39. Poslední společná noc

574 36 1
                                    

Třicátý-devátý díl je tu! Předem se omlovám, že je krátký a že jsem ukrouhla tu lechtivější část. Nechce se mi psát něco, o čem už dávno vím, že to nezvládnu a bude to k nečtení. Snad vás zaujmu dějově. Děkuji za vaší podporu. Fakt mi dodáváte sílu psát další, a další díly. Love you :)

„ Hmm?“ posadila jsem se vedle něj a rozepnula si první tři gombíky u své košili. Nebudu vám lhát, měla jsem strašnou chuť na něco. Přesněji. Na Nialla. Naše poslední společná noc, než se na čas oddělíme.

„ Nepředvedla by ses mě v té podprsence, co sis jí s sebou sbalila?“ udělal štěněčí pohled a já neváhala ani sekundu.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Z pohledu Sidney:

Okamžitě jsem se zvedla z postele a šněrovala si to do koupelny. Přesně jsem tušila, že se něco takového stane, takže jsem si podprsenku uschovala právě tam. Během sekundy jsem se převlékla a vrátila se zpět. Niall už ležel nachystaný na posteli a jeho pohled mě svlékal.

„ A kde je to překvapení?“ okamžitě se přemístil na kolena a pohlédl ke mně.

„ No musíš si ho najít,“ dělala jsem chvíli blbou.

„ Aha. Tak to pak jo,“ přitáhl si mě blíže za boky a dravě se přisál na moje rty. Jeho neposedné prsty začaly bloudit u mých knoflíčků. Jeden za druhým se začali rozepínat.

„ Počkej,“ odlepil se od mých rtů a vstal z postele.

„ Co?“ byla jsem velmi zaskočená. To se mu to nelíbí?

„ Pro jistotu,“ zavřel žaluzie a poté i zatáhl těžké bílé závěsy na oknech.

„ Děkuji,“ posadila jsem se na postel a nechala se Niallem na ni položit. Dostal nade mnou převahu. Jazykem se vkradl do mých úst a začal předem prohranou válku. Dorozepnul poslední gombíky na mé košili a jednoduše jí ze mě strhl. Své polibky přesunul na můj krk. Vytvářel mi malinká znamínka lásky. V mém břiše okamžitě odstartoval závod o nejrychlejšího motýlka. Bylo to stresující a zároveň uklidňující. Svá neposedná poslal zlikvidovat mé bříško. Celé ho pusinkoval a nevynechal ani milimetr čtvereční. Chtěla jsem mu to nějak oplatit. Sebrala jsem všechnu svojí energii a přetočila jsem se nad něj. Jeho obličej byl v ten moment k nezaplacení. Ihned jsem se vrhla na jeho krk. Neodpustila jsem se mu taky trochu označit. Niall okamžitě pochopil, o co mi jde a sám si sundal triko. Svými polibky jsem začala přejíždět čím dál tím níže. Nehty jsem “omylem“ zavadila o jeho bradavku. Niall ztěžka polkl. Ano, přesně tohle chci! Vrátila jsem se zpět k ústům. Musím se jich nabažit, na co nejdelší dobu. Ani jsem se nenadála a Niall jedním dotykem rozepnul cvočky na mé podprsence.

„ Je fakt úžasná, ale teď trochu překáží,“ pousmál se a bez varování začal masírovat obě mé bradavky.

Jeho zpocená hlava spadla na můj zběsile se zvedající hrudník. Nikdo nic neříkal, nikdo se ani nepohnul. Nedokrvenou rukou jsem projela Niallovými zplihlými vlasy. Během sekundy se překulil vedle mě a oba nás přikryl ještě dnes nepoužitou dekou. Na co bychom jí taky potřebovali, že?

„ Děkuju ti za vše,“ pevně jsem objala jeho uvolněné a bezvládné tělo a vlepila mu polibek nad levou bradavku.

„ To já děkuji,“ natočil se na mě a přitiskl naše nahá těla na sebe.

„ Budeš mi chybět,“ raději jsem přitiskla víčka k sobě, aby se ven nedostaly ty slané potvůrky.

„ Vůbec tohle neříkej. Zase se uvidíme. Jen se párkrát vyspinkáš a budu zase s tebou, ano?“ teplou dlaní jezdil po celých mých zádech a dotykem nevynechal žádné místečko.

„ Dobře,“ zakývala jsem na souhlas, ale můj mozek tomuhle oblbování nemohl přijít na chuť. Párkrát se vyspinkáš…To určitě. Tři měsíce se moje prsty nespletou s těmi jeho a moje rty se nedotknou těch jeho dokonalých, narůžovělých linek.

„ Tak dobrou,“ políbil mě na čelo a zavřel oči.

„ Nechce se mi spát,“ začala jsem protestovat. Nesmím naše poslední minuty promrhat spánkem.

„ A co chceš dělat?“ znovu otevřel oči a pohlédl na mě.

„ Chtěla bych si povídat,“ sklopila jsem pohled a prsty projela po jeho mužně ochlupené hrudi.

„ A o čem?“ stiskl mé boky a znova si mě více natlačil na něj.

„ Nevím. Třeba by si mě mohl pořádně říct, jak vaše skupina vznikla. Dostala jsem už doučování od Mii, ale moc jsem to nepochopila,“ pousmála jsem se a Niall se mnou.

„ To bude na dlouho,“ ukázal mi Niall svoje dokonalé zoubky.

„ To nevadí,“ opřela jsem čelo o jeho hruď a začala poslouchat.

 „ Takže, začalo to v roce 2010...“ oči se mi pomalu začaly zavírat a já si ani nestačila doposlechnout první větu vyprávění.

V FestivalKde žijí příběhy. Začni objevovat