Dokopala jsem se k tomu napsat další díl...Snad jsem zaplnila vaše touhy! Hope you like it! :)
Na mé tváři se vytvořil blažený úsměv. Niall mě právě poslal text z mé nejoblíbenější písničky od 5 Seconds of Summer. Lepšího kluka jsem si nemohla ani vymyslet.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ráno jsem se probudila s příjemným pocitem. Můj budík na nočním stolku ukazoval přesně deset hodin. Z kuchyně se ozývali zvuky oznamující, že Mia je vzhůru a připravuje si kávu. Ano, naše domácnost normálně snídá v deset.
„ Mio!“ zavolala jsem, a než mi do úst přišla další slova, uslyšela jsem, jak Mia vytahuje ze skříňky další hrnek. Bože, děkuji ti, že jsi mi nadělil spřízněnou duši. Po krátké ranní modlitbě se moje nohy konečně odváželi dotknout chladivé podlahy. Přes tričko a kraťasy, které nosím místo pyžama jsem přehodila župan a do veliké kapsy hodila telefon. Po chvilkovém zastavení v koupelně, kde moje vlasy se usměrnili v culíku, a můj chrup dostal ranní hygienu, jsem si to zamířila za vůní kávy. Mia, jako vždy seděla za barovým pultem a jedla svoje nejoblíbenější křupínky s mlékem.
„ Dobré ráno, Mi,“ pozdravila jsem svojí spolubydlící a zasedla naproti ní. Přisunula jsem si svůj šálek k sobě a lehce usrkla černého zlata v něm. Ráno bez kávy, není ráno.
„ Ahoj Sid,“ zahuhlala na mě Mia, poté, co si vložila plnou nálož křupínků do úst. Nedalo mi to a zplna hrdla jsem se zasmála. Měla jsem skvělou náladu. Ne skvělou, výbornou.
„ Tak, co jsi včera celý večer dělala?“ počkala jsem, až celý obsah pusy spolkne a začala jsem naší každodenní ranní konverzaci.
„ No, jako obvykle. Po večeři jsem zalehla k notebooku, chatovala jsem do jedenácti s Derekem a pak jsem šla spát. Co ty?“ odpověděla a lžíce jí znovu směrovala k ústům. Páni, jak dlouho jsem Dereka neviděla? Abych to upřesnila. Derek je Miin přítel. Chodí spolu asi tři a půl roku. Seznámili se v Miině první práci, kde Derek dělal Mie šéfa. Ne není mu padesát. Jeho věk činí přesně dvaadvacet. Derekův otec vlastní obrovskou společnost, která se zabývá vývozem kvalitních pneumatik do zahraničí. Mia dělala něco málo přes rok sekretářku právě v jedné z poboček ve středním Londýně. No a Derek tomu všemu šéfoval. Pár přesčasů, a stal se z nich pár. Poslední věc, kterou bych o něm dokázala říci je to, že jako jediný Miim přítel ze všech, dokáže pochopit její slabost pro One Direction.
„ No já jsem se měla skvěle,“ řekla jsem zvesela a začala se usmívat jako měsíček na hnoji. Ano, zamilovanost dělá vše.
„ Hele nechceš mi doopravdy říct, co se včera stalo?“ kruci, proč ona dokáže tak dokonale číst myšlenky. Určitě si na to předplatila nějaký kurz.
„ No připrav se na dlouhý příběh,“ upozornila jsem jí a ona ještě více nastražila uši.
„ Připravena, jako nikdy,“ vyhrkla a rukou ukázala gesto, jako když se zdraví vojáci.
„ Včerejší směna probíhala skvěle, až do té doby, co naší hospůdku přišli navštívit Niall a jeho tři kamarádi,“ na chvíli jsem přestala mluvit a napila se kávy. Mia ihned zbystřila a svůj pohled přemístila z misky do mých očí.
„ Cože, co tam dělali?“ zeptala se nevěřícně.
„ No přišli normálně na pivo. Carly nevěděla, o koho se jedná, proto mě pověřila tím, abych jim jejich objednávku donesla ke stolu. Já jsem taky nevěděla, komu jí nesu, tak jsem prostě šla. Když jsem dorazila ke stolu, okamžitě jsem sklopila hlavu a doufala, že mě Niall nepozná. Jenže jeden z jeho kámošů si objednal salámovou mísu a já se musela na ně podívat. No a on mě poznal. Pak jsem objednávku zpátky dala Carly, protože jsem ho už nechtěla více vidět. Chvíli byl klid, jenže Niall z ničeho nic začal tancovat na stole a naše pohledy se střetli. Následně přišly nějaké dvě dámy a chtěli čaje. Když jsem je jim nesla, musela jsem projít okolo Nialla a té jeho party. Niall mě odchytl a zeptal se mě, jestli mu odpustím, ale já jsem ho ledabyle odkopla. Na zpáteční cestu jsem si ale uvědomila, že mu musím odpustit. Zavolala jsem si ho k sobě do zadu a tam jsem mu vyjádřila svoje city k němu,“ dořekla jsem zkrácenou verzi včerejšího večera.
„ No a políbili jste se?“ vyhrkla ze sebe Mia poté, co se napila ze svého šálku.
„ No spíše jsem já políbila jeho, pak mě Niall doprovodil domů a ještě tady před barákem jsme se chvíli líbali,“ řekla jsem a cítila, jak horko pohlcuje mojí tvář. Rychle moje hlava klesla k zemi.
„ Vtipkuješ ne?“ zasmála se Mia, a když jsem jí na to nic neřekla, její výraz zkameněl.
„ Cože? Takže mi chceš říci, že moje nejlepší kamarádka chodí s Niallem Horanem? Mým idolem poslední tři roky?“ začala si prohrabávat své dokonale blonďaté vlasy.
„ Ano, přesně s ním. Hele a nemáš náhodou Dereka?“ začala jsem si jí dobírat. Odpověděla mi jemným šťouchnutím do mého ramene. Obě jsme se začali smát.
Z pohledu Nialla:
Dnešní ráno je to nejdokonalejší ráno, co jsem kdy zažil. Z boku jsem se převalil na záda a začal zírat do bílého stropu. Je bílý jako zoubky mé dokonalé princezny. Bože, asi melu z hladu! Posadil jsem se a rukou si projel mými vlasy. Ani nevím jak, ale moje ruka si to poté zamířila ke rtům a jemně přejela po jejích liniích. Ano, přesně těchhle rtů se naposledy dotýkaly rty Sidney. Musel jsem se usmát. Po vylezení z vyhřáté postýlky jsem na sebe hodil první triko a tepláky, co jsem uviděl. Ani jsem si nešel vyčistit zuby, protože moje břicho si akutně vyžadovalo potravu hlasitým kručením. Při vchodu do kuchyně jsem hned šel vyluxovat lednici. Ano jediná pravá anglická snídaně mě dokáže postavit na nohy. Po snězení, spíže zhltnutí snídaně jsem zalehl k televizi. Miluji dny, kdy máme volno a já se můžu jen tak jednoduše povalovat. Můj pohled spadl k mému mobilu položenému na rohu gauče. Mám jí napsat, nemám jí napsat? Asi jí nechám v klidu nasnídat. Náhle mi někdo zavolal.
„ Prosím?“ řekl jsem vzrušeně, a očekával jemný hlásek mé přítelkyně na druhé straně.
„ Ahoj Nialle, hele omluv mě, ale na ten dnešní tenis nepůjdu. Jak si asi včera viděl, docela dost jsem toho vypil a teď nevstanu ani z postele. Klidně tam vezmi místo mě někoho jiného. Omlouvám se ještě jednou. Čau,“ bohužel to byl Hazz a ne moje Sidney. Ani mi nedal šanci nějak mu odpovědět. Ale co teď budu dělat s tím druhým lístkem? Přece ho jen tak nenechám propadnout. Sidney!
ČTEŠ
V Festival
FanficSidney, je obyčejná 18-ti letá dívka, přivydělávající si jako servírka v malé irské hospůdce ve středním Londýně. Co se stane, když se svojí nejlepší kamarádkou Miou vyrazí jednoho dne na veleúspěšný V Festival? Bude její bojácná, ale zároveň plachá...