Günaydın sabah şekerleri 😍 sizlere uzun sayılabilecek bir bölüm ile geldim. Valla acaba atmasam mı diye düşünmüştüm ama dayanamıyorum😂😂 güzel yorumlarınızı bekliyorum. Ha bi de olacakları tahmin ediyorsunuz ya o yorumlara da ayrı bayılıyorum.
İyi okumalar 😍
Barış sabah uyandığında bu sefer kucağında Aselin'in varlığını hissederek huzurlu bir şekilde güne başlamıştı. Çok şükür ki kucağında onu bırakıp gitmeyen kadını ile birlikteydi.
Bu sefer de yalnız uyansaydı yaşadıklarının rüya olduğunu falan düşünmeye başlayacaktı.
Daha da sıkı sarıldı. Bugün İtalya'ya gidecek olmasaydı kesinlikle bu yataktan çıkmazdı. Artık hissediyordu ki bu son gidişleriydi. Asel gerçekleri öğrendikten sonra her şeyi Asel'in isteğine göre ya İtalya'da ya da İstanbul'da olacaktı. O ne isterse o olacaktı.
Asel uyanana kadar onun saçlarını okşadı. Yüzünün her ayrıntısını aklına kalıcı olarak kazıdı. Bol bol kokusunu ve sevgisini de depoladı. Çok çok aşıktı.
Saat neredeyse öğlen olmuştu ama küçük hanım da hala bir uyanma belirtisi yoktu. Hala uyuyordu. Gerçi dün gece uyuduktan sonra Barış yine yaramazlık yapıp Asel'i uykusundan etmişti yani uykuyu hak ediyordu ama Barış güzel gözlerinin ona aşkla bakmasını da özlemişti. Saçlarından başlayarak öpmeye başladı. Önce saçları, alnı, gözleri, yanakları, dudakları, boynu...
Göğsüne inerken Asel yavaş yavaş mırıltılar çıkarmaya başlamıştı. Barış ise bütün vücudunun her bir karışını öpmek istiyordu.Sıra göbeğine gelmişti. Orada daha fazla oyalandı. Burada ikisine ait bir canın filizlenmesini hayal ediyordu. İkisinden bir parça ne kadar mükemmel olurdu. Erkek ya da kız fark etmez yeter ki sağlıklı bir bebek olsundu. Kendini o kadar kaptırmıştı ki sanki gerçekten bir bebek varmışcasına başını yaslayıp okşamaya başladı. İçten edilen dualar kabul olurdu. Belkide Barış'ın da bu duası cevap bulurdu.
"Ne yapıyorsun orada?"
Asel'in uykulu ve feci seksi sesini duyunca yaslandığı yerden başını kaldırıp sevgilisinin aşık olduğu gözlerine baktı. "Hiç babalık hazırlıkları falan bilirsin."
Barış bunu öylesine normal bir şey gibi söylemişti ki Aselin gülmeden edemedi. "Nasıl oluyormuş o ?"
Barış tekrar başını karnına yaslayarak okşamaya başladı. "İşte böyle, içeriye kulak veriyorsun, okşuyorsun konuşuyorsun."
"Hmm."
"Belki de içeride bir şeyler olur. Sonuçta İtalya'da korunmamıştık dün gecede iki kez malum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal Tadında
Romance(Kirli Miras adlı hikayenin ikinci kitabıdır. Birinci kitaptan bağımsızdır ama okunması tavsiye edilir.) Elindeki evlilik cüzdanını sallayarak ama gayet de uyuz bir sakinlikle konuştu Aselin. ''Neden evlendin benimle, şimdi doğruyu söyleyebilirsin...