''Bak söz ver bana Barış oraya gidince beni yalnız bırakmayacaksın!'' Aselin Barış'ın üzerine parmak sallaya sallaya yürüyordu.
Ailecek tatile gitmişlerdi, on altı yaş üstü bir bara gideceklerdi ilk defa. Ve Aselin biraz tırstığı için Barış'ı yanında tutmaya çalışıyordu.
Barış iki elini havaya kaldırarak onu durdurdu. ''Tamam Asel sakin ol seni yalnız bırakmayacağım, ama kızları görünce aynı fikir de kalır mıyım bilemem.''
Aselin kollarını kavuşturdu tek kaşını kaldırarak. ''Yaa demek öyle, pekala dediğin gibi olsun.''
--
Gece aileleri uyuduktan sonra odalarından kaçak çıkarak bara doğru gittiler. Barış Aselin'in elbisesini görünce kaşlarını çattı.
''Bu ne hal? Bak zaten babandan gizli gidiyoruz bir şey gelirse başına her şey bana patlayacak.''
Aselin, Barış'a umursamadan ona dil çıkardı.
Bara girdiklerinde Barış ortamı görünce direk Aselin'in elini tuttu. Burada bu kız karambole giderdi.
Aselin kaşlarını çatarak Barış'a döndü, bir yandan da elini çekmeye çalışıyordu. ''Ne yapıyorsun acaba? ''
Barış başıyla etrafı gösterdi. ''Bu kalabalıkta tek başına olamazsın, istediğinde bu değil mi zaten?''
Aselin tam ağzını açıp bir şey söyleyecekti ki gözü dün sabah Barış'ın flörtleştiği kızıl hatuna takıldı. Barış ciddi ciddi o kızı tavlamak için efor sarf ediyordu ve bildiği kadarıyla yüzüp yüzüp kuyruğuna gelmişti.
Canı da Barış ile biraz uğraşmak istiyordu hemde kızları görünce onu satacağını ima ettiği için intikam alması lazımdı, tepki vermeden elini tutmaya devam etti. ''Haklısın, zaten sorun yaşamak istemiyorum hadi biraz dans edelim.''
Barış'ı çekiştirerek o kızıl hatunun olduğu tarafta ki dans pistine gittiler. Aselin gayet doğal tavırlar sergileyerek kollarını Barış'ın boynuna doladı. Barış'ta aynı normallikte ellerini Aselin'in beline yerleştirmişti kii...
''Siktir!!!''
Aselin, dudağını büzdü. ''Aa çok ayıp neden küfür ediyorsun durduk yere?''
O esnada o kızıl hatun yanlarına gelmişti. Burnundan soluyarak Barış'ın kolundan çekip onu Aselin'den ayırdı.
''Bu kız kim Barış?''
Aselin sanki hiçbir şey bilmiyormuş gibi gözleri Barış ile kızıl arasında gidip geliyordu. Barış ise şoktan ağzı açıldı. Bu böyle olmamalıydı. Bu hatunla sonu böyle bitmemeliydi!
Aselin, Barış'ın cevap veremeyeceğini anlamış bir şekilde sinsice gülümsedi. ''Sevgilisiyim canım sorun?''
Barış hızla Aselin'e döndü, ne diyordu bu kız?!
Kızıl hatun elindeki bardakta bulunan içeceği Barış'ın suratına fırlattı. ''Sana inananda kabahat!'' Kız sinirli sinirli arkasını dönüp giderken Barış şoktan çıkmış bir şekilde Aselin'e döndü.
''Ne yaptığını sanıyorsun ?''
Aselin omuz silkti. ''E sen söyledin ya barda seni yalnız bırakamam, sevgili numarası yaptık hani.''
Barış bu kızdan daha çok çekeceğini biliyordu, buraya gelmeden önce söylediği cümlenin intikamını aldığını da anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal Tadında
Romance(Kirli Miras adlı hikayenin ikinci kitabıdır. Birinci kitaptan bağımsızdır ama okunması tavsiye edilir.) Elindeki evlilik cüzdanını sallayarak ama gayet de uyuz bir sakinlikle konuştu Aselin. ''Neden evlendin benimle, şimdi doğruyu söyleyebilirsin...