Sevimli

3.9K 118 30
                                    

Merhabaa.. Beğenmeniz dileğiyle .. Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen..

Multimedia da Yaser..

------------------

---Zeynep---

"Ben hayatta gelmem!" dediğinde Deniz kafasına koltuğun üzerindeki yastığı fırlattım. "Saçmalama geliyorsun tabi. Bana bakın hepiniz geliyorsunuz ben anlamam. İlk defa böyle bir mekana gideceğim gelmeyeni oyarım." dediğimde itirazlar geldi tekrardan.

"Asla gelmem!" bu Deniz'den.

"Antik kuntik yerlere gelmem bende." bu Ege'den.

"Bende gitmemek istiyorum acaba söz hakkım var mı?" bu da Ceren'den.

Hadi ama bir tek ben mi gitmek istiyordum oraya gitmeyi. Hem ne kadar kötü olabilirdi ki?

&&&&&&&&&&&&

Şuan karanlık ve dar bir sokakta Ceren ile Deniz önümüzde, ben ve Ege arkada ilerliyorduk. Neymiş efendim asla asla demeyin.

Deniz'in uyarılarını dikkate alarak hepimiz siyah giyinmiştik. Mağlum dikkat çekmek istemezdik. Yanımdan geçen tiplere baktığımda Ege'nin koluna yapıştım resmen.

"Ne oldu korktun mu?" diye sorduğunda Ege "Neden korkacağım canım? Hayır her akşam geldiğimiz hep gördüğümüz tipler? Böyle saçma makyajlar yapmalar falan bende hep yaparım evde!" dedim.

"Ağzını açma Zeynep. Bak şurda parçalarım seni. Ben dedim gelmeyelim diye. Ne işimiz var burda ya?!" diye Deniz sessiz ama etkileyici sesiyle konuştuğunda gerçekten parçalardı beni. Bunu bildiğimden çenemi kapalı tuttum.

Yanımdan geçen garip tiplilere bakarken dalga geçmemek için kendimi zor tutuyordum. Deniz'in aksine ben bunları komik buluyordum. O yüzlerine yaptıkları garip makyajla kendilerine güvenleri mi yerine geliyor?

"Burası." Ceren'in sesini duymamla önüne geldiğimiz garip bara baktım. Gerçekten insanlar çok garipti.Garip ışıklandırmalı bara girdiğimizde Deniz Ceren'e biraz daha sokulmuştu. Yanımızdan geçen kız bana öyle kötü bakmıştı ki bir an bende korktum ama bu sefer korkumu çaktırmayacaktım.

"Ben Emre ile konuşmaya gidiyorum." dediğinde Ceren hemen lafa atladım. "Bende geliyorum." Bunu dediğimde Ceren'in sevinçten gözleri parlasa da Deniz bana acıyarak bakıyordu. Hayır o kadar mı korkunçtu bu çocuk?

"Çok teşekkürler Zeynep. Onunla yalnız kalmaktan korkuyorum." dediğinde o zaman gelmiyorum sen bile korkuyorsan diyesim gelse de diyemedim tabi ve Ceren'in peşine takılarak kalabalığın içine doğru yürümeye başladım.

"Zeynep orada." dediğinde Ceren gösterdiği yere baktığımda buradakilerden farkı olmayan meşhur Emre'i gördüm. Evet kabul ediyorum her ne kadar komik görünüyor olsalarda şuan Emre gözüme ayrı bir korkunç gelmişti.

"Ceren." diyip Ceren'e sarılmaya çalıştığında Ceren geri çekildi ve sertçe onu tersledi. Hayır piskopat mıdır nedir Ceren böyle yapınca ben kızacağını düşünmüştüm ama o sırıtıyordu.

"Aşkım arkadaşın mı?" diyip bana döndüğünde bana laf bırakmadan Ceren söze atlamıştı.

"Bana bak gerizekalı. Anlatıyorum anlatıyorum ama o kalın kafana girmiyor anlaşılan. Peşimi bırak aptal. Seni istemiyorum artık. Bir daha da beni arama anladın mı?" diye bağırınca Ceren bu kızın içinde ayı falan yattığını düşünmeye başladım.

Hem ne yaptın sen Ceren ya. Çocuk piskopat şimdi bizi keser burda!

"Seni neden seviyorum biliyor musun? Bu bana karşı çıkmalarına, bana bağırmana bayılıyorum. Korkup kabuğuna çekilmiyorsun ya bu sana tekrar aşık olmamı sağlıyor." dediğinde Emre, bu çocuğun tescilli deli olduğunu onayladım.

Bir Düş Gördüm SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin