi myslela.
Čo ťa to zaujíma? Veď je ti ukradnutá až do špiku kostí.
Zamračil som sa.
Neďaleko som zbadal žiaru ohňa. Bolo mi jasné, že tam je náš tábor a teda som pridal do kroku. Konečne sa mi podarilo navliecť si oblek na obe ruky, už ho stačilo len zapnúť a to som dokončil práve v momente, kedy som vyšiel z lesa a vystúpil na svetlo ohňa. Očami som si to tam premeral a až na to, že Barbequ už nebola v bezvedomý a Jake nikde nebol, sa to tam nezmenilo.
Premeral som si Bbq, ležiacu na zemi a keď som zbadal jej výraz, ktorý jasne hovoril 'Aha, to si len ty', som mal chuť sa otočiť a znovu sa niekam zašiť. Miesto toho som ten jej výraz však ignoroval a vlhkú osušku som prehodil cez konár stromu za mnou. Znovu som sa otočil ku ohňu. Postrehol som, že žiadne rezervné drevo sme už nemali a teda som usúdil, že Jake išiel po drevo, preto tu nie je.
"Kde má ruksak Sky?" Dovolil som si opýtať sa Bbq a dokonca som pri tom ani neznel podráždene.
"Asi niekde tam." Povedala mi neisto a kývla hlavou. Neviem či som sa mal diviť, že ruksak Sky, ležal vedľa môjho alebo som sa nad tým mal len smiať či možno plakať, ale nijako som to neriešil a prešiel som k nemu a zohol som sa. Roztvoril som ho a začal som sa v ňom prehrabávať. Nevšímal som si čo všetko tam mala, mojím cieľom bolo len nájsť tú osušku a nie pozastavovať sa nad tým, aký druh vložiek či tampónov používa a teda som sa v tom hrabal a po chvíli som z toho mal španielsku dedinu. Už som mal chuť začať odtiaľ vyberať veci a nejako sa tak dopracovať ku osuške, ale zabránila v mi tom jedna visačka. Už len zo zvedavosti som na ňu nazrel.
Doktor James Reyes
Očami som prešiel ku jeho fotke. To meno mi síce nič nehovorilo, ale keď som si prezrel tú fotku, niečo sa mi na tom nezdalo. Prečo by tu Sky mala visačku cudzieho chlapa? Určite to musí niečo znamenať a síce mi bolo divné, že to nikomu nepovedala - a možno povedala, len nie tebe, pretože ťa má u prdele rovnako ako máš u prdele ty ju -, ale pýtať som sa jej na to nechcel, pokiaľ mi o tom nepovedala. Svedčalo by to o tom, že som v jej ruksaku robil aj niečo iné, než hľadal osušku. Ku čomu som sa v konečnom dôsledku aj vrátil a visačku som vrátil nazad do ruksaka. Aspoň som si nemusel dávať pozor na to, aby som ju vrátil na jej pôvodné miesto. Musí predsa počítať s tým, že jej tam tie veci poprehadzujem, keďže tú osušku bude mať niekde dolu.
Keď som sa ku nej konečne dopracoval, vydýchol som si, že mi ešte stále nič neodhryzlo ruku a proste som ju vytiahol. Vyzerala presne tak ako som to opisoval Sky. Ruksak som zazipsoval a nechal som ho tam, kde bol.
"Čo to je?" Vyzvedala Bbq.
"Osuška. Je to len zabalené, ale keď sa to namočí, tak sa rozbalí do normálnej veľkosti. A Sky ma požiadala, aby som to urobil, že by sa jej aj uschla potom." Nevedel som, prečo jej to vysvetľujem celé, ale predpokladal som, že by som jej to tak či onak musel povedať, pretože by sa ma na to pýtala. Takto som to len urýchlil.
"Aha. Neurobil by si to isté aj s mojou?" Dvihla obočie a ja som len kývol.
"Kľudne, ale nájdi si ju sama vo svojom ruksaku." Raz mi to hrabanie sa v dievčenskom ruksaku bohate stačilo. U Sky som našiel divnú visačku, čo by som asi našiel u Bbq? Balíček kondómov?
Netrvalo to dlho a už mi to aj hádzala. "Hneď som nazad." Povedal som jej a pobral som sa k vode. Tam som urobil čo bolo treba i keď s rozbaľovaním osušiek z pôvodného obalu som mal trochu problém, ale podarilo sa a o chvíľu som ich už aj vyžmýkané niesol nazad ku ohňu, kde som ich zavesil jednu vedľa druhej na konár ku Jakeovej osuške.
Potom som sa posadil ku ohňu a premýšľal som, kde Jake toľko trčí. Netušil som presne ako dlho je preč, ale aj tak myslím, že by sa už mal vrátiť.
"Máš rád kravy?" Spýtala sa ma Bbq a ja som ku nej dvihol udivený pohľad. Takúto otázku som teda ozaj nečakal.
"Prečo sa pýtaš?" Pobavene som sa usmial.
"Proste milujem kravy a ak ti to nestačí ako dobrý dôvod, tak aby reč nestála. Takže ako?" Nedala sa odbiť a ja som teda len vzdychol. Prehrabol som si ešte stále vlhké vlasy a zamyslel som sa nad tým.
"Neviem. Nikdy som nad tým nepremýšľal." Pokrčil som plecami. "Ale myslím, že proti nim nič nemám." Povedal som nakoniec. Veď koniec koncov, kravy mi nikdy nič nespravili a nemal som dôvod ich nemať rád. Skôr mi boli len ľahostajné. Presne ako celý zvyšok sveta, všakže?
Skôr ako stihla Barbequ nejako nadviazať, som do nej len drgol ramenom a pobavene som sa usmial. "Počul som, že sa páčiš Jakeovi." Prezradil som jej. Síce mi to Jake nikdy nepovedal, ale mne to bolo hneď jasné, že voči nej pociťuje nejaké sympatie. Už len preto, ako sa na ňu vždy pozeral a ako sa choval. Bol celkom iný ako predtým, čo prišli.
Ten jej pohľad rozhodne stál za to, povedať jej to a možno tým riskovať Jakeov hnev, ak sa nejako dozvie, že som jej to povedal. Podľa mňa si to ani on sám ešte nechce priznať a teda by bol nasratý určite dosť. Alebo možno nie a práve vďaka tomu by si to konečne mohol priznať.
Vyzerala dosť prekvapene a dokonca sa mi zdalo, že som na jej lícach zbadal aj trochu tej červene.
"A... A č... čo ti povedal?" Zakoktala sa a ja som sa uchechtol.
"V podstate mi nemusel povedať nič, aby som prišiel na to, že sa mu páčiš." Povedal som jej. "Ako ťa spoznal, tak je celkom iný. Ja mám od neho konečne pokoj a miesto toho aby sa staral o mňa, všetky tieto jeho pudy sa preniesli na teba a pochybujem o tom, že to je len tak." Usmial som sa. Kiež by som dokázal... Kiež by som dokázal cítiť niečo podobné.
Pche, ty si predsa na také veci dávno zanevrel. Nespomínaš si na Samanthu? Ako dopadla...?
"Aha. Tak to ho musíš dobre poznať, keď to dokážeš takto sám posúdiť." Povedala so sklopeným pohľadom, zatiaľ čo sa hrala so srsťou Voldemorta.
"Ver mi, viem o čom hovorím." Kývol som hlavou a poškrabal som psa za ušami.
"Uhm, zmeňme tému. Čo ty a Sky?" Spýtala sa ma a vyzerala tak, že ju to ozaj veľmi zaujíma, no ja som len pretočil očami.
"Zmeňme tému. Čo ty a Jake?" Nechcel som jej odpovedať, neviem prečo, ale proste som nechcel.
"Ja som sa pýtala prvá." Prečo sú niektoré ženy také tvrdohlavé?
"To je fuk. Odpovedz mi ty a potom, ak budem chcieť, odpoviem ti aj ja." Usmial som sa.
"No tak to nie. Hovor!" Znelo to ako rozkaz, ale ja som len dvihol kútik úst.
"Asi sa bojím." Nadhodil som. "Alebo... vlastne ani nie." Zavrtel som hlavou a krátko som sa zasmial na jej vražednom výraze.
"Dobre, takže, podľa toho, že mi to nechceš povedať, tak predpokladám, že sa ti nehorázne páči, si do nej zamilovaný až po uši a po nociach tajne premýšľaš nad menami vašich detí." Tak a teraz som nevedel či sa mám smiať alebo by som sa mal smiať až by som plakal. Ale miesto toho som na ňu len zhrozene pozrel akoby bola nejaké monštrum.
"Čože? Ale fuj, to je nechutné. Sky je síce v pohode baba, ale netvrdím, že som z nej neviem ako unesený. Proste... je otravná a úplne príšerná, ale myslím, že ako kamošku ju dokážem akceptovať." Kývol som hlavou.
Klamár je z teba síce dobrý, ale povedzme si úprimne, klameš sebe alebo Barbequ?
YOU ARE READING
Zánik Civilizácie
Science Fiction"Ide o to, že ľudská civilizácia je už hrozne stará a niekto si myslí, že ľudská rasa je mladá, ale to je blbosť. Ľudia existujú už veľmi dlhú dobu, len nie na tejto planéte. Alebo teda nie iba na nej." "Čo to znamená?" "Znamená to to, že ľudia žil...