Mert Egeyle beraber gidince olacaklardan korkuyordum aslinda. Yani Ege benim icin kardes gibiydi ve bunu Mert'e anlatmistik ama ne kadar ikna edebilmistik emin degildim tabi.
İkisi suan ayni evdeydiler ve ben ne oldugunu ne konustuklarini deli gibi merak ediyordum. Aklima gelen seyle gulmeye basladim ve haliyi kaldirip kulagimi yere dayadim. Yapacak bir sey yoktu. Hem Mert'in odasinin odamin altinda olmasinin yararlarii. Tabi bu durumun zararlarida vardi. Ornek sesimi duyup buraya gelmesi gibi. Ama suan durum degerlendirmesi yapmaya vaktim yoktu. Mert'in sesini duyuyordum ama ne dedigini tam olarak algilayabildigimi soyleyemeyecektim. Sonra Ege'nin sesini duydum. Kulagimi daha cok yere yapistirinca Zeynep benim kardesim gibi bir seyler soyledigini duydum sanki. Yuru be Ege bee anlat her seyi. Ama bir dakika ben bir ayrinti atliyorum.
MERT BENİ KİSKANİYOO!!
Kulagim yerde suratimda kocaman bir gulumsemeyle dururken annem odama geldi ve beni oyle gorunce ufo goren.masum koylu gibi bana bakiyordu.
"Ben kapiyi caldim da duymadin heralde. Sen napiyosun Zeynep?" diye sorunca yerden kalkmam gerektigini anlayip ayaga kalktim.
"Hic iste sey yapiyodum ee sey hava cok sicakta hani yerde soguk oldugu icin yani serinliyodum." dedigimde annem resmen bana aciyan gozlerle bakiyordu. Tamam yalan da soyleyemiyorum ne yapayim? "Sen niye gelmistin anne?" sonunda bu soruyu sormak aklima gelmisti.
"Ege icin endiselenmistim. Ahmet amcanin bilmemesi ne kadar dogru bilemiyorum."
"Bence biz karismayalim anne. Hem.onemli degil zaten"
"Peki o zaman iyi geceler" dedikten sonra annem odamdan cikti ve derin bir nefes aldim. Annem yuzunden ne konustuklarini duyamamistim. Kulagimi tekrar yere yapistirdim ama ses gelmedi. Yatmis olabilirler miydi? Oflayip puflayarak bende yatagima girdim ve gozlerim uykuya teslim oldu.
Sabah kalktigimda yine rutin seyleri yapmaya basladim. Banyoya git, odana gel kiyafetleri giy, saclarini insancil bir bicime sok, yuzune biraz renk vermesi icin hafif makyaj yap filan filan..
Yaklasik olarak yarim saat sonra Mertlerin kapisinin onune gelmistim. Derin bir nefes alip zili caldim. Kapida biraz beklememden sonra nihayet Mert acmisti. Uzerine giydigi asker yesili gomlek gozlerinin yesilligini daha da ortaya cikariyordu. Ben kapida melul melul onu suzerken o bana gulumseyerek bakiyordu. Bu guzelim bakismamizi bozan Egenin yalanci oksurugu oldu tabi.
"Öhö öhö.. Aa Zeynep beni almaya mi geldin. Hadi gidelim" diyip ayakkabilarini giymeye baslayinca gormedigini bilsem bile sinirli bakislarimi Egeye atiyordum. Surda iki dakika romantik an yasatmadin bee! Egeye icimden saydirirken Mert'in sesiyle kendime geldim. "Ege, Yaser onu arastiriyo. Bir seyler ogrendigimde iadeyi ziyarete gidecegiz merak etme." Laan ne iadeyi ziyareti sen dun elinde olsa bir kasik suda bu cocugu bogmayacak miydin Mert efendi? Bunlar hangi ara bu kadar kaynastilar acaba? Amaaan ben uzumunu yiyeyim bagini sormayayim en iyisi. Ege aramizda bir sey olamayacagina ikna etmis demek. Guzeeel.
"Eyvallah. Bu arada merak etme Zeynep bana emanet. Her turlu aklin kalmasin." Ben bu Ege'yi bogarim ama. Birincisi ben mal miyim laan!? İkincisi biz bile daha ne oldugumuzu bilmiyoruz sen ne sacmaliyosun Ege!
"Sagol kardesim" Mert bunu dediginde agzim acik bir Egeye bir Merte bakiyordum. Hee ucuncusu bu arada ilk iki maddeyi unutun. En onemlisii Mert beni sahipleniyooo. Suan sevincten ciglik atabilirdim ama yaoamadim tabiki.
"Zeynep. Hayirdir dilini mi yuttun niye konusmuyorsun da bir bana bi Merte bakiyosun?" Zikkimin kökü Ege. Azicik sussana ya. "Yoo konusuyorum. Neyse hadi okula gec kaliyoruz." dedigimde Mert'e donup "Gorusuruz canim. Ay yani ne canimi sey Mert diycektim. Canim niye cikti anlamadim. Canim degil yani. Neyse en iyisi biz gidelim." dedigimde Mert ve Ege bana bakip guluyorlardi. Ne canimi acaba? Canim demeyecektim ki off. Ben merdivenleri inerken Ege bana yetismisti bile.
"Canim beklemeyecek misin beni?" dediginde "O mor suratina bir tanede ben geciricem simdi. Benimle dalga gecmeyi birakta ne konustunuz dun aksam?" diye sordugumda yolun geri kalaninda konusmayi anlatmisti Ege bana.
Okula vardigimizda kapida Deniz beni kapida bekliyordu. Ege'yi gorunce resmen ciglik atarak yanimiza geldi.
"Egeeee! Ne oldu sana? Ayy Zeynep bunun hali ne! Benim niye haberim yok? Ne zaman oldu bu? Ay konussaniza ya!!!" diye bagirinca Egeyi goren donup bir daha bakiyordu.
"Deniz bi bagirma ya anlaticam" deyip olaylari hizlica Ege Deniz'e anlatirken Deniz de sinirden resmen kuduruyordu.
"Biz dovduk o kizi neden seni dovuyo ya. Nerde bu Kuzey adres verin bana. Gidio dagiticam onun mekanini" Deniz.boyle diyince benimde yatismis oaln sinirlerim tavan yapmisti. Kiz hakli bir sorun varsa bizimle halletmeliydi o Kuzey denen herif. Biz tartisirken okulun kapisinda siyah bir jeep gorundu. Okulun onunde durup icinden Sebnem ve sarisina kacan kumrallikta bir cocuk arabadan inice nefretle Sebnem'e bakiyordum.
"Yoksa Kuzey su mu!?" Deniz bunu sorunca bakislarimi Sebnem'in uzerinden cekip bir an Ege'ye baktim. Kafasini sallayinca Deniz cocuga dogru yonelince Ege Denizi tutmaya calisiyordu. Ama beni tutan kim vardi, kimse. Kosar adimlarla Sebnem ve Kuzey denen cocugun yanina gittim.
"Kuzey sen misin!?" diye bagirinca milletin dikkati bu sefer bana kaymisti. Egenin bir kufur savurdugunu duydum.
"Evet de sen kimsin?"
"Bana bak Sebnem'i bu hale getiren benim. Ege'nin sucu yoktu niye ona bulasiyorsun sen ya. Bizimle halletseydin ya problemini!" diye bagirmaya devam ettim. Kuzey bana sinirle bakarken Sebnem araya girmeye calisiyordu. "Tamam Kuzey. Git sen hadi." filan diyince sinirle Sebneme bakamaya basladim. Kardesimin surati bu kiz yuzunden bu haldeydi. Kizin uzerine dogru hamle yaptigimda birinin beni belimden tutup kaldirdigini farkettim. Beni tutanin Kuzey oldugunu gordugumde kurtulmak icin ayaklarimi sallamaya basladim.
"Ya biraksana beni. Once bu salak Sebnemi iyice bir doveyim sonra seninde bacak arana tekme atmayi unutmayacagim. Biraksana beni yaa!" diye debelenmeye devam ederken Egenin bize dogru geldigini gordum.Sonra kulagima sessizce soylenen bir kac cumle duydum.
"Ben olaylarimi kizlarla halletmem dolayli olarak suclu Egeydi ve cezasini cekti. Bir daha Sebneme dokunmayacaksiniz ve tabi o tekmeyi bir dene istersen atmayi bak o zaman Ege nasil tekmeler yiyecek!" diye soylediginde daha hizli kucagindan inmeye calistim. "Simdi seni birakicam ve dogruca sinifiniza gideceksiniz. Soylediklerimi unutma." diyip beni yere indirdi. Ona donup sinirle bakip onlari orda birakip Egelerin yanina gittim.
"Hadi sinifa gidelim" dedigimde "Ne dedi sana!" diye Ege uzerime kukredi resmen. "Bir sey yok ya hadi Ege bu kadar gosteri yeter. İceri girelim" dedigimde sinifa dogru yol almistik. Arkama baktigimda Kuzey Sebneme bir seyler soyluyordu. Sonra bana donup guldu ve opucuk yolladi. O opucugu sokucam bir tarafina senin pislik!!
Sinifa girip yerlerimize oturdugumuzda hoca da bizi bekletmeden gelmisti (!) Egeye gercekleri soyleyemezdim ama Denize anlatmaliydim. Bunun icin bir kagit cikarip her seyi Denize yazarak anlattim. Deniz yazilanlari okuduktan sonra kagida Kuzeye soylenecek kufurleri yapilacak eziyetleri yazmaya basladi. Telefonum titreyince gelen mesaja baktim. Kayitli olmayan bir numaraydi.Mesaji actigimda resmen kan beynime sicradi.
Sabah soylemeyi unuttum Sebnem'e bir sey olursa sizden bilirim ve emin ol hic guzel seyler olmaz.
Bu kendini ne saniyo acaba? Deniz bir terslik oldugunu anlamis olacakki telefonu bir anda elimden kapip mesaji okuduktan sonra hocadan izin alip dersten cikti. Deniz umarim dusundugum seyi yapmazsin..
Voteleri ve yorumlari eksik etmeyelim lutfen :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Düş Gördüm Sanki
RomanceMetrobüsteydim. İçerisi tıklım tıklımdı. Durağa gelmiştik ve yine birileri biniyordu. Sonra o bindi. Yanıma geldi ve birbirimize çok yakın olduğumuzu fark ettim. Ben ona bakarken bir an göz göze geldik. Bir süre bakıştığımızda daha fazla gözlerine...