16. Hmm (13+) 2/2

776 41 1
                                    

Tak, je tu další díl! Promiňte za opoždění, ale tenhle týden je doopravdy hektický. Samé zkoušení a písemky...šak znáte.:D Jinak romantický večer mezi Niallem a Sidney stále pokračuje. Vím, že 13+ není můj šálek kávy, proto jsem to napsala podle mé představy. Do komična! Enjoy it!!! :)

„ Uh, no nic,“ snažila jsem mu zalhat. Jenže moje lež byla okamžitě prohlédnuta. Fakt bych si mohla předplatit kurzy herectví!

---------------------------------------------------------------------------------

Z pohledu Nialla:

„ Sidney, vážně se nic neděje?“ zeptal jsem se znovu, když slast ne a ne přicházela. Posadil jsem se. Moje oči rychle sjely její zkroušené tělo. Klečela na kolenech u mého rozkroku a hlavu měla položenou ve svých dlaních.

„ Copak se děje, zlato?“ okamžitě si moje kolena klekla vedle ní. Odpověď nedocházela.

„ Ty se bojíš?“ začal jsem opatrně. Nic.

„ Víš, já…Nikdy jsem to nedělala, uh, pusou,“ šeptla a její tváře začali nabírat červenou barvu. Tak strašně jsem si oddychl.

„ To je v pohodě. Nemusíš to dělat,“ doufám, že jsem nezněl moc sklesle.

„ Ne to je dobrý,“ trochu se usmála a já jí hned dal něžný polibek na odhalené rameno. Cítil jsem se tak napnutý, starostlivý a zároveň nadržený. Zajímavý, že všechno ve stejný čas. Tělo očekávalo ten pocit. Ten pocit, který jsem zažil naposledy před několika lety. A ten pocit, který mě tak strašně chyběl v mém životě.

…    

Tělo se mi svíjelo pod náporem slasti. Dech jsem měl tak nepravidelný, že byste mi mohli za chvíli předpovědět smrt. Bože, asi vyletím z kůže! Prsty se mi zarývaly do deky. Vlasy, které byly zplihlé od malinkých kapiček potu, se lepily na moje čelo a já cítil, že každou sekundu budu. Že konečně vstoupím do světa, který nezná hranice. Nevěřím, že to Sidney ještě nikdy nedělala! A jestli vážně ne, tak je výborná začátečnice. Jen moje začátečnice.

Z pohledu Sidney:

Byl to tak divný pocit. Vždy jsem o tomhle četla jen v Bravíčku ve velmi známé rubrice Láska a Sex, a najednou to dělám taky. Hrůza, ale pro něj cokoliv! Začalo mu v tom divně cukat. Grr…Pravidlo číslo jedna: Pokud klukovi v tom začne cukat, okamžitě opusťte prostor. Hrozí nebezpečí nahození! Bože, na co já nemyslím. Hlavu jsem okamžitě odsunula dále a čekala, co se stane. Niall ztěžka oddechoval a po chvíli zařval moje jméno. Bože, to jsem se lekla! Z jeho kamaráda vystříkla divně vypadající bílá tekutina a já děkovala všem strážným andělům, že jsem tu hlavu odsunula. Tohle mít v ústech, tak se raději půjdu koupat do rybníka. V zimě!

„ Bože, byla jsi dokonalá,“ Niall stále rozdýchával to, co jsem mu tak pracně svojí pusou udělala.

„ A nevadí, že jsem…no, to,“ začala jsem naznačovat kroužky ve vzduchu a věřila, že pochopí, co myslím.

„ Ne nevadí. To bych pak nemohl udělat tohle,“ bez jediného varování mě povalil na postel a strhl ze mě už suchou osušku. Právě mě poprvé vidí úplně nahou. Najednou se jeho hlava na pár centimetrů oddálila a začal si mě prohlížet, jako nějaký exponát v muzeu. Proč jsou všichni kluci tak vytržení, když vidí holku nahou?

„ Co se děje? A hlavně neříkej větu, že jsem nádherná,“ dlaněmi jsem se pokoušela zakrýt vše, co se dalo.

„ Ale ty fakt jsi,“ zaculil se a rty začal líbat ty mé. Pravou rukou si podepřel můj krk v zátylku a levou dlaní začal masírovat mé menší prsa. Ano, vždy jsem se za ně styděla. Vlhké rty se sesouval stále níž, až začal můj podbřišek obdarovávat motýlími polibky. Vzdechy se linuly pokojem a nevynechaly žádný roh. Doufám, že Niallovi sousedi jsou hluchý anebo mají nahlas puštěnou televizi.

„ Bereš prášky?“ zeptal se po chvíli. Tak a je to tady!

„ Promiň, ale ne,“ bála jsem se.

„ To nevadí, babe,“ odešel a po chvíli se vrátil se stříbrným balíčkem. Hbitě ho otevřel, během milisekundy nasadil a vyhoupl se zpět nade mě. Po krátkém očním kontaktu jsem ucítila, jak pomalu začíná do mě vnikat. Vnikal tak pomalu, jak kdybych se měla rozsypat.

„ Přidej prosím,“ zaškemrala jsem slastí. Poslechl. Nasadil vražedné tempo. Jejich tempo je vražedné, jejich místo je dálnice…Přestaň myslet na Kobru 11! Postel pod námi začala pěkně vrzat a lampičky na stolech se klepali, jako kdyby dostali klepavku. Niallovi vzdechy se linuly přímo do mé tváře. Nevnímala jsem okolní svět. Vše bylo, dá se říct rozmazané. Jen naše zpocená těla se o sebe třela.

„ Sidney!“ zařval Niall a já po chvilce ucítila latexovou věc ve mně, jak se plní další teplou tekutinou. I když jsem dnes večer nedosáhla vytouženého pocitu, nevadí mi to. Myslím, že takovýhle nocí bude více. Niall ze mě pomalu vyšel. Kondom zavázal a hodil někam do neznáma. Doufám, že po tom ráno neuklouznu! To by byl pěkný trapas! Vrátil se ke mně do postele a oba nás zakryl dekou. Objal mě svými zpocenými pažemi a začal mi vlasy obsypávat polibky. Jeho dech byl stále jak po maratonu, ale myslím, že tu romantickou chvilku to nějak nerušilo. Právě naopak.

„ Miluju tě,“ zašeptala jsem do jeho hrudě.

 „ Já tebe víc, Sidney,“ odpověděl mi.

V FestivalKde žijí příběhy. Začni objevovat