Seni Uyardık

11.2K 198 11
                                    

Bu sabah alarmın sesiyle uyandığımda ilk defa küfür etmemiştim. Okula gidip Ege ve Deniz'e sımsıkı sarılacaktım. Onları o kadar çok özlemiştim ki kelimelerle anlatamazdım heralde. Yataktan kalkıp doğruca banyoya gidip yüzümü yıkadım. Odama gelip kıyafetlerimi giydim ve saçlarımı sıkı bir at kuyruğu şeklinde topladım. Göz makyajımı yani eyeliner ve rimelimi sürüp çantamı aldım. Montumu ve ayakkabılarımı da giydikten sonra evden nihayet çıkabilmiştim.

Parkın yanından geçerken Mert'le ilk karşılaştığım gün aklıma geldi. O günkü rüya.. Acaba Mert'e anlatmalı mıydım? Benimle dalga geçme ihtimali daha fazlaydı tabi. Rezil olmaya pardon tekrar rezil olmaya hiç niyetim yoktu. Bugün koşmuyordu da. Belki de okula gitmeyi düşünüyordur. Tabi dersi kaçta bilmiyordum. Bundan sonra ilk işim onun ders saatlerini öğrenmek olacaktı. Boş saatlerinde ona bir süpriz yapabilirdim.

Okula girip sınıfıma gittiğimde Deniz'le birbirimize öyle bir sarılıyordukki bir an ciğerlerimin dışarı fırlayacağından korktum. Deniz benim en yakın arkadaşımdı, dostumdu, sırdaşımdı. Biz böyle sarılıp saçma saçma sevgi sözcükleri söylerken Ege'de sınıfa girmişti. Bizi görünce kollarını ikimize sarmıştı ve üçlü sarılıyorduk. Birbirimizden ayrıldığımızda bize bakan iki adet salakla karşılaşmıştık. Şebnem ve Melis bize bakıyordu. Şebnem burnundan soluyordu ama Melis tepkisiz sadece bakıyordu. Şebnem daha konuşamadan bizim hoca geldiği için sınıftan çıkıp kendi sınıfına doğru yol almıştı bile. Hoca sınıfa girdikten sonra sınav nasıl geçti neler yaptınız gibi saçma saçma konuşmaya başlamıştı sınıftakilerle. Ben de olayları kısaca Ege ve Deniz'e anlattım. İkiside nedenini bilmiyorum ama Mert'e çok güveniyorlardı. Ders bittiğinde yine kantine doğru yol almıştık.

"Kızlar bizim peder sizi çok özlemiş. Bir gün getir kızlarımı filan diye kafamı şişiriyo. Resmen erkek doğdum diye üzülecek. Hala anlamıyorum bu adam niye bu kadar kızı olsun istiyo? Hayır madem istiyodunuz niye zamanında bana bir kız kardeş yapmadınız" dediğinde Ege nefessiz kalmış olacakki derin bir nefes aldı. Biz Denizle gülme krizine girmiştik bile.

"Egecim canım sakin ol. Biz varız ya kız kardeşin olarak yetmezmi kuzuuumm?" Deniz kuzum lafını Ege'yi sinir etmek için söylerdi ve yine ona kuzum diyordu. Ege ona ters ters bakışlar atarken ben ikisine de gülüyordum. Sonra bir anda biri bana çarptı ve bir bardak ılık kahve üzerime dökülmüştü.Ben daha ne olduğunu anlayamadan Deniz bağırmaya başlamıştı.

"Gerizekalı! Ne yaptığını sanıyorsun sen? Zeynep'in üstüne bilerek döktün o kahveyi.Anlaşılan sen laftan anlamıyorsun." diye Şebnem'e bağırdığını gördüm. Bu kızın benimle derdi neydi acaba? Ahh tabikide Ege. Hayır bu kadar da olmaz ki. O benim hiç sahip olmadığım erkek kardeşim gibiydi. Denizinde öyle. Bizde onun kız kardeşleri gibiydik bizden kıskanmakta neyin nesi? Ama sinirlenmeyecektim. Deniz'e dönüp " Yanlışlıkla oldu herhalde. Tamam Deniz önemli değil gel üzerimi temizleyelim." dediğimde Deniz'i kolundan çekiyordum.

Kızlar tuvaletine girdiğimizde " Bana bak bir daha bize karşı ters bir hareketi olsun bu sefer durmam. O kendini ne sanıyor bee!" diye söyleniyordu Deniz.

"Ya tamam bir daha böyle bir şey olursa bu sefer bende durmayacağım. Ama şimdi bir sakin ol. Üzerimi temizleyelim." dediğimde başka bir şey söylemeden üzerimi temizlemeye başlamıştık. Üzerim nihayet birazcık temizlendikten sonra derse giröiştik. Ege bize bakıp gülüyordu. Hocadan özür dileyip yerlerimize geçtiğimizde Ege " Kızlar benim için bu kadar tartışmanız hoşuma gidiyor doğrusu. Ama kız iyice salak çıktı anlamamakta ısrarcı sizi kardeşim gibi gördüğüm konusunda. Zeynep çok üzgünüm gerçekten." demişti. Ve şuan o bizile dalga geçen Ege gitmiş yerine sinirli bir Ege gelmişti. " Neyse boşver o salağı. Hem bir daha bir şey yapmaya çalışırsa bu sefer durmayacağız ve ona bir güzel haddini bildireceğiz." dediğimde ikiside bana gülerek bakıyordu. Dersin geri kalanını sessizce dersi dinleyerek geçirmiştik.

Bir Düş Gördüm SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin