Sinir

3.5K 121 28
                                    

Merhaba.. İlk olarak sizden gelen yorumlar üzerine BDGS sezon finali yapacaktır. Diğer bölüm sezon finali olacak. Kitabı sınav bittikten sonra devam ettireceğim.

İkinci olarak @sadiyekucuksk adlı arkadaşıma da desteğinden dolayı teşekkürler. O olmasaydı bana izleyemediğim diziyi kim anlatacaktı :)

Multimedia da Zeynep...

---Yaser---

Neden izin verdi? Neden o piç onu öperken öylece bekledi? Neden bana bunu yaptı?

O pezevengin Deniz'i öperken ki ve Deniz'in itiraz etmeyen o görüntüsü gözümün önüne gelince sinirle bir kez daha vurdum kum torbasına. Ben bunu hak etmedim lan! Bir kez daha vurdum, bir kez daha,bir kez daha..

Ne kadar vurursam vurayım sinirim geçmiyordu. O piçi neden orda dövmediğimi hala bilmiyorum. Neden hiçbir şey söylemeden çekip gittim ki? Ama ben o piçi bulurum önemli olan Deniz'in ne diyeceğiydi.

Kum torbasına hız kesmeden vururken Tayfun abiyi bekliyordum. Kum torbası sinirimi almıyordu ve bende maça çıkacaktım. Tüm sinirimi rakibimden alacaktım.

"Oğlum tüm enerjini o torbada harcama." dediğinde Tayfun abi bir an vurmayı bırakıp ona baktım ve tekrar vurmaya devam ettim. "Merak etme abi. Benim enerjim öyle kolay bitmez." dedim ve bir kez daha vurduktan sonra su içmek için elimdeki eldiveni çıkarmaya başladım.

Pet şişenin kapağını açıp tek seferde neredeyse hepsini içtim. İçimdeki ateş bir türlü geçmiyordu. Sinirin ateşi..

"Artık anlatacak mısın?" dediğinde Tayfun abi ona bakmadım. Çünkü anlatmayacaktım. Hem ne diyebilirdim ki? Sevdiğim kızı başkasıyla öpüşürken gördüm mü? Siktir! Düşüncesi bile bir nebze olsun azalmış sinirlerimi tavan yaptırıyordu.

Kum torbasının önüne gittim ve eldivenleri takmaya başladım. "Benim sıram ne zaman abi?" dediğimde Tayfun abi anlatmak istemediğimi anlamıştı ve üzerime gelmemişti. "Birazdan koçum. Yaser aman diyeyim adamı öldürme." dediğinde neşeden yoksun bir kahkaha attım.

"Öldürmek ne kelime abi. Ölmek için bana yalvarmasını zevk ile dinleyeceğim ama ringde ki adamın değil başka birinin. Ringdekini de bir komalık edebilirim hazırda ekipleri beklet abi." dediğimde Tayfun abi yanıma gelip omzuma vurmuştu. Bu destekler bir vuruştu.

"Sağlıkçıları uyarmaya gidiyorum." dedi ve yanımdan ayrıldı. Ben de önümdeki kum torbasına vurmaya devam ettim. Sinirimi karşıma kim gelirse ondan alacaktım.

---Deniz---

"Ne yani şimdi kesin kurtuldun mu o piskopattan?" diye bilmem kaçıncı kez sorduğumda Ceren oflayıp puflamaya başlamıştı.

"Canım daha kaç kez söyleyeceğim kur-tul-dum." dediğinde "Canım hatırlatayım en son kurtuldum ondan demenin üzerinden iki saat geçmemişti ki çocuk kapımızda belirdi." dedim. Haklıydım bu konuda.

"Tamam haklısın. Ama bu sefer ciddi anlamda kurtuldum." dediğinde derin bir nefes aldım ve kendimi rahat bıraktım. Hayatımıza hızla giren piskopat oğlanımız aynı hızla kazasız belasız çıkmıştı. Piskopat demişken benim piskopatım ne yapıyordu acaba?

"Ceren benim telefonum sende mi odada bulamadım da." dediğimde pantolunumun cebinden çıkarmaya çalışıyordu telefonumu. Bu kızın benim eşyalarımla ne alıp veremediği vardı acaba? O pantalonu ben çok seviyordum ama Ceren ile paylaşmak zorunda oluyordum. İşte bu haksızlıktı.

"Bu arada biz Emre ile konuşurken hayatın aradı ama açmadım. "dediğinde kafamı salladım ve araya tıklayıp Yaser'in açmasını bekledim. Ne kadar çaldırdıysam da Yaser açmıyordu telefonu. İşi vardır belki..

Bir Düş Gördüm SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin