Nejla abla aile dostumuzdu. Cok sen sakrak bir kadindir ve kahkahasi hic eksik olmaz. Bu gune kadar bana annemden daha cok ilgi gosterdi diyebilirim.
Nejla abla evli ve biri alti bucuk digeri bes yasinda olan iki oglu vardi.Enes ve Eren . O kadar yaramazlardi ki cocuk demeye bin sahit gerek. Ayriyetten Nejla abla bu apartmanda ne olup ne bitiyorsa bilirdi. Bu yesil gozlunun de kim oldugunuda biliyordur.
Asansorden ciktigim gibi bir hisimla zile bastim. Cok gecmeden Nejla abla kapiyi acti ve yuzunde kocaman bir gulumsemeyle "Nerelerdesin kiz sen!? Hic ugramiyorsun bana." demeye basladi.
-Ablalarin bitanesii canim Nejla ablam biliyorsun dersler filan cok yogunum bu aralar, diye savunmami yaptim.
-Gel iceri gel! Bizimkilerde kac gundur seni soruyorlardi. Ne zamandir Zeynep ablami gormuyoruz cok ozledik diyorlardi.
Bu cocuklaarr.. Yalan! Enes ve Eren le aslinda hic anlasamazdim genellikle oyun oynama bahanesiyle hep beni doverlerdi. Yani en azindan saclarimi cekip dururlardi. Tabi ben onlari Nejla ablaya hic sikayet edemezdim. Edersem kesin benimle kucucuk cocuklardan korkuyor musun diyip dalga gecerdi.
-Nejla ablacim aslinda ben bi sey soracaktim, bugun bu apartmandan yesil gozlu kumral yakisikli hatta baya yakisikli bir cocuk cikti kimdi o sen bilirsin, dedim ve gulmeye basladim.
-Yakisikli hee? Ee yakisiklidir benim yigenim,dedi ve bir kahkaha atti. Ben dondum kaldim oldugum yerde. Yigenim mi!? Bu halimi goren Nejla abla bir kez daha kahkaha atti ve anlatmaya basladi.
-Omer amcanin oglu yani benimde yigenim Mert. Biliyorsun Amerikada okuyordu yani su sana hep anlattigim amerikada okuyan yigenim o, ama ordaki universitede biraz sorun cikarmis ve artik ogrenimine burada devam edecek. Bundan sonra hep beraber olacagiz ne guzel.
Son cumlesini benimle dalga gecerek soylemisti ve bir kahkaha daha atti. Ben duyduklarimin etkisinden cikamiyordum ama. Evet Nejla abla yigeninden bir kac kere bahsetmisti. Onu ismen taniyordum ama yesil gozlu yakisiklinin Mert olabilecegini hic dusunmemistim. Yigenine yakisikli hatta baya yakisikli dedigim icin utandim ve daha bir sey sormadan eve gitmek icin izin istedim. Kapiya ciktigimda kafama dank eden seyle yine bir donma yasadim.
Nejla abla bizim alt katimizin karsisinda oturuyordu. Alt katimizda ise Omer amca. Yani bu demek oluyor ki Mert artik benim alt komsumdu. Nejla abla sanki beynimi okumus gibi bir anda bir kahkaha daha atti ve "Evet Zeynepcim alt katinizda bundan sonra Mert yani senin deyisinle yesil gozlu yakisikli hatta baya yakisikli oturacak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Düş Gördüm Sanki
RomanceMetrobüsteydim. İçerisi tıklım tıklımdı. Durağa gelmiştik ve yine birileri biniyordu. Sonra o bindi. Yanıma geldi ve birbirimize çok yakın olduğumuzu fark ettim. Ben ona bakarken bir an göz göze geldik. Bir süre bakıştığımızda daha fazla gözlerine...