Merhabalar 😊 çok bekletmedim umarım. İlk bölüm sizlerle. Bakalım beğenecek misiniz? Tüm yorumlarınızı, ön görülerinizi okumak için sabırsızlanıyorum. Beğenmeyi ve yorum atmayı unutmayın. ❤ Ve şey son olarak sizden tavsiye erkek karakter istiyorum, çünkü hala bir Barış'ımız yok.
Kitaba ilk defa başlayacak kişiler mutlaka burayı okusun. Kitap size biraz ağır gelebilir. Çünkü bolca hata yapanlar ve hataları affedenler var. Eğer kaldıramayacaksanız lütfen başlamayın ya da küfür ve hakaret içerikli yorum yapmayın. Desteğiniz için teşekkürler.
Bu arada ilk kitabı okumayanlar için Aselin, Asel ve Selin isimleri aynı kişi sadece farklı sesleniş tarzları 😊
Genç Kadın elindeki votka bardağını fondipleyip masaya sertçe geri bıraktı. Elindeki limonu emip arda kalan çöpü kenara koydu. İçtiği içeceğinin bütün bedenine yayılmasını bekledikten sonra keyifle yanındaki arkadaşına döndü.
Arkadaşı, içkiyi su gibi tüketen arkadaşının yarın sabaha pişman olacağını düşünüyordu. İşlerine oldukça düşkündü ve bu içtikleri yarın onu yoğun bir baş ağrısıyla işlerinden alıkoyacaktı. ''Yavaş olamaz mısın? Sabah erken kalkacaksın.''
Selin umursamazca omuz silkti. ''Sadece bu gece Aylin, sadece bu gece.''
Aylin daha bir şey söylemeye hak bulamadı kendinde. Selin, onu tanıdığı günden beri yılın hep aynı gününde kendi doğum gününde kendini kaybedecek kadar sarhoş olup yalnız girdiği bardan yanında bir adamla çıkardı. Ertesi günde babasından oldukça azar işitirdi. Bu sefer Aylin buna izin vermeyecekti, sabaha pişman olacağı bir hata yapmayacaktı Selin. Gerçi pişman olup olmadığını da bilmiyordu çünkü bu geceler hiç yaşanmamış gibi davranıyordu. Ve o adamlarla bir daha görüştüğünü görmüyordu.
Normalde de hafta sonları dışarı çıkıp eğlenir içerlerdi ama Selin asla kendini doğum gününde içtikleri kadar kaybetmezdi veya bir sürtük gibi yanında başka adamlarla bardan çıkmazdı. Yıllar olmuştu, sekiz yıldır Selin'in yanındaydı ve o da sekiz yıldır bu durumdaydı. Her beş ekimi altı ekime bağlayan gece doğum gününü bu şekilde kutluyordu. Belki de onun kendini ödüllendirme şekli bu yöndeydi.
Selin oturduğu bar taburesinden kalkıp dans pistine doğru ilerledi. Aylin işte şimdi başlıyoruz diye düşündü. Selin resmi olarak avlanmaya başlamıştı. Dillere destan bir fiziği vardı ve çevresindeki bütün erkeklerin şüphesiz dikkatini çekiyordu. Annesi ve babası esmer olmasına rağmen pamuk prensesi kıskandıracak bir beyazlığa sahipti teni. O beyaz tene zıt simsiyah saçları da omuzlarında, o dans ettikçe sallanıyordu. Yüzü kalp şeklindeydi ama çenesi çokta uzun sayılmazdı. Dudakları çok dikkat çekmese de orantılı bir dolgunluğa sahipti ve şuan kırmızı boya içinde bütün erkekleri kendine tıpkı sıcak bir şarap gibi davet ediyordu. Üzerindeki siyah mini elbise de onu muhteşem bir varlık olarak gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal Tadında
Romansa(Kirli Miras adlı hikayenin ikinci kitabıdır. Birinci kitaptan bağımsızdır ama okunması tavsiye edilir.) Elindeki evlilik cüzdanını sallayarak ama gayet de uyuz bir sakinlikle konuştu Aselin. ''Neden evlendin benimle, şimdi doğruyu söyleyebilirsin...