19. Zabiju tě!

698 41 2
                                    

Další díl na světě! Doufám, že nevypadá moc lacině. Co na toto pokračování říkáte? Nebojte se a napište mi do komentářů :) Jinak je tu pár sprostých výrazů. Nerada je používám, ale musela jsem pro zvýšení děje. Hope you like it! :3

„ Ahoj. Jo jasně podívám se. Čau,“ mluvila s někým. Celou dobu otočená ke mně zády. Chvíli takhle ještě postávala. Copak se děje?! Začal jsem být neklidný. Její tělo ztuhlo. Náhle propukla v obrovský pláč. Ne pláč. Byl to hysterický záchvat breku. Do prdele!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Z pohledu Sidney:

Krev mi právě přestala obíhat po těle. Úsměv na tváři zmizel a do očí se začaly prodírat první slzy. Prosím, tohle nemůže být pravda! Jen se mi to zdá! Prosím… Moje oči už nestačili všechny ty slzy pobrat a po chvíli mi začaly tvořit dlouhé mokré cestičky na mé tváři. Začala jsem plakat. Ne plakat. Poprvé za život jsem poznala, co znamená slovní spojení hysterický záchvat. Tělo nezvládlo nápor vzlyků a sesunulo se na zem. Z rukou mi vyklouzl mobil a já se schoulila do klubíčka. Co jsem komu udělala?

„ Proboha, co se stalo Sidney?“ vystřelil Niall a okamžitě mě začal objímat na zemi. Neměla jsem sílu mu něco říkat. Právě jsem se ocitla v nejhorší noční můře.

„ Řekneš mi to?“ zvýšil na mě hlas.

„ Tady,“ podala jsem mu klepající rukou můj mobil.

Z pohledu Nialla:

Sidney mi podala do rukou mobil. Nechápal jsem, co se stalo. Jemným přejetím přes plochu jsem otevřel obrazovku a podíval se, co mojí princeznu tak rozplakalo. Krve by se ve mně nedořezalo. Do očí mi padl velký článek: Divočák Horan už našel svojí další oběť! Podívejte se na jeho odpudivou “přítelkyni“. Pod tím, přes celý mobil svítila moje a Sidneyina fotka, jak jsme spolu v posteli a milujeme se. Zrovna to byla momentka, kdy jsem přirážel. Hned pod tím byla fotka, na které je samotná Sidney. Vypadá to jako z dnešního rána, kdy vstávala z postele. Aspoň měli trochu soucitu a její nejchoulostivější partie zakryli černým obdélníčkem. Do prdele! Moje tělesná teplota vzrostla na milion stupňů.

„ Do prdele, sráči jedni, já se na to můžu vysrat. Ani minutu života mi nedají! A do toho si z nás udělali porno online! Kreténi!“ začal jsem pochodovat po pokoji sem a tam. Držel jsem se jen tak tak. Nemám násilnický sklony, ale teď bych fakt doopravdy někoho zabil. Slzy se mi stejně jako Sidney začaly dostávat do očí. Nemohl jsem to vydržet. Musely pryč z mých očí.

Z pohledu Sidney:

„ Sidney, poslouchej,“ sedl si ke mně Niall a pevně svoje paže obmotal okolo mého těla.

„ Věděl jsem, že tohle někdy nastane, ale upřímně jsem věřil, že ne tak brzo. Musíme to nějak překonat zlato. Miluju tě nade vše. Rozumíš?“ kolébal se mnou. Nedokázala jsem mu nic odpovědět. Stále moje tělo ovládal šok. Obrovský šok, ze kterého se jen tak nedostanu.

„ Rozumíš?“ zašeptal mi znovu do ouška. Neměla jsem sílu, ani odvahu mu nějak odpovědět. Co si teď o mě všichni myslí? Všichni ze mě mají lacinou kurvu!

„ Hlavně mi slib jedno,“ promluvil a mezi palec a ukazováček uchopil mojí bradu a otočil jí k sobě. Až teď mi došlo, že taky pláče. Začala jsem ho vnímat. On na oplátku sledoval každý můj pohyb, každou mojí novou slzu.

„ V příštích dnech nechoď na internet a nezvedej cizí čísla. Ano?“ promlouval mi do duše. Jemně jsem zakývala. Niall přisunul jeho rty k těm mým mokrým. Jemně se jich dotknul. Jeho polibky mě dodávali ztracenou energii. Opřel svoje čelo o to mé a přitáhl si mě více do náruče.

„ Překonáme to společně. Nikdo nás nerozdělí. Chápeš? Nerozdělí,“ zašeptal a palcem setřel další slanou kapku, která mi stékala z oka.

„ Nerozdělí,“ vydala jsem ze sebe šeptem.

Z pohledu Nialla:

Vzhledem k tomu, co se za poslední hodinu stalo, jsem usoudil, že oběd zrušíme na neurčito. Nechci Sidney vystavit další vlně otázek a fotografování. Chudák! Za těchhle pár dní si toho zažila více, než za celý svůj život.

„ Za jak dlouho si myslíš, že to odezní?“ zeptala se mezi tím, co jsme jen tak leželi v náručí na její posteli a oba koukali do blba.

„ Nevím,“ odpověděl jsem. Vážně netuším, za jakou dobu, či vůbec, nás přestanou obklopovat paparazzi.

„ A co vaše fanynky?“ zeptala se smutně.

„ Budou si muset zvyknout. A jestli si nezvyknou, tak je to jejich problém. Nebudu kvůli nim opouštět člověka, který je můj středobod světa,“ uslyšel jsem jak se (Y/N) uchechtla.

„ Takhle se mi líbíš,“

„ Jak?“ zvedla hlavu a tázavě se na mě podívala. Nahnul jsem se k ní a naše rty spojil do jednoho velkého polibku. Cítil jsem, jak se pousmála. Snad je na tom už lépe. Musí to být hrozný pocit vědět, že vaší nahou postavu si může rozkliknout na internetu každý.

„ Počkej, udělám nám něco k obědu,“ vstal jsem z její pohodlné postele a vydal se do kuchyně.

Z pohledu Sidney:

Niall odešel do kuchyně a nechal mě tu samotnou. Robin Thicke mi okamžitě začal oznamovat, že mě někdo volá. Neznámé číslo. Neber to! Neber to!

„ Prosím,“ vystrašeně jsem zvedla hovor.

„ Ty náno jedna pitomá! Co si o sobě myslíš! Ještě jednou mi šáhneš na mého Nialla tak si tě najdu, ty krávo! Zabiju tě! A jsem toho doopravdy schopná! Ještě jednou…“ típl to neznámý dívčí hlas na druhé straně drátu. Moje hysterie začala na novo. Takhle se přece nedá žít!

„ Zlato?“ přiletěl do pokoje Niall a ruce svíral vařečku. Ihned, co uviděl zapnutý mobil pohozený vedle mě, vzal ho a jednoduše s ním švihl o zem.

„ Nialle!“ zařvala jsem z posledních sil.

„ Co se stalo?“ rozutekl se ke mně a políbil na čelo.

„ Chtějí mě, chtějí…Zabít!“ vysoukala jsem ze sebe.

V FestivalKde žijí příběhy. Začni objevovat