Užijte si poslední díl a poděkování bude na konci :))) Doporučuji pustit song! ->
„ Nialle,“ Sidneyino tělo pod tím mým ochablo, a já věděl, že už doběhla do konce.
„ Sid,“ z mého údu vystřelila tekutina do Sidney a já se svalil na její tělo.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Z pohledu Sidney:
„ Bože, ani nevíš, jak moc tě miluji,“ přitáhl si Niall mé nahé tělo ještě blíže k tomu jeho a políbil mě na temeno hlavy.
„ Vždyť já tebe taky,“ pousmála jsem se mu do jeho ochlupené hrudi a ještě více zesílila naše objetí. Teď ho nepustím už nikam!
„ Jak si představuješ naší budoucnost,“ položil neočekávanou otázku a já jen vydechla. A jo, vlastně! Jak to bude dál?
„ Myslím, že až do smrti budeš hrát s klukama v kapele. Stále budete mít miliony fanoušků, kteří vás budou nahánět po ulicích…“ Niall se hlasitě zasmál a já nad tou představou, že důchodkyně s berlemi budou běhat po dálnicích za tourbusem, vybouchla též do nekontrolovatelného smíchu. „ No a každé vaše nové album bude ve všech žebříčkách na prvním místě. Harryho laškovné pohledy budou stále viset v pokojích na plakátech a staré babičky se na něj budou dívat zasněným pohledem. Liam bude mít spoustu dětí, kteří budou pokračovat v jeho šlépějích a Louis…“
„ Počkej, ale jak si přestavuješ nás dva?“ zasmál se a přejel horkou dlaní od mého ramene až po konečky prstů
„ Stále spolu,“ uchechtla jsem se.
„ To si taky myslím. Budeme bydlet v tomhle bytě. Já budu jezdit koncertovat a vy mě budete doprovázet na každé tour,“ zasnil se.
„ Jak vy?“ nepochopila jsem, co tím myslí.
„ Myslím ty a naše děti,“ stočil svůj pohled ze stěny za mnou do mých očí.
„ Ty-ty…chceš děti?“ hlasitě jsem polkla. Pro mě je tahle představa absurdní. Je mi osmnáct, skoro devatenáct, a nedokážu si představit, jak zadýchaně vycházím schody s obrovským pupkem.
„ Samozřejmě,“ úplně natvrdo přiznal.
„ A kdy?“ prosím, ať neřekne za rok. Prosím, ať neřekne za rok.
„ Až někdy déle. Až na to budeme připraveni, a hlavně ty, aby si na to byla připravena,“ promluvil a já se bála, aby neuslyšel, jaký obrovský kámen mi spadl ze srdce.
„ Tak dobře,“ znovu jsem se k němu přitulila a vdechovala jeho nezaměnitelnou kolínskou.
…
„ Zlatko, tak já si jdu dát sprchu a za chvíli jsem zpět,“ ucítila jsem, jak jeho nahé tělo se přitisklo zezadu na to mé.
„ Dobře,“ vtiskla jsem mu polibek a dál začala míchat těstoviny v hrnci. Tělo pouze v Niallově triku jsem opřela o linku a pozorovala sytě žluté vrtule jak si ladně plavou ve vroucí vodě. Dobře, takže si to ujasněme. To, co se stalo za poslední tři měsíce, bych si nevymyslela ani ve snu. Našla jsem báječného kluka se všemi vlastnosti, které jsem po mém budoucím partnerovi očekávala. Nadělil mi novou energii do mých žil a já snad jemu nadělila spoustu nových nepoznaných věci, a snad jsem mu i zaplnila jeho druhou polovinu srdce. I přes všechny naše nedorozumění jsme to vše přežili a já si říkám: Dokážu s ním žít až po zbytek mého života? Nemusím odpověď hledat dlouho. Jasně, že dokážu. Z mého přemýšlení mě vyrušilo bubnování kapek v koupelně. Jeho nahé tělo teď smáčí miliarda malých kapiček. Zaznělo lupnutí lahvičky. Ano, přesně v tenhle moment si nanáší na jeho hladké dlaně sprchový gel a rozmazává si ho po každém záhybu na těle. Uh. Tenhle kluk mě dovádí k šílenství. Náhle mě přerušilo zvonění. Triko jsem si stáhla, co nejníže a pomalu vystrčila hlavu ze dveří. Přede mnou se objevila šarmantní blondýna, přibližně o tři roky starší než já. Na nose jí dokonale ležely sluneční brýle a její hubenou postavu obepínal tmavě fialový top. Výborně upravenou pedikúru vystavovala v drahých sandálcích, překvapivě na docela vysokém podpatku.
„ Dobrý den, přejete si?“ připadala jsem jako lama. Neupravené vlasy trčely do všech stran a ani tu trapnou linku na očích jsem neměla.
„ Uhh. Bydlí tu pan Horan?“ byla zjevně zaskočená mým vzhledem.
„ Ano, co potřebujete?“ přešlápla jsem z jedné nohy na druhou a tajně doufala, aby mi ty trapné těstoviny nepřetekly a já nemusela umývat celý sporák.
„ Můžete mi ho zavolat?“ řekla arogantním tonem a poupravila si dlouhé, natočené vlasy, které jí beztak sahaly až po lopatky.
„ Bohužel ne. Je teď v koupelně,“ nakrčila jsem nos a modlila se za to, aby už odešla. Necítila jsem se v její přítomnosti tohle.
„ Potřebujete mu něco?“ napadlo mě okamžitě.
„ Předala byste mu tohle?“ namířila mým směrem čistě bílou obálku a já jí hned od ní vzala.
„ Samozřejmě,“ přikývla jsem a falešně se na ni usmála.
„ Děkuji, nashle,“ odešla s klapavým zvukem podpatků a já zabouchla dveře. Co to ksakru je? Nedívej se na to! Dopis z nemocnice. Proč kurva z nemocnice? Ne nebuď prosím tak zvědavá! Prosím!
„ Drahá slečno Smithová,
……………………………………………………………………………………
……………………………………., je pozitivní,“ moje oči si okamžitě našli tuto větu a já stále nechápala. Co je pozitivní!
„ ….Váš testovaný vzorek pro určení otcovství s uvedeným panem Horanem, je pozitivní,“ dech se mi zastavil a moje vnitřnosti se stáhli do jedné malé bolesti. Proč? Kdy? Jak? Niall?! Dopis jsem švihla na stolek v obýváku a sesunula se na zem v hysterickém záchvatu pláče. Během sekundy si moje tělo našlo pár zbytků energie a já vlítla do ložnice. Do kabelky naházela pár věcí, hodila na sebe kalhoty, nebližší tenisky a s velkým zabouchnutím dveří utekla pryč odsud. Hajzl jeden! Proč jsem se v něm tak moc spletla! Mio?
Takže dámy…Touto částí příběhu V Festival se s Vámi loučím. Ani nevíte, jak moc jste mi všichni změnili život. Pochopila jsem, že psaní je mou velkou zálibou a nikdy bych jí neměla opouštět. Dále Děkuji k více, jak 3 000 přečtení! Málem se mi zastavilo srdce. Já..já ani nedokážu slovně říci, co jste mi tímto číslem všechno řekli. DĚKUJI MOC. A k tomuto dílu. Chci se vám omluvit, pokud jsem nenaplnila vaše očekávání s BIG HAPPYENDEM, ale já jsem prostě cítila, že takhle by to mělo být. A navíc, v této situaci si dokonale můžete tento příběh dokončit podle sebe. Strávil jsem s Niallem a Sidney dlouhé časy a strašně jsem si je oba zamilovala. Doufám, že vy také! Budou mě chybět. Takže ještě jednou moc děkuji a snad někdy jindy Napřečtenou! :)***
LOVE YOU ALL! ♥
ČTEŠ
V Festival
FanfictionSidney, je obyčejná 18-ti letá dívka, přivydělávající si jako servírka v malé irské hospůdce ve středním Londýně. Co se stane, když se svojí nejlepší kamarádkou Miou vyrazí jednoho dne na veleúspěšný V Festival? Bude její bojácná, ale zároveň plachá...