Olaylı Gece

6.3K 173 27
                                    

Bölümü yazarken ilham kaynağım olan yakın arkadaşım Melike'ye teşekkürler. Sayende yazdım bu bölümü. Hepinizin beğenmesi dileğiyle..

Multimedia da Deniz..

--------------------

----Zeynep----

Mert beni eve bıraktığı gibi ilk işim Deniz'e mesaj atmak oldu. Elif denen o kızla yaptığım konuşmayı Deniz'e anlatmalıydım. Biliyorum ki o her zaman bana en doğru yolu gösterirdi.

Deniz acil durum. Bize gel.

Mesajı attıktan sonra odama geçip üzerimdekilerden kurtuldum. Şortumu ve bol t-shörtümü giyip saçlarımı tipik ev topuzu haline getirdim. Zor bir gün geçirmiştik ve Mert her ne kadar bana göstermemeye çalışsa da çok zorlanıyordu. Bunu fark edebiliyordum. Annesini hem seviyor hem de ona kızıyordu. Bazen kendimi onun yerine koyduğum zaman berbat hissediyordum kendimi. Tamam belki bende ailemi pek görmüyordum ama onların olduğunu biliyordum. Mesela annem çok olmasa da yanımdaydı benim. 

Düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan telefonumun titreşimi olmuştu. Gelen mesaj Deniz'den idi.

On dakikaya kalmaz ordayım..

Deniz'den gelen mesajın üzerinden yaklaşık on dakika geçmişti ki kapının zili çaldı. Koşarak kapıya gidip kapıyı açtığımda Deniz'i karşımda gördüğümde sıkıca ona sarıldım. Şuan ihtiyacım olan tek kişi Deniz'di.

"Heey heyy! Beni bu kadar özlediğini bilmiyordum. Zeynepcim iguana gibi öyle bir sarılıyorsun ki şuan boğulma aşamasındayım." dediğinde Deniz'den ayrılıp " Bu güne kadar kaç tane iguana sana sarıldı acaba? " diye sorduğumda Deniz bön bön suratıma bakarken ben kahkaha atmaya başlamıştım. İşte bu yüzden bu kızı seviyordum. Yanımda olunca ister istemez moralim düzeliyordu. "Gülmen bittiyse şu çok önemli olayı alabilir miyim? Senin için Roma'yı bile yakarım ama Yaser'i bırakıp gelmek koydu valla." dediğinde içeri geçmesi için kapının önünden çekilmiştim.

Deniz salona geçip ikili koltuğa uzanıp ayaklarınıda koltuğun başına koyduğunda bende yandaki tekli koltuğa oturmuştum. "Seni dinliyorum bebeğim." dediğinde ona tiksinen gözlerle bakıyordum. "Bebeğim ne bee?" dediğimde omuz silkti sadece konuşmamı beklemeye başladı.

"Bugün Mert annesiyle buluştu , biliyorsundur Yaser söylemiştir." dediğimde sadece kafasını sallamakla yetindi. "Mert'in annesinin eşinin kızı var. Adı Elif. Mert annesiyle konuşurken bizde onunla başka bir masaya geçtik ve konuşmaya başladık. Konu Mert'ten açıldığında bana yüzsüzce Mert'ten hoşlandığını söyledi ve-" sözümü bitiremeden Deniz bir hışımla oturuşunu düzeltip ateş saçan gözlerle bana bakıyordu.

"Vee sende orada kıza dalmadın öyle mii??" dediğinde kafamı iki sana sallayıp konuşmaya devam ettim. "Hayır ama dalma aşamasındaydım. Sonra bana Mert'in eski yaşamından bahsetti. Mert ile eskiden beri görüşüyorlarmış yani Mert annesi ile ilgili haber alabilmek için zorla görüşüyormuş onunla. Bunu bana Mert söylemişti. Her neyse.. Eskiden bir kızla birkaç günden fazla takılmazmış ve biraz büyük olurlarmış. Şuan ben Mert'ten küçüğüm ve Elif denen o salak büyük. İşte durumun iğrençliğinin farkında mısın?" dediğimde Deniz bir şeyler düşünmeye başlamıştı bile.

"İyide Mert seni bıraksaydı zaten bu kadar zamandır bırakırdı. Bence Mert'e haksızlık etme. Ve bu kadar zamandır baksaydı Elif denen o şıllığa da bakardı. Bence o Elif seni sinir etmek için söylemiş. Yada kıskançlığından. Ne de olsa bu kadar zamandır ona bakmıyor Mert ve sadece seninle beraber. Sakın Elif'in gazına gelip saçma bir şey yapma. " dediğinde gerçekten rahatlamıştım. Tabi Mert'e de bu durumu anlatmadığım için kendimi içten içe tebrik ediyordum. O kız için keyfimizi kaçırmaya değmezdi çünkü.

Bir Düş Gördüm SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin