Bölüm 91 - Yağmur Damlası

3.2K 288 19
                                    

 Bohnur Ormanı, yirminci günün akşamı...

Qilinler...

Lai'nin aklındaki en büyük soru işareti şüphesiz ki Qilinler'in ona karşı gösterdiği garip tavırlardı. Genç adam geçirdiği günlerde yaklaşık sekiz Qilin öldürmüş ve şu ana kadar herhangi bir direnişle karşılaşmamıştı. Doğanın kanunları gereği insanlara doğuştan düşman olan yaratık neslinin içinde bulunan Qilin gibi efsanevi yaratıklar, nedense Lai'nin önünde ufak sincaplara dönüşüyor, genç adama karşı herhangi bir direniş göstermiyordu.

Lai'nin farkında vardığı bir diğer değişim ise genç adamın Siyah Enerji Denizi'ndeki akılalmaz değişimdi. Genç adam ne zaman bir Qilin'i öldürse, damarlarındaki kan-enerji karışımının yoğunlaştığını ve bir anda Siyah Enerji Denizi'ne akın ederek enerji potansiyelini artırdığını hissediyordu. Şüphesiz ki bu değişim sayesinde Lai Taoyuan'a daha çok yaklaşmıştı. Hatta Taoyuan'la genç adamın arasında duran tek engel Büyük bir Tao'yu kavramak sayılabilirdi.

Büyük bir Tao...

Bahsi geçen Tao kavramı derin, sonsuz ve hatta biçimsiz olarak açıklanabilirdi. Lai son zamanlarda ona çok yakın ve bir o kadar da uzak şeffaf bir kavramı seziyordu; ancak ne yaparsa yapsın bu kavrama uzanmayı başaramıyordu. Bir kıvılcım... Evet, sanki bu kavrama ulaşmak için vücudunda bir kıvılcıma ihtiyaç duyuyordu. Öyle ki, bu kıvılcımı elde ettiğinde, tam olarak seçemediği bu kavramı da anlamaya başlayacak ve ufkunu genişletecekti.

"HA!"

Kadim On İki Ejderha kılıcıyla havaya geniş bir kesik savuran Lai, bu hamlesine Kaos'un Yin Yangı'nı entegre etmiş ve karşısında duran, her zamanki gibi hiçbir tepki vermeden oracıkta dikilen Qilin'i tek bir hamleyle yere sermişti.

Qilinler bir bakıma insan ırkına benzeyen canlılar olarak görülebilirdi. Lai'nin bu zamana kadar karşılaştığı Qilinler'in neredeyse hepsi Xiantian Alemi'nde yer alıyordu ve genç adam henüz yetişkin sayılabilecek bir Qilin'le karşılaşmayı başaramamıştı. Yine de Lai yaşadığı soru işaretlerine rağmen vücudunda yaşanan değişimlerden oldukça mutluydu. Genç adam nihayetinde kendini ciddi manada geliştirebileceği bir yol bulmuş, karşılaştığı yaratıklarla bütün gücünü kullanarak mücadele etmişti.

"Gece..."

Lai başını kaldırdıktan sonra karanlık gökyüzüne bir bakış attı. Ay ışığı ormandaki kalın meşe dallarının arasından sızmaya çalışsa da, ne yazık ki meşe ağaçlarının sık yapısı buna engel oluyordu. Buna rağmen ormanın derinliklerinde, kemik otları ve manşinellerin saçtığı soluk ışık hüzmeleri etrafı biraz da olsa aydınlatıyordu.

Genç adam derin bir nefes çekti...

Ormanların spesifik olmayan ve genel bağlamda yaygın görülen bitkisel aroması Lai'nin akciğerlerine akın ederken, gecenin orta yerinde dalgalanan kükreme sesleri ortama enteresan bir hava katıyordu. Orman, sabahları Cennet'ten bir köşeyi andırıyor olsa da, güneş yerini aya bırakır bırakmaz normal yaşantı bir anda Cehennem'in köşelerinde yaşanan akılalmaz mücadelelere dönüşüyordu.

Ufak sincaplar yuvalarına çekiliyor, antiloplar sürüler halinde açık arazilere akın ediyor, leoparlar sabahtan beri süzdükleri avlarına karşı hamle yapmaya hazırlanıyor ve ormanın gerçek hükümdarları yavaş yavaş ortaya çıkıyordu.

Sssss....

"Hmm?"

Lai başını kaldırıp, hemen yanındaki çalıya bir bakış attı. Demin duyduğu ses şüphesiz ki bir yılana aitti ve yılanlar genel bağlamda insanların en azılı düşmanlarından biri olarak görülen canlılardı.

LaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin