Mert'in sesiyle uyanmıştım. Yanına gittiğimde elimi alnına koydum ve ateş gibi yandığını farkettim. Benim yüzümden hasta olmuştu işte. Nejla ablayı uyandırdım. Gelip Mert'e bir ateş düşürücü içirdi ve alnına ıslak mendiller filan koydu. Mert'in alnındaki mendili soğutmak benim işimdi. Mert'i bu halde görünce içim acımıştı.
-MERT-
Yemyeşil bir bir yerdeydik. Zeynep önümde koşuyordu. Arada arkasına bakıp onun peşinden gidip gitmediğimi kontrol ediyordu. Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. Melek gibiydi. Sonra koşup ona yetiştim. Zeynep'i kollarımın arasına almıştım. Yüzündeki gülümseme daha da artmıştı. Alnımı alnına yasladım. Nefeslerimiz karışıyordu. Onu tam öpecektim ki..
“Mert! İyi misin? Mert!” bu Zeynep'in sesiydi. Gözlerimi zorla açtığımda rüya gördüğümü anladım. “ Iyiyim, ne oldu ki?” dedim. “Ateşin yeni düştü. Gülmeye başlayınca korktum. Bir şey görüyordun heralde?” bunu sorar şekilde söylemişti. Ama ona rüyamı anlatamazdım ki. Ben bile neden böyle bir rüya gördüm bilemiyordum. “Hatırlamıyorum.” dedim. Aslında aklımdan uzun bir zaman çıkaramayacağımı biliyordum.
Gerçekten neden böyle bir rüya görmüştüm. Ondan hoşlanıyor olabilir miydim acaba? Ama çok saçma. Ben hic bir kadından hoşlanmazdım ki. Kimseye güvenmezdim de. Güvenemezdim. Hepsi onun yüzündendi!
Yanı başımda durup bana endişeli bir şekilde bakıyordu. Ateşim mi çıkmıştı? Ve o da başımda mı beklemişti? Onun doğum günüydü ve doğru düzgün kutlayamamıştı bile.
Kendimi iyi hissettiğim için bir şeyler yapmaya karar verdim. Geçenlerde çekmeceye koyduğum Mp3' ü aldım ve bana ne yaptığımı sorar gözlerle bakan Zeynep'i ayağa kaldırdım.
Kulaklıklardan bir tanesini onun kulağına biir tanesini kendi kulağıma taktım.“ Mert iyileşmedin. Ne yapıyorsun?Mert!” her ne kadar bağırmak istesede sessizce konuşuyordu. “Şiştt. Bi susar mısın? Dün doğum gününü kutlamadın. Ama şimdi bir şeyler yapabiliriz” dediğimde gülümsemeye başladığım ve rastgele bir parça açtım. Kollarımı Zeynep'in beline koydum. O da boynuma dolamıştı kollarını. Kokusunu içime çekmeye başladım. Bu kız bana ne yapıyordu? Onun yanında kendimi rahat hissediyordum. Onu kızdırmak hoşuma gidiyordu. Alnımı onun alnına dayadığımda iyice şaşırmaya başlamıştı. Rüyam gerçek oluyordu sanki. Bu yaptığımdan yarın pişmanlık duyacağıma adım gibi emindim ama bunları düşünmeyip anın tadını çıkaracaktım.
VOTELERI EKSIK ETMEYELIM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Düş Gördüm Sanki
RomanceMetrobüsteydim. İçerisi tıklım tıklımdı. Durağa gelmiştik ve yine birileri biniyordu. Sonra o bindi. Yanıma geldi ve birbirimize çok yakın olduğumuzu fark ettim. Ben ona bakarken bir an göz göze geldik. Bir süre bakıştığımızda daha fazla gözlerine...