78. Kapitola - Agresivita stúpa

209 18 13
                                    

Christina/Sky

Po tom, čo som si dnes dala už aj svoju druhú sprchu - pre tentokrát studenú - sa mi trochu uľavilo, ale pocit prázdnoty to moc nezlepšilo. Barbequ bola síce opitá, ale pravdu mala aj tak. Ale ja som sa Matta nechcela vzdať. Nie teraz, keď som ho už konečne dostala. Keď sme boli spolu a vedela som, že ma miluje rovnako ako ja jeho. Ale tak zrejme nie rovnako, pretože ja by som sa ho nevzdala len tak ľahko kvôli niekomu... neviem komu! Dobre, ona mi síce povedala, že to je jeho bývalá priateľka, ale čo tu robí, kto to je? Je zo Zeme alebo z tejto planéty? Proste... chcela som vedieť viac! Ale nikto nebol ochotný mi vyhovieť.

Chytila som do rúk kľučku, ale bolo otvorené, takže som do dverí len zatlačila a vkročila som dnu. Zastavila som sa na prahu a s vyvalenými očami som sa pozerala na výjav pred sebou.

Videla som chrbát Matta a pred ním stála Samantha. Bola k nemu otočená chrbtom a počula som ako vzdychala. Matt mal ruky obmotané okolo jej tela a robil dosť výrazný pohyb panvou, takže mi bolo viac ako jasné, čo robí. Zrazu Samantha vykríkla a ja som vykríkla spolu s ňou.

"Ty bastard!" Mala som chuť po ňom hodiť tie dvere, ktorých kľučku som stále držala v ruke, ale miesto toho som ich radšej hlasno zabuchla a s plačom som bežala preč. Vedela som, že medzi ním a tou blondínkou niečo zrejme je, ale toto by mi nikdy nenapadlo.

Nevedela som kam bežím, slzy v očiach mi bránili vidieť zaostrene, ale aspoň som nevrážala do stien. Zahla som do dverí a ani som nevedela ako, vpadla som niekomu do náručia. Dvihla som hlavu a zažmurkala som, aby som zistila kto to je. Keď som spoznala Sebastiana a Jakea a ich ustarostený výraz, neodolala som a objala som ho. Bol síce vyšší ako ja a vyzeral zmätene, proste som ho objala a je mi jedno či sa pri tom nejako nakazím alebo čo. Proste som mu ruky obtočila okolo pása a hlavu som mu zaborila do hrude.

"Sky? Čo sa stalo?" Spýtal sa ma Jake a ja som sa chvíľu odmietala odtiahnuť, ale nakoniec som to predsa len urobila odstúpila som.

"On... On..." Nevedela som sa vykoktať a zviezla som sa na zem.

"Kto? Matthew?" Mierne sa zamračil a sklonil sa na zem ku mne. Ja som len prikývla. "Čo spravil?"

"Skôr čo robí. On... On práve... tú suku..." Nevedela som ako to vysloviť, to slovo som mala na jazyku, dokonca som mala pocit, že ho tam mám vyryté, ale aj napriek tomu som nedokázala povedať čo si myslím. Tak som dvihla ruky a ukázala som mu to na prstoch.

"To si robíš srandu." Zhrozrene sa na mňa pozrel a ja som zavrtela hlavou. "A si si istá?"

"Videla som ich." Sklonila som hlavu k zemi a zaútočila na mňa nová vlna sĺz, ktoré som nedokázala potlačiť. Objala som sa rukami a pritiahla som si nohy k hrudi.

"Ten bastard skurvený!" Zavrčal Jake až ma myklo a potom som videla ako sa postavil a rozbehol sa preč, zatiaľ čo Sebastian stál na mieste a hľadel za Jakeom rovnako ako ja, len akurát ešte viac zmätene.

Napadlo mi, že možno ide Jake urobiť niečo Mattowi, ale nemala som silu na to, aby som sa postavila a išla za ním, zabrániť mu v tom. A možno si to Matt zaslúži.

Ale možno si za to môžem sama.

Barbora/Barbequ

Kráčala som chodbou od vedca, ktorý mi práve vzal krv. Jake ma k tomu donútil, pretože chcel vedieť, že si nevymýšľam a že som skutočne tehotná. A presne vďaka tomuto kúsku sa mi podarilo úplne vytriezvieť, pretože injekcie a ja nemáme priateľský vzťah. Ale hlava ma bolela tak či onak a neviem prečo, bola som nasratá. Prečo ma do toho Jake donútil? Najradšej by som mu odkrútila krk.

Zánik CivilizácieWhere stories live. Discover now