Bugun hafta sonuydu ve hafta sonunun verdigi mutlulukla uyandim. Mutlulukla yatakta yatmaya devam ederken tavan bile cok guzel gorunuyordu gozume. Uykumu almistim ve butun enerjimle yataktan kalkip ziplaya ziplaya banyoya gittim. Yuzume soguk suyu carparken bir sarkida soyluyordum. Nedensizce mutluydum iste.
Odama dondugumde telefonum titredigi icin mesaj geldigini anladim ve gelen mesaji actigimda agzim saskinliktan kucuk bir o sekli almisti.
Gunaydin bucur. Bir hafta sonu uykum vardi o da sayende yok oldu. Neden ziplayip duruyorsun acaba? Alt katinda insan yasiyor..
Mesaji okuduktan sonra bir kahkaha atmistim. Cok mu ziplamistim acaba? Aklima gelen seyle cok dusunmeden mesajini cevapladim.
Sanada gunaydin. Madem seni uyandirdim kahvaltiya ne dersin? Kolay kolay kimseye kahvalti hazirlamam hadi yine sanslisin :)
Dolabima yonelip pijamlarimdan kurtulup bir kot ve bir bluz giydim. Saclarimida at kuyrugu yaparken mesaj gelmisti. Kosarak telefona ulasmaya calisinca kendimi bir anda yerde bulmustum ama telefonu dusmeden once yataktan almistim.
10 dakikaya kalmaz ordayim. Ekmek filan lazim mi?
Mesaji okuduktan sonra kendimi evliymisiz gibi hissettim. Yuzumdeki gulumseme daha da artarken bir mesaj daha geldi.
Canim bi sakin olur musun? Hayir dusunuyorum da acaba bugun bu odadan saglam cikabilecek miyim. Maglum bi rahat durmuyosun bi ziplarsin bi dusersin. Evi basimiza yikmazsin umarim..
Vay arkadas kendi evimde rahat rahat ne ziplayabiliyorum ne dusebiliyorum. Olmaz ki boyle.
İstedigin kadar ugras bugun beni sinirlendirip keyfimi kaciramayacaksin. Ekmek de al gelirken bi zahmet :)
Merte cevap attiktan sonra mutfaga gidip cay suyu koydum. Hadi bakalim hamarat ben goster marifetlerini dedim ve kahvaltiliklari buzdolabindan cikarip masanin uzerine koydum. Yarim yarim olanlarin uzerine eklemeleri yaptim ve cayi demledim. Bardaklari tabaklari masaya koydum. Domates ve yesillikleri kesmeye koyulacagim vakit kapinin zili calmisti. Kapiyi actigimda karsimda bir elinde ekmek diger elinde bir demet papatyayla gelmis olan Mert'e baktim.
"Ayy Mert bana cicek mi aldiiinn?" derken agzim kulaklarimdaydi ve hemen Mert'in boynuna atladim.
"Aslinda cicekci teyze zorla aldirtti." dediginde geri cekilip ona kin ve nefretle bakiyordum."Saka yapmistim sadece. Hadi ama kapida mi bekleteceksin beni." dediginde iceriye gecmisti bile coktan.
"Ee sen hazirlamamissin hala. Zeynepcim hadi canim ayril kapidan. Oo sana kalirsa aksama kadar anca kahvalti yapariz." dediginde icimden zikkimin kokunu ye Mert diyordum.Hala Mert'e sinirli bakiyor olacaktim ki Mert elindeki papatyalardan bir tane koparip bana uzatti ve "Hadi ama saka yapmistim. Senin icin aldim teyzelerin zorlamasi olmadan"dediginde yelkenleri suya indirmistim bile.
Elinden once kopardigi papatyayi daha sonrada buketi aldigimda "Tamam hadi affettim seni. Simdi kahvaltiyi hazirlamaya devam edebiliriz"dedigimde beraber mutfaga dogru yol aldik. Cicekleri bir vazo bulup icine koyduktan sonra Mert'in domatesleri kestigini gorunce bende omlet yapmaya giristim. On dakikaya kalmadan bir tek kus sutu eksik olan masaya gururla bakiyordum.
"Bakismaniz bittiyse artik baslayalim mi?" diye gulup sordugunda kafamla onayladim. Yemegimizi yerken Mert'e cocuklugunu lise hayatini her seyi sormustum. Konusmaya nasil daldiysak tabagimdaki son peyniri de agzima attigimda masada kelimenin tam anlamiyla hicbir sey kalmamisti. Biz bu kadar aç miydik ya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Düş Gördüm Sanki
RomanceMetrobüsteydim. İçerisi tıklım tıklımdı. Durağa gelmiştik ve yine birileri biniyordu. Sonra o bindi. Yanıma geldi ve birbirimize çok yakın olduğumuzu fark ettim. Ben ona bakarken bir an göz göze geldik. Bir süre bakıştığımızda daha fazla gözlerine...