"Erkek, yüzde seksen erkek..."

7.7K 582 176
                                    

Merhaba güzeller yeni bölüm sizlerle ve Aselin ve Barış'ın bebeği için isim önerilerinizi bekliyorum.❤

Aselin içinde büyüyen heyecanı kesinlikle bastıramıyordu. Birazdan bebeğinin cinsiyetini öğrenecekti  kalbi neredeyse yerinden uçacak gibiydi. Onun için kız ya da erkek asla fark etmezdi ama tabi ki de her anne gibi kız annesi mi yoksa oğlan annesi mi olacağını merak ediyordu. Kalbinde beliren tahminleri vardı elbette ama şimdilik kendine saklamak istiyordu. Dillendirip bebeğinin kalbini kırmak istemiyordu çünkü. Sonuçta zıddı çıkabilirdi ve bebeği de buna alınabilirdi. Aselin bazen bu saçma düşüncelerine gülüyordu ama elinde değildi işte. Tamamıyla iç güdülerinin suçuydu.

Çalan telefonuyla elindeki ruju masaya bırakıp telefonunu açtı.

''Efendim aşkım.''

Karşıdan bir öksürme sesi duydu. ''Bir daha deseneee.''

''Of Barış çocuğun olacak hala telefonda flört ediyorsun.''

Barış bir iç çekti.

''Bu ilişkinin odunu sensin güzelim biliyorsun değil mi?''

Bu sefer de Aselin kıkırdamaya başladı. ''Ay haklısın galiba. ''

''Neyse neyse geldim ben aşağıdayım hadi gel.''

Aselin telefonu kapatıp çantasını da alarak kapıya yöneldi çıkacakken babasının sesiyle durdu.

''Nereye prenses?''

Aselin birden ürperdi, babası ona nereye gideceğini mi sormuştu? On sekiz yaşından sonra bir kez bile nereye gideceksin ne yapacaksın diye hesap sormayan babası yirmi dokuz yaşında  hesap mı soracaktı? Şaşkınlıkla ağzını araladı.

''Hiç baba Barış ile biraz gezeceğiz.''

Emre'nin yüzü birden değişmiş, renk atmıştı. ''Nikaha ne kaldı şurada zaten evleneceksiniz.''

Aselin babasının içinden çıkan bu adama hayretle bakıyordu şuan. ''Baba ama-''

Esra kocasının elini tutarak konuştu.

''Tamam kızım çıkın siz akşama söyle Barış'a yemeğe kalsın.''

Aselin,  annesine minnetle bakarak kendini dışarıya attı. Babası son zamanlarda sinir küpü gibiydi. Ve asla yapmadığı şeyleri yapıyordu.

Kendisini hızla Barış'ın arabasına attı.

"Sür sür."

Barış gaza basmıştı ama bir yandan da nişanlısına bakıyordu. "Hayırdır kimden kaçıyoruz?"

"Babamdan, çok fena halde bilenmiş durumda."

Barış gülümsemesini gizlemeye çalıştı. "Diyorum söyleyelim torununun olacağını adam pamuk gibi olur."

Aselin tek kaşını kaldırdı. "Eminim misin? Evlenmeden dul kalmak istiyorsun galiba."

Barış uzanıp Aselin'in elini tuttu. "Seni kimse alamaz benden artık. Buna Emre amcam da dahil."

Aselin'in de zaten bir yere gitmeye niyeti yoktu.

Hastaneye geldiklerinde Barış az kalsın kalpten gidecekti. Doktorun müsait olmasını bekliyorlardı ama zaman geçmiyordu.

"Sence ne olacak? Kız mı? Of kızım olsa ne güzel olur tam bir yakışıklı kız babası olurum. Ama oğlum da olabilir tabi aynı babası gibi. Aman sağlıklı olsun da."

Aselin gülerek Barış'a bakıyordu. "Heyecan ağzına vuruyormuş senin aşkım. Bi sakin ol."

Barış bi o yana bir bu yana dönerken kapı açılmış doktor içeri davet etmişti ikiliyi.

Bal Tadında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin