Yorum yapıp düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim. Bölümü beğenmeniz dileğiyle..
Multimedia da Zeynep var.
----------------------
-Zeynep-
Deniz öyle sinirle kafeden çekip gidince yolda tuttum kolundan bizim eve getirdim. Tabi şu an bu yaptığımdan çok büyük pişmanlık duyuyordum çünkü neredeyse kırk dakikadır Yaser'e olan kızgınlığından, Yaser'in ne kadar gıcık olduğundan, öküz olduğundan falan bahsediyordu. Hayır Öyle derken çocuk haklıydı. Sen ona öküz dersen o da sana dana der demek istiyordum ama bunu söylersem yaşama şansımın çok az olduğunu bildiğim için sadece susup dinlemekle arada bir de haklısın diyip gaz vermekle yetiniyordum.
Tabi bir de Deniz'e çaktırmadan gizliden gizliye Mert ile de mesajlaşıyordum. Hala kafedeydi onlar. Tabi Mert'in de benden aşağı kalır yanı yoktu. Yaser'de saatlerdir Deniz'den bahsediyormuş ama tabiki de iyi olarak değil. Ahh ahh benim şuan Mert'le sarmaş dolaş o kafede oturup sohbet etmem gerekiyordu ama nerdee. Ben hangi akla hizmet bu ikisinin arasını yapmaya çalıştım acaba? Şimdi sevgilimle karşılıklı kahvelerimizi içip birbirimizle uğraşmalıydık. Ama benim yaptığım Deniz'i dinlemek. Ehh yakın arkadaş olmak kolay değil. Mecbur dinleyeceğim.
"Beni dinliyorsun dimi?!" diye Deniz sorunca dalıp gittiğimi farkettim ve hemen gerçek dünyaya dönüş yaptım."Tabi Deniz dinliyorum. Ama hani artık konuşmasak bu konuyu hem ben çok acıktım. Bir şeyler mi hazırlasak?" diye öneride bulunduğumda çoktan mutfağa doğru yol almıştım bile. Deniz de arkamdan geliyordu tabi.
"Ayy ne yesekki şimdi?" diye sorarken buzdolabına bakıyordum. Kahvaltılık ay yok istemiyorum. Sandviç? Artık içim dışım sandviç oldu. O da olmaz..
"Bence bugün pizza falan söyleyelim. Uğraşmayalım boşuna şimdi." demişti Deniz."Güzel fikir. O kadar konuşunca beynin mi açıldı kızım? Sabahtan beri kurduğun en mantıklı cümle doğrusu" diyip gülmeye başladığımda Deniz çekmeceden aldığı kepçeyle bana doğru yaklaşıyordu.
"Sen ne dedin? Bana bak Zeynep zaten Yaser salağına sinirliydim şimdi bütün sinirimi senden çıkaracağım. Gel buraya canım kankiiiimm!" diyip koşmaya başlayınca bende koşmaya başlamıştım. " Ya kızım piskopat mısın nesin ya? Ne dedim ben? Git Yaser'i kepçeyle kovala. Bak adam öldürüyorlar diye bağırırım görürsün." Bir yandan konuşuyor bir yandan da kaçıyordum.
-Mert-
Yaser'i dinlemekten artık Deniz kusacaktım. Bir ara Yaser'i tuttum yakasından çektim dışarı. Hayır olmayacak böyle. Abi seviyorsan git söyle sevmiyorsan sus bi ya. Yaser'i sertçe duvara çarptıktan sonra "Lan yeter. Bu kadar sinirlendiysen bi tane vur bana rahatla. Yeterki beynime sıçma lan" diye bağırmaya başladım. Yaser suratıma sertçe yumruğunu geçirince geriye doğru tökezledim biraz. Hayır ne bu sinir lan suratım uyuştu. Eli de ağır yani. "Rahatladım. Mert çok iyi geldi bu. Arada yapsak mı böyle?" diye sorup benimle dalga geçmeye başlayınca bende suratına bir tane yumruğu geçirmiştim. Yaser yüzünü tutarken "Valla iyi geliyormuş. Yapalım böyle arada." dediğimde ikimizde gülmeye başladık. "Neyse hadi bugünlük bu kadar çene ve yumruk yeter. İşim gücüm var benim. Hadi eyvallah" diyip Yaser'in yanından ayrıldım.
Ben bugün bu kafeye ne ümitlerle geleyim ne olsun. Sevgilime sarılacaktım, kokusunu içime çekecektim. Hayallerim bunlardı ama elimde kalan uyuşukluğu geçmeye başlamış bir surat oldu. Sevgilim.. Aslında hala bu kelime bana çok garip geliyordu. Ben ve biriyle sevgili olmak. Aklıma Zeynep'i öptüğüm gün geldiğinde gülmeye başladım ister istemez. Bana şoka girmiş bakan bir adet Zeynep. Biz neyiz? diye sorduğunda aslında o an gerçekten bizim sevgili olabileceğimiz ihtimali dahi yoktu aklımda. En fazla takılırdım ben kızlarla. Neden tek bir kıza bağlı kalayım ki? Aslında bu Kuzey piçi bilmeden bana yardım etmişti. Normalde Zeynep'le eğleniyordum. Maksadım bana aşık bir kız daha olmasıydı. Normalde olsa bana aşık olduğu zaman onu bırakırdım. Ama Kuzey onu kaçırınca onu kaybedemeyeeğimi anladım. Zeynep ben isteyim yada istemeyeyim bir şekilde kalbimde yer etmişti. O gün onu kaybedeceğimi sandığımda annemden sonra hissettiğim bir duyguyu tekrar hissetmiştim. Korku..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Düş Gördüm Sanki
RomanceMetrobüsteydim. İçerisi tıklım tıklımdı. Durağa gelmiştik ve yine birileri biniyordu. Sonra o bindi. Yanıma geldi ve birbirimize çok yakın olduğumuzu fark ettim. Ben ona bakarken bir an göz göze geldik. Bir süre bakıştığımızda daha fazla gözlerine...