Buz Pateni

11.4K 224 9
                                    

"O zaman eğlenceye hazır ol bücür. Eğlenmeye gidiyoruz.."

Bir birbirine kenetlenen elimize bir de Mert'e bakiyordum. Eglenmeye gidiyorduk. İcimden sevinc cigliklari atiyordum.

"Nereye gidiyoruz?" diye sordugumda bir taksi durdurup binmem icin gozleriyle isaret verdi. İkimizde bindigimizde taksiciye usulca bir yer soyledi ve taksi hareket etmeye basladi.

"Eglenmeye gidiyoruz bücür. İkimizinde biraz eglenmeye ihtiyaci var. Yani seninle beraber bir haftadir bende resmen sinav stresine girmistim" dedi ve gulumseyerek bana bakti. Suan karsimda bana gulerek bakan cocuktan basta hoslaniyordum. Ama simdi sanki baskaydi. Sanki o olmadan olmazmis gibi geliyordu. Bana ne oluyordu? Yoksa aşık mı oluyordum? Hala Mertle bakistigimizi fark edince bakislarimi ondan kacirdim ve disariyi izlemeye basladim.

Basimi omzuna yaslamak istiyordum ama yanlis anlar miydi acaba? Ne diyorum ben neyi yanlis anlayacak resmen cocuga aşık gibi bisey oldum. Bir anda basimi omzuna koyunca sasirdigini anladim. Cunku tum vucudu bir anda gerilmisti. Fakat sonra rahatlamisti. Ben disariyi izlerken o da  saclarima minik opucukler birakiyordu. Suan o kadar huzurlu ve guvendeydim ki. Sanki ben Mert'in yaninda olursam kimse bana dokunamazmis gibi geliyordu.

Bu sirada Mert de saclarima opucukler kondurmayi birakmis basini omzunda olan basimin uzerine yerlestirmisti. Yuzumde aptal bir gulumsemeyle devam ederken taksinin durdugunu farkettim.Nereye geldigimizi basta anlamasamda sonra anlamistim.

Mert taksiciye parasini odedikten sonra yanima geldiginde ona otuz iki dis gulumseyerek bakiyordum.

"Deniz'le buraya gelmeyi cok istiyorduk ama bir turlu firsat bulamamistik. Suan o kadar mutluyumkii burdaki herkesi tek tek opebilirim." dedigimde biraz sinirlenmisti sanki ve "O kadar kisiyi nasil opeceksin!? Bak ne yapalim biliyor musun bence sen beni op. Hem boylece bende kimseyi dovmek zorunda kalmam sende birini opmus olursun. Nasil fikir?" demisti. Ben hala dedigi cumleyi dusunuyordum.

Sen beni op..

Hem boylece bende kimseyi dövmek zorunda kalmam..

Mert benim laf olsun diye soyledigim bir kelimeden dolayi kizmisti ve galiba kiskanmisti. Sen yeterkii iste bitanemm ben bir tek seni operim. Hic problem yok diye dusunurken yuzunu ellerimin arasina alip yanagina kocaman bir opucuk biraktim. Geri cekildigimde ikimizde gulmeye baslamistik.

Onume dondugumde karsimda kocaman bir buz pisti vardi. Bir suru kisi kayiyordu ve simdi bende Mert ile beraber kayacaktim. Beraber piste dogru yurumeye basladigimizda biri Mert'e seslenmisti.Mert sesin geldigi yere donunce Mertle ayni yaslarda oldugunu dusundugum kumral kahverengi gözlü şaçları hafif dalgalı yakisiklimii yakisikli bir meteor bize dogru gelmeye basladi ve Mertle selamlasip konusmaya basladilar.

"Hayirdir Mert bey! Siz buralara tesrif eder miydiniz? Gozlerim yasardi vallahii.." dedi bizim esmer.

"Her seyin bir ilki vardir Yaser. Geldik iste bizde. Ee burda mi bekleticeksin oglum bizi. Git bize paten bul. İki saat bekleyemeyiz burda." dediginde meteorun adinin Yaser oldugunu anlamistim.

"Bi dur lan. Once bi tanisalim. Merhaba ben Yaser" dediginde yuzunde sicacik bir gulumsemeyle bana bakti ve elini uzatti. Uzattigi eli sıktım ve kendimi tanittim.

Mert araya girip "Yaser hadi git bize paten getir." dediginde emir verir gibi konusmustu. Yaser cevap vermeden yanimizdan ayrildiginda bende Merte sorularimi sormaya basladim.

+Yaserle ne zamandan beri arkadassiniz?

-Cocukluktan beri.

+Ona neden oyle kotu davraniyosun?

Bir Düş Gördüm SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin