"Senden Deli Gibi..."

9K 630 76
                                    

Merhabalar, geçen bölüme yaptığınız yorumlar için çok teşekkür ederim :). Oy sınırı da hemen  dolduğuna göre bölüm sizlerle.

Yeni sınır +120

Aselin bu enerjisini, mutluluğunu nasıl atacaktı bilmiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aselin bu enerjisini, mutluluğunu nasıl atacaktı bilmiyordu. Biriyle paylaşmalı ona bulaştırmalıydı bu pozitifliğini. Zaten yapacaktı da. Aylardır beklediği siparişi sonunda gelmişti

Bugün onun on sekizinci yaş günüydü. Asıl sürprizler ona yapılmalı, hediyeler onu mutlu etmeliydi ama o yıllardır süren adeti bozarak Barış'ı mutlu edecekti.

Barış çok başarılı bir uçak mühendisi olmak istiyordu ve bir an olsun bu hayalinden başka bir alternatif düşünmüyordu. Bu ailede ki herkes de onu sonsuz destekliyordu. Aselin de onun için güzel bir hediye hazırlamıştı. Bir nevi kendine aslında. Çünkü Barış mutlu olacaktı ve Barış her mutlu olduğun da Aselin de deli gibi mutlu oluyordu.

Barış'ın çok hayranı olduğu kendine örnek aldığı bir uçak mühendisinin  küçültülmüş uçak maketini yaptırmıştı. Bu onun için zor olmuştu. Yaptırabileceği bir yer bulmak, aynısının yapılması için çabalamak en önemlisi bunu Barış'ın fark etmemiş olması gerekiyordu. Çok şükür bitmişti. Hediyesi geldiğin de onun birebir o uçak olduğunu görmüş rahatlamıştı.

Barış'ın en büyük hayali bu uçağın gerçeğinin yapımında katkısı olmasıydı.

Elbisesini giydikten sonra ayna da şöyle bir baktı kendine. Eh güzel olmuştu. Gören bir daha baksındı. Hediyeyle birlikte evden çıkıp Barış'a gitmek üzere yola çıkmıştı.

Akşam doğum günü kutlaması olacaktı ancak akşamı bekleyemeyecek kadar sabırsızdı Aselin. Bir an önce bunu Barış'ın görüp mutlu olması gerekiyordu işte.

Yol boyunca heyecanla aklında çeşitli şeyler canlandırarak gitti. Barış'ın mutluluğu, Barış'ın vereceği tepki, Barış'ın gözlerinde göreceği o parıltı....

Bal Tadında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin