Lunapark

8K 229 43
                                    

Geçen bölümde yapmış olduğunuz yorumlar için çok teşekkür ederim. O yorumları dikkate alıp harmanladım ve böyle bir bölüm yazdım. Umarım beğenirsiniz. 

Multimedia da Zeynep ve Deniz'in kıyafetleri var. Soldaki Zeynep'in sağdaki Deniz'in...

---------------

"Deniiizz! Bi gelsene bak bunlarda cok guzelmis" ben resmen kiyafetlere askla bakarken Mert aninda yanimda bitmisti. Aldiklarima yorumda bulunuyordu.

"Bunun neresi guzel be. Bu defolu baksana bunun arkasini dikmeyi unutmuslar." dediginde gosterdigi kiyafete baktim. Kirmizi boyu dizimin bir karis kadar uzerinde olan bir elbiseydi. Gosterisli kismi arkasindaydi cunku sirtimi tamamen acikta birakiyordu.

"Hayir canim onun modeli oyle. Hem ben Deniz'e seslendim. O nerde?" dedigimde Mert'in elinde olan elbiseyi alip etrafta Deniz'i gozlerimle aramaya basladim. Deniz gorus acima girdiginde elinde bir elbise Yaser bir yandan cekistiriyordu bir yandan da Deniz. Yanimiza geldiklerinde konustuklarini duymaya basladim.

"Bu ne kizim? Izin vermiyorum giyemezsin bunu. Hem bu nereni kapaticak!" dediginde Yaser Deniz'in cevabi gecikmemisti. "Cok guzel bu elbise. Hem sanane be izin mi istiyorum sanki!" dediginde Yaser sesli bir nefes almisti. Bu arada Deniz'de firsattan istifade edip elbiseyi Yaser'in elinden cekip almisti.

"Zeynep baksana cok tatli degil miiii?" diye sordugunda elbiseyi uzerine tutuyordu. Beyaz yakali mini bir elbiseydi bu. Elbise siyah , bel kismindaki kemeri beyaz bir kurdeleydi. Gercekten tatli bir elbiseydi ama o kadar da iddiali degildi.

"Deniz cok tatli bir elbise ama bu olmaz ya." dedigimde Yaser hemen soze atlamisti. "Bak ne guzel dedi Zeynep. Valla bu kiz adam olucak kardesim. Cok sanslisin. Olmaz bu elbise cok kisa dimi Zeynep? Soyle Deniz'e ya. Ben anlatamiyorum." dediginde bende Deniz'e donup " Denizcim bu cok sade. Daha iddiali bir seyler bakmalisin. Ayrica boyu da normal." dedigimde Mert sinirden gulmeye baslamisti.

"Ben miydim o cok sansli olan Yaser?" dediginde bende kedi yavrusu bakislarimi Mert'e yollayip konusamaya basladim. "Sen de sanslisin tabi ama ben daha cok sansliyim. Senin gibi yakisikli mi yakisikli bir sevgilim var" diyip yanagini optugumde Mert biraz daha yumusamisti.

"Lan Mert kendine gel! Bir opucukle bu hale mi geliyosun sen." dediginde Yaser Mert'te gaza gelip tekrar eski haline donmustu. "Zeynep git duzgun bir seyler bul. Bak hatta ben buldum sana" diyip yanimdan gittikten sonra Yaser ile Deniz tekrardan kavgaya baslamisti. Bende kiyafetlere bakmaya devam ediyordum ta ki Mert elinde yere kadar uzun kol siyah bol bir elbiseyle gelene kadar.

"Mert bu ne?" dedigimde saskinlikla elindeki orta yas elbisesine bakiyordum. "Bak bu cok guzel. Hem senin uzerinde de cok guzel durur." dediginde Mert'e sen ciddi misin? bakislarimi atiyordum.

"Ordan otuzlu yaslarda gibi mi duruyorum acaba?" diye.sordugumda tekrar kiyafetlere yonelmistim. Elime aldigim yer yer transparan mini elbiseye bakarken Mert elimden cekip elbiseyi yerine koydu.

"Merrt! Sinirleniyorum ama.".dedigimde "Bende guzelim. Inan bende sinirleniyorum." dediginde icimden ona kadar saymaya basladim.

1 tamam Zeynep sakin ol

2 sakiiin

3 cok guzel bir elbise bulucaksin

4 guze-

"Meeeerrttt!"

"Yaseeeeerrr!"

Dusuncelerimi bolen bu iki kelime oldu. Sesin geldigi yone dondugumde iki kiz vardi. Bir tanesi bize dogru kosarak gelirken digeri Yaser'in boynuna atlamisti bile. Noluyo ya?! Kiz yanimiza geldigi gibi Mert'e sarilinca şok anindan cikip bir seyler yapmam gerektigine karar verdim.

Bir Düş Gördüm SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin