Bölüm 53- Gerçeği Arama Yolundaki Bir Taoist

4.6K 535 48
                                    

   Lai'nin elinde tuttuğu bu kılıç, kalıntılardaki dokuz farklı noktadan gelen enerji parçalarının birleştiği ve aynı zamanda kılıçta birleşen bu enerji parçalarının tekrar dokuz farklı noktaya yayıldığı bir formasyonun parçasıydı. İşin garip yanıysa Lai, bu dokuzgen formasyonu oluşturan başka bir parça bulamamıştı. Bu yüzden ki aklında, formasyonu yalnızca kılıcın oluşturduğuyla ilgili birkaç soru işareti oluşmuştu.

  Başını kaldırdığında havada süzülen yaşlı adamın her zamanki gibi etrafa ağız dolusu küfürler savurduğunu gördü. Diğer bir tarafta ise arkadaşları, ne yapacaklarına dair planlar üretmeye çalışıyor; lakin bu çabaları pek sonuç vermiyordu.

  Lai derin bir nefes aldı ve arkadaşlarının yanına ulaştı. Elindeki kılıcın henüz bilmediği ve anlam veremediği bir güç barındırdığını tahmin ediyordu; yine de kendisini ve arkadaşlarını yalnızca bu tahmine güvenerek riske atmaya hiç niyeti yoktu. 

  Üç çocuk kendi aralarında ne yapacaklarını düşünürken, yaşlı adam da Lai'nin elindeki kılıcı fark etmişti. Yalnız O, Lai'nin aksine ne bu kılıçta bir bağ kurmuş ne de bu kılıcın içinde birkaç gizem barındığını anlayabilmişti. Başını iki yana salladı ve iç geçirdi; bir kılıç tarafından öldürülebileceği düşüncesi aklından bile geçmiyordu.

  Grup bir plan oluşturmaya devam ederken Lai öne çıktı ve boğazını temizledikten sonra: ''Bran senin şu yeni gücün beraberinde oldukça yıkıcı bir güç getiriyor. Bana kalırsa bahçeyi sen yok etmelisin. Bahçeyi yok ettikten sonra muhtemelen o yaşlı bunak gizli kozlarından birini oynayacak. Elimizden gelen her şeyi yapmalıyız, anlaştık mı?''

 Bran başıyla onayladı, Vice'ın da duruma itirazı varmış gibi görünmüyordu. Planı kararlaştıran gurubun amacı oldukça basit ve etkiliydi. İlk etapta yaşlı adamın bitkilerle olan bağlantısı kesilecek ve ardından adamın son kozları bertaraf edilmeye çalışılacaktı. Bu bahsi geçen son kozların ne olduğunu bilmeyen çocuklar, planın tehlikeli olabileceğinin farkındaydı. Yine de arkadaşlarını kurtarmak için acele etmeleri gerektiğinden bu planı uygulamak zorundaydılar.

  Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

  ''Hmm?''

 Yaşlı adam ona doğru gelen yıldırımları görünce biraz şaşırsa da panik yapmamıştı. Hemen sol koluyla havaya birkaç sembol çizdi ve üstünde durduğu bahçeden polen benzeri parçacıklar yayılmaya başladı. Polenlerle birlikte havaya yayılan enfes aroma, Lai'nin ağzını sulandırmış ve küçük çocuk bir an için kendini kontrol etmekte zorlanmıştı.

  Lakin bitkiler konusunda uzman olan tek kişi yaşlı adam değildi! Vice hemen karşı saldırıya geçmeye koyuldu ve bahçedeki bitki ruhlarını çağırdı. Yaşlı adam bitkiler konusunda usta sayılabilecek biri olsa da Büyük Bitki Tao'sunun kapılarını aralayamadığı için gücü kısıtlıydı. Bu sebeple Vice'ın hamlesi karşısında çaresiz kalmış ve bahçedeki bitkilerin kontrolünü geri almak için bir mücadele vermeye koyulmuştu.

  ''ŞİMDİ!''

  Lai'nin kükremesiyle zamanın geldiğini anlayan Bran, sağ dizini büktü ve kollarını iki yana açtı. Hareketlerinde enfes bir uyum ve suya benzer bir akıcılık görülüyordu. İki yana açılan kollarını kaldırarak havada birleştirdi, derin bir nefes aldı ve birleşen ellerini göğüs hizasına indirdi. Harekete başladığında kapadığı gözleri, göğsünde duran elleriyle birlikte açıldı ve küçük çocuk büktüğü sağ dizini ileri doğru uzattıktan sonra havaya bir tokat attı!

  Boom! Boom! Boom! Boom!

  Birkaç yüz metre genişliğindeki yemyeşil bahçe, Taiji Tao'sunun figürlerinden yalnızca birine maruz kalmasına rağmen bu güce dayanamamış ve geride bir iz bile bırakmadan dünyadan silinmişti.

LaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin