Anne

10.5K 206 23
                                    

Karakterlerin resimlerini koymayacagimi soylemistim ama o kadar cok mesaj aldim ki artik koymam gerektigini dusundum.

Uzunca bir bolum yazmaya calistim umarim begenirsiniz..

Multimedia ~ Zeynep

~~~~

Basimda feci bir agri vardi. Gozlerimi acmaya hem useniyordum hemde korkuyordum. Kuzey'in sesini duyuyordum ama ne dedigini anlayamiyordum. Ayrica cok usuyordum. Gozlerimi zorla actigimda sadece ic camasirlarimla metal bir yerde ellerim ve ayaklarim bagli yatiyordum. Kuzey daha uyandigimi anlamamisti ve bende kurtulmaya calistim. Ama nafile. Ben kurtulmak icin ugrastikca beni bagladiklari ipler canimi daha cok acitiyordu.

"Uyuyan guzel uyandi demek." Sesin geldigi yone baktigimda Kuzey elinde bir bicakla bana dogru geliyordu.

"Sen ne yaptigini saniyosun be! Bu yaptigina adam kacirma derler." dedigimde goz ucuylada yan tarafimda benimle ayni kaderi paylasan Deniz'e bakiyordum. O daha uyanmamisti.

"Sence adam kacirma filan umrumda mi? Hem Sebnem'in hemde benim basima bela oldunuz. Bunun intikamini almayacagimi mi sandiniz!" Evet aslinda bir intikam bekliyordum ama kesinlikle dusundugum intikam suanda burada ellerim ayaklarim bagli bir piskopatin elinde olmak degildi.

"Bu Deniz'de ne cok uyudu. Uyansada artik bizde ufak oyunumuza baslasak. Aa yada ben uyandirayim onu." dediginde o pis guluslerinden bir tanesini yolluyordu bana. Elindeki bicagi Denizin ciplak bacagina dogru goturdugunde bagirmaya baslamistim.

"Hayir! Piskopat herif! Se ne yaptigini saniyosun. Dokunma onaa!" Kuzey bagirmalarima tepki olarak bir an dursada sonra isine devam etti. Bicagi Denizin bacagina bastirdiginda bacagindan kan akmaya baslamisti. Daha fazla bu goruntuye dayanamayacagim icin kafami cevirdim.

"Ama aci cekmesini istiyorum. Bu yuzden o uyanmadan devam etmeyecegim. Uyandiginda oyunumuza devam edicez. Bagirma sakin kimse duymaz seni. Bagirirsan dilini keserim senin." diyip bizi tuttuklari depo gibi bi yerden disari cikmisti.

Gercekten bagirirsam dilimi keser miydi acaba? Bagirirsam belki biri sesimi duyar kurtulurdum ama bu ihtimalin cok az oldugunu dusundugum icin bagirmamaya karar verdim. Buradan cikmak icin acilen bir seyler dusunmem gerekiyordu ama once Denizin uyanmasi lazimdi. Usulca Denize sesleniken bir yandan da kapiyi kontrol ediyordum. Kuzey Denizin uyandigini fark ederse aninda yanimiza gelip iskencesine baslardi. Ama o gelmeden ufak bir kacis plani yapabilirdik.

"Denizz.. Deniz uyan ama fisiltiyla konus lutfen. Deniiizz."

Belki benim fisiltilarim belkide ilacin etkisinin gecmesiyle Deniz uyanir gibi olmustu.

"Zeynep. Nerdeyiz biz. Kiyafetlerim nerde!?"

"Sisst. Sessiz ol. O piskopat gelmeden kacma plani yapmamiz lazim. Eger kacamazsak bacagina yaptigi seyi tum vucudumuza yapar" demem ile Denizin bacagini gorup bir ciglik koyvermesi bir olmustu. Ardindan da o kapinin acilmasi..

"Denizde uyanmis o zaman oyunumuza baslayalim." Dediginde Kuzey cebinden cakiyi cikarmisti bile. Biz korkuyla Kuzeyin ne yapacagini kestirmeye calisirken Kuzey benim yanima gelmisti.

"Senle baslayalim" dediginde kolumda keskin bir aci hissetmistim. Pic herif cakiyla koluma derin bir cizik birakmisti. Koluma baktigimda yuzumu burusturmustum.

"Sesini cikarmadigina gore canin cok acimadi demek" diyip bu sefer daha sert bir sekilde bacagima bir yara acmisti. Bu sefer canim gercekten acimisti. Ufak bir ciglik da atmistim. Kuzey sanki benim aci cekmemden zevk alir gibiydi.

"Aa bu anı Mert beyle de paylasalim dediginde telefonu cebinden cikarip bir numarayi tuslamisti. Telefonu hoparlore aldiginda Mert'in.sesini.duymamla tum gucum gitmisti sanki.

Bir Düş Gördüm SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin