Garip Sesler

11.3K 195 1
                                    

-MERT-

Bu kizin derdi neydi acaba!? Hicbir sey yapmamistim ona gercekleri soylemistim ve bana siktiri cekmisti.

Tamam kizlarin bana kizip kufur etmesine aliskindim. Genellikle geceyi beraber gecirdigim kizlari sabah postalayinca onlar bana kizip kufir eder ve ceker giderdi. Ama burda sucsuz olan bendim. Ona gercekleri soylemistim ve ona dokunmamistim bile. Sadece opmustum. İlk defa bir opucukle yetinmistim. Ama onun yaptigina bak!

Ben hicbir kizla sevgili olamazdim ki. Hepsi ayniydi. Ne kadar seversen sev cekip giderlerdi. Bir erkekle yetinmezlerdi. Kimseye baglanmak istemiyordum. Ben babam gibi aci cekmek istemiyordum. Ben aska inanmayi , kadinlara guvenmeyi neredeyse on yil once birakmistim.

-10 Yıl Önce-

Bugun okuldan erken cikmistik. Ogretmenimiz hastaymis ve bize eve gitmemiz soylendi. Normalde eve tek basima gidip gelebilirdim. Buyumustum. 9 yasindaydim ama anneme bunu bir turlu anlatamiyordum. Hergun beni okuldan kendi alip kendi birakirdi. Tek cocuk olmanin kotu yanlari. Ama bugun buyudugumu anneme gosterecektim.Zaten evimizle okul arasinda cok yoktu.

Montumu giyip cantami taktiktan sonra annemle beraber gelip gittigimiz yolu takip etmeye basladim. Harcligimi harcamamistim ve bakkala ugrayip cips ve cikolata aldim. Annem cikolatayi cok severdi. Babam annem ne zaman sinirlense elinde kocaman bir cikolata yiginiyla gelirdi. Annem hemen yelkenleri suya indirir ve babama sarilirdi.

Babam ve annem gercekten birbirlerini seviyorlardi. Ask diye bir sey varmis. Nejla halamlara gittigimizde annemle konusurken "Siz birbirinize sirilsiklam asiksiniz yengecim." demisti. Orda ogrendim ask diye bir sey varmis. İki kisi birbirini cok sevince ask oluyormus. Annem babama , babam da anneme asikti.

Elimdeki cikolataya bakip gulumsemeye basladim annem bana kizicakti ona haber vermeden eve geldigim icin ama cikolatayi ona verince siniri gececekti ve bende bak buyudum artik diyecektim. Belki artik okula tek bile gidebilecektim. Ama once annemin benim buyudugume inanmasi lazimdi ve bana guvenmeliydi.

Cipsimi yiyerek eve gittim. Zile basacaktim ama annemin beni karsisinda gorup sasirmasini istiyordum. Annem genellikle anahtarini evde unuttugu icin kapimizin onundeki saksinin icine anahtari gomuyordu. Anahtari ordan almaya calisinca da hep sinirleniyordu. Elleri kirlendigi icin heralde.

Oradan anahtari alip kapiyi actim. Sessizce annem nerde diye evin icinde dolanmaya basladim. İlk mutfaga baktim ama orada degildi donra salona gectim ama orada da degildi. Nerde oldugunu dusunurken annemlerin yatak odasindan garip sesler geliyordu. Hemen oraya gittigimde annem ve bir adami yariciplak halde buldum. Annem beni gorunce hemen uzerine yorgani cekmeye basladi.

Ama ben şok olmustum. Annem ve babamin yataginda hic tanimadigim bir adam vardi. Annem adami uzerinden ittirip yanima gelince elimdeki cikolatayi suratina firlattim ve evden kosarak uzaklasmaya basladim. Bir yandan agliyor bir yandan da anneme kiziyordum. Hani seviyordu babami? Neden o adamla o yataktaydi. Bunlari dusununce daha hizli kosmaya basladim. O kadar cok agliyordum ki artik etrafi goremiyordum. Etraf bulaniklasiyordu derken bi fren sesi duydum.

Gozlerimi actigimda babam karsimdaydi ve galiba hastane odasindaydik. Kolum biraz aciyordu. Koluma baktigimda alcida oldugunu gordum. Babam uyandigimi gorunce bana sarildi ve sonra gidip doktoru cagirdi. Doktor yanima gelip birseyler yaptiktan sonra gittiginde babama annemi gordugumu soylemeye karar verdim. Ama nasil soyleyecektim ki? Babamin sesiyle aklimdan gecenleri bir kenara biraktim.

"Her seyi biliyorum oglum. Bir daha o kadin yanimiza dahi yaklasamayacak. Bir daha onu gormeyecegiz.Bundan sonra sadece sen ve ben variz oglum." dedi ve babama sarilmaya basladim.

Hastaneden ciktigimizda artik baska bir evde oturmaya baslamistik. Babam hep mutlu olacagimizi soylemisti ama geceleri hep agladigini bir seyleri kirdigini duyuyordum. Babam cok aci cekiyordu ve hepsi annem yuzundendi. Hani onlar asikti. Ask kotu bir seydi. Babam annemi o kadar cok seviyordu ki ama anneme bu sevgi yetmemisti. Ama ben babam gibi uzulmeyecektim. Kimseye asik olmayacaktim. Kimseye guvenmeyecektim.

Bir Düş Gördüm SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin