Kanatlarım Var Ruhumda

11.8K 261 4
                                    

Sabah uyandigimda dune gore daha iyiydim. Gece olanlardan sonra kendimi bulutlarin ustunde hissediyordum.

Beni mutlu eden kisi suan karsimda uyuyordu. Yanina gidip atesine baktim atesi dusmustu. Once yatagimi topladim sonra mutfaga gidip agzim kulaklarimda bir sekilde kahvaltiyi hazirlamaya basladim. Nejla ablada daha sonra yardimima gelmisti.

Biz dun gece Mert'le dans etmistik. O kadar mutluydum ki. Kahvaltiyi hazirlarken Mert'te uyanmisti. Pek konusmadik ama onun da keyfi yerindeydi. Kahvaltiyi yapip eve gectim. O kadar mutluydum ki Nil Karaibrahimgil'in kanatlarim var ruhumda sarkisini actim. Elime taragi kaptigim gibi yatagin uzerine ciktim ve bir yandan dans ederken bir yandan da sarkiya eslik ediyordum..

Sen beni boşuna hiç

Kalbinin oralara koyma

Kollarını bana sarma

Kalamam oralarda

Sen de gül eğlen

Öyle acıklı konuşma

Hayat ne ki sonuçta

Anlık bir buluşma

Lalala la ben de böyleyim

Lalala la hep de böyleydim

Geçmişe gitmem

Küsüm gözyaşlarıyla

Daha güçlüyüm ben

Hatalarımla

Beni kendi yoluna çağırma

Benim yolum başka

Gittiğim yer başka

Yokuşlarım başka

Lalala la ben de böyleyim

Lalala la hep de böyleydim

Karanlıkta yanabilirim

Boşlukta durabilirim

Düşmem ben!

Kanatlarım var ruhumda

Geldiğim gibi gidebilirim

Aşktan vazgeçebilirim

Zincir yok ki benim boynumda

-MERT-

Zeynep eve gidince bende halamlarda fazla kalmadim ve bende eve gectim.

Dun gece olanlardan sonra cok mutlu gorunuyordu. Nedenini bilmiyorum ama bende cok mutluydum. Onunla dans etmek hosuma gitmisti. Ona o kadar yakin olmak cok garipti.

Yatagima uzanmis tavani incelerken bir ses duydum. Bu Zeynep'in sesiydi ve bagira bagira sarki soyluyordu. Onun sesini duyunca keyfim daha da artti. Gulumsemem tum yuzume yayildi. Demek odasi benim odamin ustundeydi. Bu kizi bu kadar mutlu eden kisi ben miydim? Onun bu mutlu sesini duyunca bende anin tadini cikarmaya karar verdim ve onu dinleyerek yatagimda yatmaya devam ettim. Ahh su kizlar mutlu olunca hep boyle sarki mi soyluyorlardi acaba?

Ben bu bolumu yazarken eglendim umarim sizde eglenirsiniz. Kisa oldu biliyorum. Vote bekliyorum.

Bir Düş Gördüm SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin