Selam bebekler üçüncü ve son olduğunu umduğum tanıtımla karşınızdayım. Kapak için bana geri dönen herkese çok teşekkür ederim, kapakları dönüşümlü olarak kullanacağımdan emin olabilirsiniz hepsi çok güzel. 😍. Hikayenin ilk bölümlerini konunun oturması açısından biraz geç atacağım ama sonra tabiki de hızlanacak beni tanıyan bilir bir hafta boyunca her gün bölüm attığım bile oluyor. Buna da açıklık getirmek istedim.
Bana destek olan herkese çok çok teşekkür ederim iyi ki varsınız,hepinizi çok seviyorum 😘😍. Çok konuştum şimdi olaya girelim...😂
"Neden böyle bir şey yaptın Barış? Yüzün mahvoldu."
Barış umursamazca omuz silkti. Mimik yapamıyordu çünkü yüzü çok acıyordu.
Ama kızgınlığını sesine yansıttı.
"O çocuk seni öpmeye çalıştı. Ne yapsaydım gel tabi öp sana izin var mı deseydim?"
Aselin oturduğu yerden başını avuçlarının arasına aldı. Lise birden bu yana peşinden ayrılmayan bir çocuk vardı, Aselin onu ne kadar püskürtmeye çalışsa da başarılı olamamıştı ve üç senedir bu devam ediyordu. On dakika önce de onu kantinin köşesine sıkıştırmış öpmeye çalışırken Barış görmüştü. Sonrasında ise azılı bir kavgaya tutuşmuşlardı. Şimdi müdür kapısının önünde ailelerinin gelmesini bekliyorlardı. Barış'ı da anlıyordu, birbirlerine doğdukları günden bu yana dost olmuşlardı ve Barış koruma iç güdüsüyle böyle bir hareket yapmıştı. Ama suratının halini gördükçe içi acıyordu. Buna sebep olmak Aselin'i mutlu etmiyordu.
"Böyle bir şey yapmasaydın keşke." Dedi kaşlarını indirerek.
Barış oturduğu yerden hızla kalktı. "Özür dilerim böldüm, ben senin de istemediğini düşünüyordum."
Cümlelerini söyledikten sonra arkasına dönüp koridor boyunca ilerlemeye başladı. Aselin Barış'ın ima ettiği şey ile şoka girmiş ağzı açık kalmıştı. Hemen kendisini toparlayıp arkasından gitti.
Kolundan tutup kendine çevirdi. "Aptal! Sana bir şey oldu sandım. Bu suratını gördükçe içim acıyor. Hem annen görünce ne hale gelecek haberin var mı?"
Barış kolunu Aselin'in elinden kurtardı. Söyledikleri ile biraz olsun sakinleşmişti. "O an başka bir şey yapamazdım Asel. Suratım elbet geçecektir. Ama sana bir şey yapmasına izin verseydim senin için geçmeyecekti."
Aselin'in gözleri dolmuştu. Böyle olsun istememişti.
Barış Aselin'i kendine çekip kollarının arasına aldı.
"Suratına darbe yiyen benim ağlayan sensin bal surat. Hadi ama sen ağlarsan annem de bir şey oldu sanacak."
O sırada okula giriş yapan Savaş ve Sıla ikisini bu halde görünce bir şeyler olduğunu anlamıştı. Tabi Savaş için şuan ne olduğu önemli değildi karşısındaki manzara onun memnuniyetle gülümsemesini sağlamıştı.
Her ne kadar çocuklar büyüdükten sonra bu fikrini onların kafası karışmasın diye içine atsa da Aselin'i gelin olarak almakta hala kararlıydı. Ama onlar dost olarak gayet mutlulardı. Ve Savaş şuan bunu bozamazdı. Tabi gelecekte eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürme planları son gaz devam ediyordu.
Sıla hızla oğlunun yanına ilerlerken Aselin ve Barış'ta ayrılmıştı. Sıla oğlunun suratını gördüğünde ufak bi çığlık attı.
"Bu halin ne senin ? Kim yaptı bunu sana?!"
Aselin Sıla teyzesinin bu halini görünce iyice kötü olmuştu. Barış onun durumunu fark etti. Aselin'in daha fazla kendisini suçlamasını istemiyordu.
"Bir şey yok anne ufak bi tartışma."
Savaş Barış'ın ensesine vurdu. "Büyüdün de kavga mı ediyorsun lan ?" Tabi bu tamamıyla muziplik içeren bir hareketti.
Barış babasının ciddi olmadığını bildiği için gülümsedi. "Hiç sorma baba geç bile kalmışım kavga için, baya stres attırıcı bir şeymiş."
Sıla oğlunun ve kocasının bu umursamaz tavırları karşısında delirmişti. "Ya siz manyak mısınız? Kim yaptı bunu oğluma dava edeceğim?! Nerede o barbar ruhlu sokak serserisi ?"
Savaş Sıla'nın girmesine izin vermeden müdürün odasına girip her şeyi kontrol altına almıştı. Tabi kavganın asıl sebebini öğrendiğin de ise gülmeden edemedi. E tabi bunlar olması beklenen şeylerdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal Tadında
Romance(Kirli Miras adlı hikayenin ikinci kitabıdır. Birinci kitaptan bağımsızdır ama okunması tavsiye edilir.) Elindeki evlilik cüzdanını sallayarak ama gayet de uyuz bir sakinlikle konuştu Aselin. ''Neden evlendin benimle, şimdi doğruyu söyleyebilirsin...