Dikkat Mafya

10.3K 187 2
                                    

Deniz umarim dusundugum seyi yapmazsin..

Diyee dusunmemle disaridan gelen bagiris sesleri bir oldu.

Senin yuzunden bir tehdit edilmedigimiz kalmisti. Sen kendini ne saniyosun!?

Bu Denizin sesiydi ve suan kesin Sebneme bagiriyordu. Ege,ben ve hoca ayni anda kapiya dogru hareket edince butun sinifta eglence cikti diye seviniyorlardi. Kapiyi actigimizda Deniz Sebneme bagiriyordu. Hemen Denizin yanina gittigimde Sebnem neredeyse aglayacakti.

"Bana bagirma. Ben bir sey yapmadim." diye Sebnem cevap veriyordu.

"Bak hala konusuyo ya!Bakalim simdi basimiza ne gelecek!" diye Deniz Sebnem'e bagitinca Denizi susturmaya calistim. Ama tabiki basarisizdim.

"Deniz ve Sebnem mudurun odasina. Derhal!" diye hoca uyarinca sessizce mudurun odasinin onune geldik. Sebnem ve Deniz iceri girince Ege ve ben disarida onlari bekliyorduk. Cok gecmedi ki Sebnem cikti. Daha sonra da Deniz.

"Ne oldu?!" diye skrdugumda "Uyari aldim. Sakin olun. Bir sey oldugu yok." diye bizi rahatlatmaya calisti Deniz.

Daha bir sey sormadan dogruca sinifa gittik. Hoca olmadigi icin millet eglencesine bakiyordu. Sinifa girince merakla bizi izlemeye basladilar ama bizden ses cikmayinca kendi isleriyle ilgilenmeye devam ettiler. Gunun geri kalan kisminida olaysiz atmistik.

"Bir seyler mi yapsak?" diye bir oneride bulundugumda Ege eve gidip yuzunun halini anlatacagini soylemisti. Bizde Denizle beraber hep gittigimiz kahkaha kafeye gitmistik. İcerisi rengarenk duzeenmisti. Duvarlarda gulen yuzler vardi. Buraya gelen birinin mutsuz olmasi imkansizdi neredeyse.Denizle cam kenarinda bir masaya gectigimizde yanimiza gelen garsona iki tane sicak cikolata siparisi vermistik. Cok gecmeden siparislerimiz gelmis ve benim artik Deniz'e hayatimda olan olaylari anlatmam gerektigini dusunmeye basladim. Birbirimizi cok boslamistik.

"Anlat bakalim Zeynep hanim. Mert'le ne var ne yok?" diye sormustu.Sanki dusuncelerimi okumus gibi.

"Mertle ne oldugunu anlayamiyorum. Onu seviyorum. Onunda beni sevdigini en azindan hoslandigini biliyorum. Onu elinden tutup herkesin icine cikip bu benim sevgilim diyemiyorum. Cunku lanet olsun ki sevgili degiliz. Ben daha ne oldugumuzu bile bilmiyorum. Ona da cok baski yapamiyorum bu sevgili olma konusunda. Cunku biliyorum onun karsi cinse karsi guven problemi var. Ama bazen ona nasil davranacagima karar veremiyorum. Sence ne yapmaliyim?" o kadar uzun bir cumle kurmustum ki Deniz soylediklerimi anlamak icin biraz durdu ve dusundu.

"Bak canim, Mert'in ne yasadigini bilmiyorum ama dedigine gore karsi cinse guvenmiyor. Once iliskinize sifat koymak yerine onun guvenini kazanmaya calis. Bunu nasil yapacaksin bilmiyorum tabi. Ama onu bogma bu konularla. Hem o da senden hoslaniyor. Biraz birbirinize sure ver sana guvensin. Gerisi zaten corap sökügü gibi gelecektir inan bana." dediginde Denizle konusmayi dertlesmeyi ozledigimi anladim.

Mert cok zor zamanlar gecirmisti. Onun yasadigi seyi ben yasasaydim kucucuk yasimda suan nasil olurdum bilemiyorum. Annesi yuzunden guvenini kaybetmisti ve ben o guveni geri kazanacaktim. Biraz daha kafede takildiktan sonra eve gitmek icin ayrilmistik.

Yurumenin iyi gelecegini dusundugum icin kulakligimi takip yurumeye basladim. Huzurla yururken telefonuma gelen mesajla dinledigim sarki yarida kesilmisti. Gelen mesajin yine kayitli olmayan numaradan geldigini gorunce sıkıntiyla ic cektim.

Size Sebneme bulasmayin diyorum siz ona bagiriyorsunuz hem de tum okulun onunde! Bunun acisi fena cikacak!

Ah bir bu kucuk daglari ben yarattim Kuzeyi eksikti hayatimda. Gel gel sende bu karmasik hayatima gel. Hatta daha da karistir hic sorun olmaz! Numaranin uzerine tiklayip Dikkat Mafya yazip kaydettim. Beyefendi kendimi mafya saniyordu heralde. Her attigi mesajda bir tehdit bi afra bir tafra..

Kapiyi acip eve girdigimde her zamanki gibi yalnizdim. Odamagidip uzerimi hizla degistirdim.Mutfaga gidip kendime bir sandvic yapip odama gectim. Test kitaplarini onume koyup bir yandan yemek yiyor bir yandan da soruyla ugrasiyordum. Ta kii disaridan Mert'in sesini duyana kadar.

Hemen oturdugum yerden ayaga kalkip camdan disariya dogru kafami uzatmistim ki Mert'in telefonda oldugunu gordum. Hadi ama amaci neyci bunun? Neden pencerede telefonla konusursun ki diye dusunurken Eren ve Enes'in sesini duymam bir olmustu.

"Mert abiii! Kimle konusuyosun?" ardindan Nejla ablanin sesi "Cocuklar Mert abinizi rahat birakin" Simdi neden pencerede konustugunu anlaistim. O iki canavar cocugu rahat birakmiyorlardi kesin ve Mertte konusabilmek icin camdaydi. Aslinda ne konustugunu meram ediyordum ve bir daha bu firsat ne zaman elime gececek diyip Mert'in dediklerini anlamaya calistim.

"Nerde okuyormus ogrenebildin mi? ... Oglum mesele ciddi kardesimin yuzunu dagitti biliyosun iste konuyu anlattirma bir daha" dediginde burda ki kardesten kastettigi Ege miydi? Bir de kadinlar anlasilmaz derler daha iki gun once cocugu dovecektin be ne ara kardesin oldu?

"O herifin adresini okulunu filan aksama kadar bulmazsan gozume gozukme." ... "Lan bi sus be.Lan Yaser sana sevgili sart.Kafamin etini yiyip duruyorsun." Dediginde ister istemez bu hallerine kikirdamistim. Ses cimarmis olacaktim ki Mert kafasini yukari dogru kaldirip bana saskin saskin bakti. Hay ben sansima.. Telefon hala kulagindaydi ama o bana  bakip " Ne yapiyosun?" diye sormustu. Evet Zeynep bir kez daha rezil oldun. Acaba bugün ne saçmalasam diye düşünürken ağzımdan istemsizce bir seyler cikmisti.

" Camdan disariya bakiyorum. Kuslar ne kadar guzel dimi? Hee bu arada bence Yaserle Denizin arasini yapalim. Ikimizde kurtulmus oluruz. Neyse isim gucum var benim sonra konusuruz" diyip iceriye girmistim. En azindan sacmalamami en aza indirgemistim ama Deniz ve Yaser olayini hic dusunmemistim. Hem neden olmasin olabilirdi aslinda. Aklimda bu dusunceye yesil isik yakip testin basina gectim tekrardan.

Bir Düş Gördüm SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin