Bölüm 96 - Gelişmeler

1.4K 58 9
                                    

 Adeo'nun Yeri, öğleden sonra...

 Lai önündeki tahta masadan aldığı şarap bardağına bir bakış attı. Uzun zamandır, aslen o kadar da uzun sayılamayacak bir zamandır şarabın tadına bakmamıştı. Normalde bakıldığında, Epona Şehri'nde ve genel bağlamda ölümsüzlük yoluna adım atmış kişilerin yaşadığı yerlerde ufak çocukların bile şarap içtiğine rastlayabiliyordunuz. Tabii bahsi geçen bu 'çocuklar' öyle normal ölümlülere hiç benzemiyordu; zira kişi Houtian'a adım attıktan sonra, yaşı küçük olmasına rağmen yetişkin ve sıradan bir insanın gücüne erişebiliyordu.

 Ambians keyifliydi. Lai arkadaşlarıyla takılmayı, onlarla muhabbet etmeyi seviyordu. Hemen sağında oturan Vice'ın mekanda dalgalanan kahkahaları kulağına ulaştığında Lai'nin dudakları da yukarıya doğru bükülmüştü. 

 Genç adam bardaktan bir yudum aldı...

 Şarabın tadı toprağın kekremsiliğini beraberinde taşıyor olsa da, insanın boğazında herhangi bir engele takılmadan akıp gidiyordu. Geride bıraktığı tat Lai'yi tatmin etmişti. Genç adam her ne kadar kalabalık bir ortamda oturuyor olsa da, bir nevi kendini diğerlerinden soyutlamıştı. Sokakta karşılaştığı o güzellik, nedendir bilinmez; ancak aklından bir türlü çıkmıyordu. Bu öyle kişinin güzel bir kadına duyduğu ilgiye benzemiyordu; zira Lai bahsi geçen bu kadından çok daha fazla ve enteresan bir hissiyat almıştı. Bu hissiyat, balbinin derinliklerine yer eden ve genç adamı aslen yalnız bir figür olarak ortaya çıkaran duygulara adeta sular serpiliyordu.

 Lai bir yudum daha aldı...

Devamı novelgunleri.com'da!

LaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin