Nefes nefese okula gittim. Hemen sinifa gidip olanlari Deniz ve Ege'ye anlatmaliydim. İkisi benim icin dosttan ote kardes gibiydi. Bu gune kadar her seyi paylasmistik.
Deniz biraz ucuk kacik ama bir o kadar da sevimli bir kizdir. İlk oyun arkadasim,ilk sirdasim ilk dostumdu.
Ege ise yakisikli ama biraz soguk biridir.Yani eger birini yakini olarak gormuyorsa hatta cok yakini olarak gormuyorsa pek konusmaz. Deniz ve ben haric. Ege aramiza dokuzuncu sinifta katildi ve o gunden sonra hep beraberdik dosttan oteydik.
Sinifa girdigimde Deniz kafasini siraya koymus uyukluyordu. Hemen yanina gittim tam konuyu acacakken Ege burnundan solarak sinifa girdi. Babasi yani Ahmet amcayla yine tartismislardir diye dusundum."İyi misin?" diye sordugumda "Babamla yine tartistik. Neymis efendim benden adam olmazmis!"diye cevap verdi. "Yine ne oldu?" bu soru Denizden gelmisti. "Gece balkonda sigara icerken gordu sabah konusucaz bu konuyu dedi sabahta bi ton laf soyledi. Benim de tepem atti ciktim."
Ahmet amca sigara ve alkol konusunda cok hassasti. Babasini akciger kanserinden kaybettigi icin Egeyi ne zaman alkollu yada sigara icmis gorse kizardi.
Bir sey soylememize kalmadan hoca sinifa girdi. Ders boyunca icim icimi yedi anlatamadigim icin zil calar calmaz "Size bir sey anlatmam lazim" dedim. Fakat onlar beni takmadan kantine gidelim kahve filan alalim uykumuz acilsin bi demislerdi. Peslerinden kantine dogru yol aldim. Kahveleri aldiktan sonra anlatirdim bende. Kahveleri aldik masaya oturduk.Ben hemen soze basladim.
-Sizinle konusmam lazim neler oldu bi..
-Ayy dur Zeynep suan basim agriyo.
Bunu Deniz demisti ve Egede basini evet anlaminda sallamisti.
Ben burda onemli bir sey oldu diyordum onlar beni dinlemiyorlardi.Sinirlendim ve sinifa ciktim.Evet yaptigim biraz ergence bir davranisti ama ne yapayim beni dinlemeleri lazimdi.Dinlemedilerse tribimi cekeceklerdi.
Bir kac dakika sonra ikisi muhabbet ederek sinifa girdi. Beni dinlemeye gelince basiniz agriyor ama siz muhabbet edince sorun yok oyle mi!! Sinirlerim tepeme cikti ve onlarda simdi guzel bir tribi hak etmislerdi. Deniz yanima oturdugunda ona hic bakmadim zaten hocada girmisti derse.Sabah sabah tarih dersi hic cekilir mi ya kafami koydum siraya ve uyumaya basladim.
Ders bittiginde Deniz ve Ege bir yere gitmislerdi ve bana bir sey soylememislerdi.! Bende artik daha fazla okulda duramayacaktim ve mudurun yanina gittim. Hem kolejde okumanin. ayricaligi hemde mudur babamin arkadasi oldugundan kolayca izin alabilmistim. Sinifa gidip cantami aldim ve o ikisine hicbir sey soylemeden siniftan ciktim.
Bir simit alip ve parka gittim. Park bana her zaman huzur verirdi. Zaten annem ve babam calistigi icin hic beraber kahvalti edemezdik. Pazar gunleri bile calisirlardi. Gorende ulke yonetiyorlar sanacak!
Ben yine dusuncelere dalmisken sabah hem ruyamda hemde parkta gordugum cocuk bizim apartmandan cikiyordu. Site demiyorum apartman! Ne yani biz komsu muyduk bu yakisikli yesil gozlu varlikla. Ben yine ona bakarken yine beni gordu ama bu sefer gulumsedi.Eveet gulumsedi ve metrobuse dogru yol aldi. Gulunce ayri bir tatli oluyor bu cocuk. İyi guzelde kimdi bu? Bunu ogrenebilecegim tek kisi vardi o da Nejla abla!
Hemen cantami aldim ve Nejla ablalara dogru yol aldim. Evet yesil goz kim oldugunu artik ogrenecegim!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Düş Gördüm Sanki
RomanceMetrobüsteydim. İçerisi tıklım tıklımdı. Durağa gelmiştik ve yine birileri biniyordu. Sonra o bindi. Yanıma geldi ve birbirimize çok yakın olduğumuzu fark ettim. Ben ona bakarken bir an göz göze geldik. Bir süre bakıştığımızda daha fazla gözlerine...