Piskopat

10K 193 6
                                    

Bahcede sergilemis oldugumuz ufak capli gosteriden sonra sinifa gidince herkes pur dikkat bizi izliyordu.Denizin tekrar Yaser'e sarildigini da unutmamistim tabi. Anlasilan benim olaya müdahale etmeme gerek kalmayacaktı. İster istemez bir şeyler oluyor ve ikiside bunu engellemiyorlardı.

Bize doğru gelen bir adet Şebnem ile bütün düşüncelerim yok olmuştu. Ahh bu kız yine niye geliyordu acaba. Hayır başımıza o piskopat kuzenini sardığı yetmiyormuş gibi! Şebneme bakan üç çift sinirli gözle kız korkmuş olacakki hemen kafa başladı.

"Biliyorum benden nefret ediyorsunuz. Haklisiniz da ama size bazı şeyler söylemem gerekiyor. Bakın Kuzey normal değil. Bugün sizi tehdit ettiğini duydum. Lütfen onda bulaşmayın. O biraz sorunlu."dediginde aklimdan gecenleri Deniz soylemisti  "Gerçekten mi ya? Biz Kuzey denen herifin piskopat oldugunu anlamamistik. Cok sagol Sebnem ya!"

"Biliyorum beni sevmiyorsunuz açıkçası kızlar sizin sevmemeniz umrumda bile degil. Sadece Ege sen beni üzüyorsun ama alıştım ona da. Bakın lütfen bana inanın. Kuzey çok tehlikeli" diyip yanimizdan ayrilmisti Sebnem.

"Bu neydi simdi gozdagi mi?"

Ne oldugunu bilmiyorum Egecim ama hakli olabilir.

&&&&&&

"Hadi bize gidelim" dedigimde Ege arkadaslariyla mac yapacagini ve gelemeyecegini soylemisti.

"O zaman Deniz sen geliyorsun. Bak itiraz istemiyorum" dedigimde bir yandan da Denizi kolundan tutmuş sürülüyordum. Hayir sürukleyecektim o zaman ne diye soruyorum gelecek misin diye? Ehh dengesizim iste.

"Denizcim bana anlatmak istedigin bir sey var mi?" Evet operasyon baslasin.

"Ne gibi Zeynepcim?" Bal gibi ne oldugunu anladin da kivir anca Deniz!

" Yaser diyorum. Hani ne zaman goresem sariliyorsunuz ya o bakimdan yani." Deyip gulmeye baslayinca Deniz kizarmisti. Evet evet yanlis duymadiniz Deniz Ersoy kizarmaya basladi. En agir kufurleri duyarken, karsisinda birileri yiyisirken bile kizarmayan kiz kizarmaya baslamisti. Iste bu hicte hayra alamet degildi. Yada tam hayra alametti.

"Deniiiizz yoksa Yaserden hoslaniyor musun?" Diye sokakta cırladigimda yasli amcalar bize cik cik terbiyesizler sokakta nasil durulur bilmiyolar. Analari babalari bunlara terbiye vermiyo mu? gibisinden bakislar atiyorlardi.

"Sacmalama Zeynep! Ne hoslamasi. Sadece hos cocuk o kadar."

"Canim sen her hos buldugun cocuga dakika basi sariliyo musun?" Evet Denizi dakika itibariyle koseye sıkıştırıyordum.

" Abart Zeynep abart!" Dediginde onu koseye sıkıstirdigimi anladigim icin baska bir sey demedim. Zaten bu sirada eve de gelmistik.

Kapidan iceriye girdigimiz gibi ilk isimiz mutfaga gitmek olmustu. Gorende kirk yildir yemek yemiyoruz sanir yani. Acliktan resmen dunyam donuyordu. Ama bizde ki sansta bu kadar olur ya dolapta hicbir sey yoktu. Peynir ekmek zeytine talim her zamanki gibi.

Yemekti muhabbetti derken zamanin nasil gectigini anlamamistik. Hava coktan kararmisti. Nilufer teyzeyi ikna etmistik. Deniz bu gece bizdeydi. O zaman gece baslasin!

Deodoranti Denize firlatip taragi elime aldim. Pinhani'nin bir varmisim bir yokmusum sarkisini soylemeye baslamistik. Soylerken ufak bir de klip yapmistik sarkiya.

Telefonum isiginin yanip sondugunu fark edince yine Mert'in mesaj attigini dusunmustum. Mesaji atanin Kuzey oldugunu gorunce tum nesem solmustu.

Bahcede bekliyorum. Deniz ile beraber buraya geliyorsunuz hemen! Yoksa ben geliyorum. Karar sizin.

Mesaji Deniz'e de okudugumda kizin beti benzi atmisti resmen.

"Bence gitmeyelim Zeynep. Hem daha sabah Sebnem onun piskopat oldugunu soyledi." Dediginde aslinda hakliydi ama eve gelmesi daha buyuk.sorundu. Sonucta evdeyken kapiyi filan kilitlerse kacamazdik ama disaridayken kosup bagirabilirdik.

"Bir sey olmayacak Deniz. Ama gelmek istemezsen anlarim. Gelme yani ben hallederim" dedigimde "Sacmalama! Anca beraber kanca beraber. Dus onume suna gununu.gosterelim. Bakalim neymis derdi." Dediginde kapiya dogru yol almisti bile. Ayakkabilari giyip hizlica apartmandan ciktigimizda Kuzey'i arabasina yaslanmis bir sekilde bulmustuk.

"Ne var niye bizi cagirdin?" Diye sordugumda aslinda korkudan bacaklarim titriyordu.

"Cik cik cik. Boyle bir hanimefendiye boyle konusmayi yakistiramadim." Dediginde bu sefer karsiligi Deniz vermisti.

"Seninle burda cene calacak degiliz isimiz var." Dediginde Kuzey ufak bir kahkaha atmisti.

"Dogru burda konusmayacagiz. Baska bir yerde konusacagiz" dediginde basiyla bir isaret verdiginde baktigi yere baktigimda bize dogru gelen birkac adami gormustum. Daha kacmama firsat vermeden biri bana bir sey koklatmisti. En son gordugum Deniz'in bayilmis olduguydu ve Kuzey'in sesi "Arabaya yerlestirin sunlari."

-MERT-

"Oglum kalk gidip bi seyler yiyelim aciktim lan" dedigimde Yaserle kampusteki kafelerden bir tanesine dogru yol aldik.

Telefonuma bilmedigim bir numaradan mesaj gelmisti. Sonrada resim.

Sen benim icin degerli olan arabami cizdiysen bende senin icin degerli olanin vucudunu cizerim.

Resimde Zeynep bir masaya x sekline gelecek sekilde yatirilmis ve ic camasirlariyla duruyordu. Elleri ve ayaklari masaya baglanmisti ve baygindi. Pici oldurmem gerekiyordu! Zeynep'e dokunursa onun kafasini kopartirdim.

Yasere dondugumde onun da sinirlendigi belli oluyordu. "Deniz elindeymis orospu cocugunun." Dediginde koca bi siktir cektim.

Telefonum calmaya baslayinca mesaj atan numaranin aradigini gordum.

-Sen naptigini saniyosun lan!

+Once Zeynep'in mi yoksa Deniz'in mi karnini cizmeye basliyayim. Karar veremedimde size bi sorayim dedim.

Pic bizimle kedinin fareyle oynadigi gibi oynuyordu.

-Onlarin kılına zarar verirsen seni sikerim lan! Duydun mu beni!

+Bence de ikisini de ayni anda cizmeye baslamaliyim. Haklisin yardimlarin icin sagol.

Telefonu kapattiginda geri aradiysamda ulasamadim. Sinirle cop konteynirina tekme attigimda Yaser'de telefonla konusuyordu.

"Arastirin mobil izleme filan ne haltsa yapin. Bulun su pezevengin yerini!"

Sizce Mert ve Yaser kizlari zamaninda kurtarabilecek mi? 

Bir Düş Gördüm SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin