Parti

5.5K 158 19
                                    

Selaaamm.. Beğenmenizi umuyorum. Ayrıca tüm yorumlar için çok teşekkür ederim. Yorumlarınızı okumak çok eğlenceli ve beni bu durumdan mahrum bırakmayın :)

Multimedia da Yaser..

----------------------

"Yaser'e ne dedin?" bu soruma karşılık Deniz gülmeye başlamıştı.

"Sevgili vahşi öküzcüm eğer bana kızmaya devam edersen seni acımadan Cem'e veririm. Sonra kıymetimi anlarsın dedim" diyince bende gülmeye başlamıştım.

"Sizin ilişkinize hayranım Deniz ya. Böyle öküzler danalar falan çok hoş gerçekten"diyip dalga geçmeye devam ettiğimde Deniz hülyalı hülyalı bakmaya devam ediyordu duvara. "Ahh ben bu çocuğa aşığıııımm" derken son kelimeyi bir ton daha sesli söylemişti.

"Sev arkadaşım da bağırma istersen. Hani zaten vukuatlıyız bir de annemlere sevgilin olduğunu haykırma istersen. Hem Nilüfer teyzenin bu duruma normal bakacağını hiç zannetmiyorum"dediğimde Deniz ağzını şişirerek oflamıştı.

"Öğrenirse kök söktürür bana. Tipik anne işte. Ee Sema teyze Mert'i biliyor mu?" diye sorduğunda bu konu bir kaç gündür benimde kafamı katıştırıyordu.

"Bilmiyorum ki. Yani ben bir şey söylemedim ama bu kadar sık buluşmamızdan bir sonuç çıkarmış olabilir. Aa bir de Nejla abla faktörümüz mevcut. Söylemiş midir acaba?" diye sorduğumda bu durumu düşünmeye başladım. Nejla abla biz itiraf etmesek bile biliyordu durumu. Anneme söylemiş olabilir miydi ki?

"Ben söyleyeceğini sanmıyorum. Nejla abla uygun bir zamanda açıklayacağını bilir. Hem Sema teyze annem gibi değil. Çok büyük bir tepki vereceğini sanmıyorum." dediğinde Deniz içim biraz olsun rahatlamıştı. Hem ben annemin ilişkimi öğrenmesinden korkmuyordum ki. Azıcık korkuyor olabilirim tabi ama Nilüfer teyzeden korktuğum kadar değil kesinlikle. Nilüfer teyze tutucu bir kadındır ve kızını kolay kolay kimseyle paylaşmaz.

"Neyse yarın kahkahaya gidelim. Cem bana bugün çok trip attı." dediğinde Deniz tamam demekle yetindim.

"Hadi tosbağa kalk da yatağımı hazırla. Uykum geldi." dediğinde Deniz "Tosbağa sensin hem çarşaflarının yerini biliyorsun. Bak dolap orda, koltukta şurada. Koltuğu yatak haline nasıl getireceğini de geçende anlatmıştım. Hadi Denizcim ellerinden öper ben yatıyorum." bunları söylerken yalandan da esnemeye başlamıştım " Fazla ses yapma, yatağını hazırladıktan sonra da ışığı kapat tatlııımmm" dedim ve yatağımın üzerindeki örtüyü kaldırıp içine girdim.

"Sen nasıl ev sahibisin anlamıyorum ki? Misafirim kızım ben!" diye cırlamaya devam ediyordu Deniz.

"Ah Denizcim hepimiz misafiriz bu dünyada. Lütfen şimdi sessiz olur musun? Uyumaya çalışıyorum da." dediğimde Deniz'in bana küfrettiğini duyar gibiydim. Bunun üzerine sessizce kıkırdamakla yetindim ve Deniz'in tüm çıkardığı seslere rağmen uyumayı başardım.

Uykunun kollarındayken yüzümde bir şey dolanmaya başlamıştı ve bu kaşınmama neden oluyordu. Elimle yüzümde olan şeyi ittirip uyumaya devam ettim. Daha doğrusu etmeye çalıştım çünkü elimi indirdiğim de o şey yine yüzümde gezinmeye başlamıştı. Tekrar elimle kovaladıktan sonra bir gülme sesi duydum.

Gözlerimi açtığımda Deniz tepemde dikiliyor ve elinde bir adet fırça vardı. Ah hayır bunu yapmış olamazdı değil mi?

"Deniz seni parçalarım eğer tahmin ettiğim şeyi yaptıysan!" dediğimde Deniz gülmeye devam ediyordu. Tek fark artık karnını tutarak gülüyordu ve gözlerinden yaş akmaya başlamıştı gülmekten.

Bir Düş Gördüm SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin