Kahvaltı

3.9K 127 9
                                    

Merhabalar.. Uzun süredir Ege aramızda değildi ve artık geri dönmesi gerektiğini düşündüm. Beğenmeniz dileğiyle..

Multimedia da Ege..

-----------------------

---Zeynep---

Yataktan beri söken tek şey çalan kapı zili olmuştu. Gözlerimi zorlukla açtığımda ilk iş olarak saate baktım ve şok oldum. 09.37! İnsaf be gavurun evladı bu saatte bu kadar basılır mı zile? Yaz tatilindeyim ben öğlene kadar uyumak en doğal hakkım benim.

Israrla çalan zil yüzünden üzerimde olan pikeyi ayaklarımla üzerimden attım ve koşarak kapıya ulaşmaya çalıştım. Alacaklı gibi çalmasana be kardeşim!

Kapıyı açtığım gibi çığlığı basmam bir olmuştu. "Egeee!!" dedim ve Ege'nin boynuna atladım. Onu çok özlemiştim.

"Zeynep bu kadar çok mu özledin beni?" dediğinde gülüyordu bunu sarsılan omuzlarından anlıyordum.

"Salak tabi özledim. Siz Bodrum'dan haftaya gelmiyor muydunuz?" diye sorduğumda Ege'yi boğmayı bırakmıştım ve onu içeriye alıp kapıyı kapattım.

Ege salona doğru ilerlerken bana da cevap veriyordu. "İstemiyorsan gideyim." dediğinde kendimi hemen savunmaya geçtim.

"Olur mu öyle şey? Ben o bakımdan demedim ki! Yani hani daha sonra gelecektiniz ya. Of ben ne diye uğraşıyorum ki anladın sen." dedim ve kendimi koltuğa attım.

"Tercih sonuçlarını burada duyasımız geldi" dediğinde kafamı salladım sadece. Tercih sonuçlarımız bugün yarın açıklanırdı ve gerçekten heyecanlıydım.

"Zeynep hadi kahvaltı hazırla bana." dediğinde Ege "Tabi ama önce aramam gerekenler var " dedim ve koşarak odama gittim.

Nerde bu telefon ya? En son gece Mert ile konuşuyorduk sonra galiba ben uyuyakalmıştım. Bu durumda telefon yatakta olmalıydı. Ah Sherlock Holmes yanımda halt etmişsin tatlım!

Uzun uğraşlar sonucunda telefonumu yastık kılıfının içine girmiş bir halde bulmuştum. Hayır canım sen oraya nasıl girdin anlatsana biraz?

İlk olarak Mert'i arayacaktım. Rehberde Mert'i bulup aradığımda uzun uzun çalmasına rağmen ilkinde açan olmamıştı. Tekrar aradığımda bu sefer uykulu bir Mert sesi duydum.

"Ne var lan? Kimsin de arıyorsun bu saatte?" diye terslediğinde gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

"Oha ama. İnsan sevgilisiyle böyle konuşur mu? Tamam aramam bir daha.." dediğimde Mert bir kaç saniye tepki verememişti. Büyük ihtimal şuan kim arıyor diye telefonun ekranına bakıyordu.

"Zeynep?" diye sorarcasına konuştuğunda yazıktır,günahtır dedim ve gülmeye başladım.

"Bana bak şuan gülüyorum ama bir daha kimin aradığına bakmadan böyle bir şey söylersen bak elimden kurtulamazsın. " diye tehdit ettiğimde sessizce gülüyordum.

"Tamam yani görmedim. Peki sen ne diye bu saatte arıyorsun ya? Yani ara tabi de ne vardı?" dediğinde küfretmemek kendini zor tuttuğunu biliyordum. Ben kapı bu saatte çalındı diye neler demiştim ama Mert'in böyle bir şey yapmaya hakkı yoktu. Mağlum ben sevgili katagorisindeyim.

"Ben seni kahvaltıya çağıracaktım. Ege de geldi de. Ama dersen gelmem uykum var-"

"Olur mu öyle şey hayatımın anlamı. Gelirim tabi. " dediğinde sonrasında sessizce devam etti. O duymadığımı sansa da ben duymuştum. "Belki penir,zeytinden başka bir şey yerim"

Bir Düş Gördüm SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin