Bölüm 50- Bran'i Bekleyelim!

4.7K 532 92
                                    

  Havada süzülen yüzlerce ruh, Kaos'un Yin ve Yang'ının heybetine maruz kaldıkları için hareket etmekte güçlük yaşıyordu. Aralarından birkaç düzinesi baskıya daha fazla dayanamamış ve ruhları bozulmaya başlamıştı. Yine de aralarında kulaklarına fısıldayan gizemli sesin etkisiyle direnmeye çalışanlar seçilebiliyordu. Tek tek saldırmak yerine grup olarak saldırmayı düşünen altı ruh, ileri atıldı ve havaya semboller çizmeye koyuldu.

 Tam saldırılarını yapacakları sırada Lai bir adım daha attı!

  Boom!

  Lai'nin attığı adımla birlikte genişleyen daire, saldırıya hazırlanan ruhları gafil avlamış ve yüz hatlarından anlaşıldığı kadarıyla acı içinde olan ruhlar, havaya karışarak can vermişti!

  Lai'nin uyguladığı bu teknik, Kaos Tao'sunun içindeki sayısız gizemden yalnızca biriydi. Lakin Lai, henüz Xiantian Alemi'nde olduğu için ve bir enerji merkezi oluşturmadığı için bu tekniği fazla sürdürebilecek gibi görünmüyordu.

  Bir adım daha atmaya kalkıştı ancak adımını bitiremeden bir ağız dolusu kan tükürmek zorunda kaldı. Tekniğin bedenine uyguladığı baskı hafife alınacak cinsten değildi!

  Sağ dizini yere yasladı ve dengesini sağlamaya çalıştı. Bakışlarını bir an için bile olsun havada süzülen ruhlardan ayırmamıştı. Dudaklarının kenarından sızan kanları sildi ve sağ elini havaya savurdu. Kaos'un Yin ve Yang'ı Lai'nin hareketiyle dağılırken, baskı altında ezilen ruhlar da rahat bir nefes aldı.

  Tam olaylar durulmuşken Lai, sırtından bütün vücuduna yayılan bir acı hisseti ve başını çevirdi. 

  Ne yazık ki Aeren, kulağına fısıldayan gizemli sesin çağrısına direnmeyi başaramamıştı! Kendi iradesi dışında hareket eden sol eli, Lai'nin sırtına bir bıçak gibi saplanmış ve küçük çocuk hiç beklemediği yerden bir darbe almıştı!

  Lai darbenin etkisiyle bir ağız dolusu kan daha tükürdü ve Aeren'e bir bakış fırlattı. Kadının gözlerinden akan yaşları ve yüzündeki hüzün dolu ifadeyi gördüğünde durumu anladı: Bu kesinlikle Aeren'in kendi iradesiyle yaptığı bir şey olamazdı!

  ''HEY NE OLUYOR BÖYLE!''

   Vice daha fazla dayanamamış ve ileri atılmıştı. Önünde yaşananları ne görebiliyor ne de Lai'nin aldığı darbeye bir anlam verebiliyordu. Yine de o an için farkında olduğu tek bir şey vardı: Lai saldırı altındaydı ve hemen arkadaşına yardım etmesi gerekiyordu.

  Vice hemen Lai'nin yanına geldi ve bütün enerjisini Lai'nin sırtındaki yaraya odakladı. Bir yandan doğa enerjisiyle Lai'nin yarasını tedavi ediyor bir yandan da sırt çantasından çıkardığı bitkisel ilaçlardan Lai'ye ağız dolusu yudumlar aldırıyordu. 

  Lai vücuduna yayılan acı hissinin hızla yok olduğunu hissetmiş ve saldırının ardından gökyüzüne yükselen Aeren'e bir bakış daha fırlatmıştı. Aldığı emirlere ve iradesi dışında hareket etmesine rağmen Aeren, bir şekilde kendine hakim olmuş ve Lai'ye ölümcül olmayan bir saldırı yapmayı başarmıştı. İşte Lai bu yüzden gökyüzünde süzülen kadına minnettardı. 

  ''Kesinlikle seni kurtaracağım!'' diye kendi kendine geveledi ve Vice'ın ona uzattığı bitkisel ilaç şişesinden bir yudum daha aldı. 

  Doğa enerjisinde olan ustalığı ve yanında Vice gibi şifa bilimi konusunda ileri seviye olan bir uzmanın bulunması Lai'nin sırtındaki yaranın hemen iyileşmesini sağlamıştı. Vücudundaki acı hissi tamamen kaybolmasa da üstesinden gelinebilecek bir seviyeye indiği için Lai, ayağa kalkmayı başardı ve Vice'a başıyla teşekkür etti.

LaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin