Beklenen İtiraf

7.3K 209 28
                                    

Bölümü çok geciktirdiğimin farkındayım. Lütfen kusura bakmayın. Hatamı telafi etmek için gelen yorumlar üzerine hepinizin beğeneceğini düşündüğüm bir bölüm yazdım. Yorumlarınızı esirgemeyin :)

Multimediada Ege ve bahsi geçen şarkımız var..

---------------

Elimde mikrofon.. Etrafima bakiniyorum ve bir pistin ortasinda oldugumu fark ediyorum. Kenarda bir karalti var ve ben ona dogru ilerliyorum.Karaltiya yaklastikca bunun Mert oldugunu ve piyanonun basinda oldugunu goruyorum. Sasiriyorum cunku bizim burda ne isimiz var neden burdayiz hicbir fikrim yok.

Mert'e baktigimda bana gulumsuyor ve parmaklarini tuslarin uzerinde gezdirmeye basliyor. Kulagima gelen melodiyle gozlerimi kapatiyorum. Sanki bulutlarin uzerindeyim. Sonra gozlerimi acip Mert'e bakiyorum ve bana simdi diye komut veriyor. Ama ben ne yapacagimi bilmiyorum.

Anlamadigimi ne yapacagimi bilmedigimi belirtmek icin gozlerinin icine bakiyorum. Bana dudak hareketiyle soyle diyor. Beynim ne yapacagini algilayamadan dudaklarim kimildamaya basliyor. Sarkiyi soyluyorum ama gozlerimi Mert'ten ayirmiyorum. O da sanki notalari ezbere biliyormus gibi bakmadan caliyor.

Sarkiyi soyleyerek Mert'e dogru yururken bir ses duyuyorum. Kapi zilinin sesi. Ama ben sarkimi soylemekten vazgecmiyorum. Mert'e dogru daha kararli adimlarla ilerlerken bir ses daha isitiyorum. Bu sefer zil sesi ve kapi yumruklanmasi gibi. Mert'in neredeyse yanina geldigimde bu sefer adimi duyuyorum. Biri bana sesleniyor ama ilgilenmiyorum. Mert'in yanina geldigimde ben sarki soylemeyi birakiyorum o da piyanoyu calmayi birakip ayaga kalkiyor.

Uzanip Mert'e sarilacakken yine zil sesini duyunca bu sefer Mert konusmaya basliyor. Yada bagirmaya basliyor deseydim daha dogru olurdu. "Zeyneeep!! Acsana kapiyi." Mert'in dediklerini anlayamadan Deniz'in sesini de duyuyorum. Deniz mi? Deniz'in ne isi var burda? "Ölüm uykusuna mi yattın be? Zeyneeepp!" Deniz bunlari bagirirken benim jetonum dusuyor.

RUYA!!

Gozlerimi actigimda kapi hala yumruklaniyor zile basiliyor ve cep telefonum komidinin uzerinde titriyordu. Bir anda elim ayagim birbirine dolandi ve ne yapacagima karar veremedim. Once telefona bakmaliyim. Hayir hayir kapiya bakmaliyim. Banyoya mi girsem?

Beynim yapacaklarini idrak ettikten sonra kosarak kapiyi acmaya gidiyorum. Kapiyi actigimda karsimda Mert ve Deniz.

Denizin telefon kulaginda ve bundan anladigim kadariyla beni arayan Denizmis, Mert ise bana bos bos bakiyor.

"Evi basima yiksaydiniz olmadi boyle!" dedigimde gercekten sinirliydim. Daha ruyamin devaminda ne olacagini ogrenememistim. Ruyaa.. Her sey bir ruya ile baslamisti ve ruyalarla devam ediyordu.

" Ölüm uykusuna yattin heralde. Iki saattir kapidayiz. Zile basiyoruz yok telefonunu ariyoruz yok, bagiriyoruz yok. Bir ara cilingir cagirmayi dusunmedim degil yani." diyip beni ittirerek iceri girmisti Deniz. Mert ise uzanip yanagimi opup gunaydin diyip iceri gecmisti.

Kapiyi kapatip arkalarindan ilerledigimde Deniz hala soylenip duruyordu.

"Ay bu kiz beni kanser edecek. Bugun balo var bu hala hazirlanmamis anca uyuyor." dediginde derdini simdi anlamistim.

Bir yandan esnerken bir yandanda Deniz'e cevap yetistirmeyi ihmal etmedim tabi ki. "Ayyy Denizzz .... Uykuggmm vargg benimm" dedigimde suratima yastigi yedim.

"Ben simdi uyandiricam seni. Mert Yaser'i bul siz takilin aksam yedi gibi bizi alirsiniz. Zeynep banyoya git uyan yoksa kotu olucak. Hadi herkes isine" diye gorevlerimizi dagittiginda Deniz el mecbur yerine getirdik. Tabi once sevgilimi gecirmem gerekiyordu.

Bir Düş Gördüm SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin