Barbora/Barbequ
Sledovala som hádku medzi Mattom a Sky a miestami som mala chuť sa aj smiať, ale keď som videla, že sa do toho vložila aj tá pi*a, všetok smiech ma prešiel a nahradila ho túžba vraždiť. Tak najprv niekde v lese pravdepodobne balí Jakea a teraz sa snaží poštvať Matta proti Sky a naopak?! Čo si o sebe do prdele myslí?!Sledovala som Sky ako odchádza. Najprv som myslela, že by ju Matt možno mohol presvedčiť, ale v momente ako sa do toho začala montovať aj ona mi bolo viac ako jasné, že Sky odíde. Postavila som sa a zamračila som sa na Matta.
"Ty si taký somár. Nechápem ako si si nevšimol, že ťa má rada. A ty sa ku nej správaš ako ku handre a začínaš si tu s touto aj keď ju poznáš možno už päť minút. Čo všetko si si prežil so Sky? To to pre teba nič neznamenalo?! Sky ti zachránila život minimálne raz. Samozrejme, ty jej určite tiež, ale čo ti zachránila táto tu? Tvoj účes? Kefou Sky, ktorú nenechala ani dočesať sa?! Zamysli sa nad sebou, hrozne ma serie toto tvoje správanie sa, že ti je furt všetko jedno a všetko berieš ako srandu. Začni sa konečne chovať ako dospelý!" Nahučala som do neho a našim jediným šťastím bolo, že medzi nami bol ten oheň, pretože keby tam nebol, asi by som mu jednu vrazila, ak by ma nepredbehol a neskočil by on po mne, ale z mojej strany by to vypadalo tak, že by som trafila skôr ju, než jeho. Ale to by bolo iba čiste náhodou...
Matt vyzeral dosť zaskočene a Anabelle tiež. Ale tá sa spamätala skôr než on a už začala otvárať ústa, že čosi povie, keď som ju zastavila. "Ty čuš. Nikto sa ťa na názor nepýtal." Zavrčala som, ale zabralo to, pretože sa zatvárila urazene a otočila sa inam.
"Ale pusti ma." Zavrčal na ňu Matt, keď mu otočila ruky okolo pása a položila si hlavu na jeho plece.
"Zrazu ti to vadí? A keď tu bola hentá, čo jej ani na meno neviem prísť, ti to nevadilo?" Mračila sa Anabelle a vyzerala, že sa práve veľmi urazila.
"Volá sa Sky a áno, vadilo, lenže vtedy som mal iné starosti." Evidentne bol nasratý. Ale zaujímalo by ma na koho z nás.
"Hlavne sa už upokojte. Čo ideme robiť teraz? Sky tam sama ozaj môže zomrieť ak si nedá pozor." Ozval sa konečne Jake. Keby to bolo možné, asi by som aj zabudla, že tam vôbec je.
"Ja som úplne pokojný, neviem ako vy ostatní..." povedal zvesela ten chalan, čo prišiel pred chvíľou. Tuším, že sa volá William alebo tak nejako. Som si istá tým, že ho už Anabelle oslovila aj menom, ale moc som ich vtedy nepočúvala, takže si nie som istá.
"Idem za ňou ja." Zašomrala som v rýchlosti a pobrala som sa za Sky. Videla som, že nie je tak moc ďaleko a teda som trochu spomalila.
"Sky!" Zakričala som na ňu. Nevyzerala veľmi nadšene z toho, že sa ju znovu snaží niekto zastaviť, ale skúsiť som to musela.
"Čo zas je?!" Otočila sa ku mne. "Nie Barbequ, nepresvedčíš ma aby som sa tam vrátila. To v žiadnom prípade. Už vidím ako by sa zatvárila tá zmaľovaná paleta. Určite by mala tri prdele blbých rečí o tom, ako to ona hovorila a neviem čo ešte. Tá by tam dokázala vytiahnuť aj to, kedy som sa narodila." Rozhodovala okolo seba rukami.
"Ja ťa chápem, tiež ju maximálne nenávidím a bodaj by sa pojebala egrešovým džúsom, ale myslím, že odchádzať len takto nie je rozumné. Hocičo ti tu môže ublížiť. A predsa ma tam nechceš nechať samú." Žiadala som ju.
"Tak poď so mnou. Nikto ťa predsa nemôže nútiť tam zostať. Ako vidíš, mne to prešlo dosť rýchlo, tak si proste len zbaľ svojich päť sliviek a poď tiež." Volala ma so sebou a musím uznať, chvíľu som to zvažovala, ale prišlo mi to ako blbosť. Nechcela som umrieť takáto mladá. A zároveň som nechcela odísť od Jakea...
"Nie. Pochop, že keď nás je viac, máme väčšiu šancu prežiť. Toto je samovražda." Dohovárala som jej.
"A to by som sa tam podľa teba mala vrátiť? A pozerať sa na to, ako sa tam na neho lepí a tváriť sa, že to je úplne v pohode?" Mračila sa. Vedela som, že v niečom má pravdu. "Pozri, buď teraz odídem a možno ma niečo zožerie - aj tak by som nikomu nechýbala -, alebo sa tam vrátim a skôr či neskôr sa psychicky zrútim." Vzdychla si. Znela zúfalo. Zrejme ozaj nemala na výber.
"A to nechceš o Matta aspoň skúsiť zabojovať?" Skúsila som to znovu.
"Tento boj som prehrala už skôr než sa vôbec začal. Veď ti sám povedal, že som otravná a neviem aká ešte a že ma dokáže akceptovať len ako kamarátku." Veľavravne sa na mňa pozrela.
"Počula si to?" Bolo mi jasné, že áno. Ach ten idiot...
"Áno. Neviem čo ti hovoril predtým, ale myslím, že to ani vedieť nechcem." Povedala a prestúpila z nohy na nohu.
"Christina. Za chvíľu svitá. Ak nechceš ísť s nimi, mali by sme ísť." Zavolal ju Andrew a ja som len sklonila hlavu.
"Daj na neho pozor." Smutne sa na mňa usmiala.
"Aj po tom všetkom? Myslím, že si od teba nezaslúži ani pohľad." Nechápala som tomu.
"Keby ti takéto niečo urobil Jake, bola by si naštvaná na neho alebo na ňu?" Nadvihla obočie.
"Na oboch. Ale na neho asi viac." Pokrčila som plecami.
"Dobre, ale priala by si mu niečo zlé?" Pobavene sa usmiala.
Zavrtela som hlavou. "Skôr by mi to bolo ľúto."
"Tak vidíš. V tom prípade ma chápeš." Usmiala sa na mňa. Potom ku mne pristúpila a zovreli sme sa v objatí. "Stretneme sa u vedca." Žmurkla a ja som sa zasmiala.
"Sľubuješ?" Chcela som mať istotu.
"Áno." Prikývla, pustila ma a pobrala sa preč. Na druhej strane rieky sa ešte otočila a zakývala mi. Odkývala som jej a potláčala som slzy. Nechcela som aby odišla.
Vrátila som sa ku táboru a všimla som si, že Matt sedí na zemi a vyzerá ako kôpka nešťastia. Anabelle ho hladí po chrbte a Jake sa tvári zamyslene. Pri pohľade na neho mi srdce poskočilo, aby následne mohlo vynechať dva údery, keď sa na mňa pozrel a usmial sa.
"Kde je?" Spýtal sa ma Matt nervózne.
"Odišla. Čo si čakal, že sa sem vráti a bude sledovať ako si užívaš s ňou?" Ironicky som predniesla.
"Ako si ju mohla nechať odísť?!" Divila som sa, že ešte nekričí. Ale podľa jeho výrazu od toho nemal ďaleko.
"Úplne rovnako ako si to dokázal ty." Odsekla som a posadila som sa ku Jakeovi. Ten sa na mňa len povzbudivo usmial.
"Ona to zvládne." Povedal mi. A nech bol jeho úsmev akokoľvek pekný, buchla som ho silno do ramena.
"Choj do riti." Zavrčala som. Áno, určite to prežije. Behá tam tristo miliónov druhov príšer, ale ona to zvládne. Už to vidím! A to všetko len kvôli tomu ach a tej kurve! Prečo nemohli odísť radšej oni dvaja? Sky by tu bola s nami v podstate v bezpečí a hentých dvoch nech trafí aj šľak.
KAMU SEDANG MEMBACA
Zánik Civilizácie
Fiksi Ilmiah"Ide o to, že ľudská civilizácia je už hrozne stará a niekto si myslí, že ľudská rasa je mladá, ale to je blbosť. Ľudia existujú už veľmi dlhú dobu, len nie na tejto planéte. Alebo teda nie iba na nej." "Čo to znamená?" "Znamená to to, že ľudia žil...