Matthew/Matt
Sledoval som ju ako odchádza. Netušil som čo chce s Jakeom alebo s Anabelle, ale rozhodol som sa nechať to zatiaľ tak. Otočil som sa ku ohňu a očami som prešiel po Barbequ, ktorú to celé zrejme už totálne položilo, Willovi, ktorý stál pri tom strome rovnako ako pred desiatimi minútami a Andrewovi, ktorý stále zvedavo hľadel smerom, ktorým odišla Sky, čo ma neskutočne iritovalo. Čo s ňou on má? Vyzeralo to tak, akoby ju mal rád viac ako len kamarátku. Neviem ako to bolo zo strany Sky, ale najradšej by som mu vyškriabal oči.
Žiarlim?
Nie. Veď ani neviem čo to je žiarlivosť. Nikdy som ju necítil a nikdy ju ani cítiť nebudem. Nemám na to dôvod.
Neviem prečo, ale prešiel som ku Barbequ. Posadil som sa ku nej a drgol som do nej.
"Hej," oslovil som ju a počkal som kým dvihne hlavu. Vyzerala dosť zničene. "Nie je to predsa také zlé, nie?" Vôbec som netušil o čo mi ide, ale to je iba detail.
"To je pravda. Zlé to bude až keď ti príde svadobné oznámenie." Ozval sa zo svojho miesta Will a pobavene sa usmial. Založil si ruky na hrudi a veľavravne sa pozrel na Barbequ. Tá ho len spražila pohľadom a zrejme mala čo robiť aby potlačila slzy, ktoré mala na krajíčku. Divil som sa, že jej ešte nezačali stekať po lícach.
"No ty si tomu už len pomohol." Zašomral som a pretočil som očami. "Ale nie, nepočúvaj ho. Jake a tá kurva... medzi nimi určite nič nie je, iba to tak vyzerá, pretože ho nateraz má vo svojej moci, ale ona ho čoskoro určite omrzí. Jake totižto nikdy nebol na takéto barbíny ako je ona." Snažil som sa ju nejako utešiť, ale ona sa len uchechtla.
"Aha, takže mi tým chceš povedať, že mám vlastne čakať kedy prídem na rad ja?" Spýtala sa ma ja som si zahryzol do pery.
"Ehm... keď to povieš takto, tak to znie... no proste, ja si myslím, že ku nej nič necíti a má rád teba, len si to ešte ani sám nechce priznať a tak na to prostredníctvom nej príde, že skutočne stojí iba o teba a o žiadnu inú." Pokúsil som sa o úsmev.
"Ty teda vieš človeku dvihnúť náladu." Predpokladal som, že to nemyslela dvakrát úprimne.
"Tak sorry, ale ja som na takéto veci nikdy nebol." Zašomral som a pozrel som sa do plameňov, ktoré nás tu ožarovali.
"To je vidieť." Povedala a ja som pretočil očami.
"Tak vďaka." Vzdychol som si a pevne som medzi zubami zovrel vnútornú stranu svojho líca, keď som si všimol, že Andrew z tohto celého má zrejme šou, ktorú si dosť užíva. "Chceš k tomu azda povedať niečo aj ty?" Podvihol som obočie a on na mňa len zmätene pozrel. Áno, ten tvoj predošlí úsmev som si všimol.
"Ja? Nie, nemám k tomu čo dodať." Pokrútil hlavou a zavrtel sa na mieste.
"Tak by si nám mohol povedať čosi iné." Navrhol som.
"Čo také?" Dvihol obočie.
"Napríklad, čo je medzi tebou a Sky. Všimol som si, že sa od nej ani nepohneš. Divím sa, že si za ňou aj teraz nešiel ako jej tieň." Posmešne som sa usmial.
"Medzi mnou a ňou nič nie je. Sme len dobrí priatelia. Povedal by som, že lepší než vy dvaja." Odvrkol a ja som potláčal zavrčanie.
"A podľa čoho tak usudzuješ?" Skúmavo som si prezrel jeho tvár.
"Už len podľa toho ako sa ku sebe chováte. Štekáte po sebe ako psi. Ani sa jej nedivím, že ťa moc nemusí a dáva prednosť mne, pred tebou." Sebavedome sa uškrnul a pocítil som ako ma začala svrbieť ruka, čo som mal takú chuť mu upraviť fasádu a zotrieť mu ten úsmev z tváre.
BINABASA MO ANG
Zánik Civilizácie
Science Fiction"Ide o to, že ľudská civilizácia je už hrozne stará a niekto si myslí, že ľudská rasa je mladá, ale to je blbosť. Ľudia existujú už veľmi dlhú dobu, len nie na tejto planéte. Alebo teda nie iba na nej." "Čo to znamená?" "Znamená to to, že ľudia žil...