אדם
״קח עוד מים,״ נתן הושיט את ידו אל מול פניי ואחז בה בקבוק מים קרים.לקחתי את הבקבוק ועשיתי כדבריו, לאחר מכן הרטבתי את כפות ידי והעברתי אותם על פני ושערי, מנסה להתעורר ולהתפקח.
מוסיקה חלשה נשמעה גם בחניית המועדון, והיא גרמה לי להתנודד.למרות שקור הרצפה שעליה ישבתי והאויר מסביב, היו לעזר להשיג את מטרתי.
״טוב, בוא נלך.״ קבע נתן אחרי כמה דקות, ואני הנהנתי. התרוממתי מהמדרכה וזרקתי לו את המפתחות של הרכב, שאליו נכנסתי וזכרתי איכשהו לחגור את חגורת הבטיחות, ולסגור את הדלת אחריי.
נתן התיישב לידי בכיסא הנהג, התניע את האוטו ויצא מן החניה במהירות ובקלות יתר, הוא השתלב במהירות בין המכוניות שבכביש.
אחרי כמה רגעים של שתיקה הוא שאל סוף סוף את השאלה שלא יכולתי למנוע.
״רוצה להסביר לי מה קרה?״ נתן הסתכל עליי ואז בחזרה אל הכביש.
״ראיתי אותה, הזיתי שוב.״ עניתי לו בכנות, הוא כבר יודע הכל. אין לי מה להסתיר ממנו.
״אביגל?״ הוא שאל וקמטים נוצרו על מצחו. הנדתי את ראשי לשלילה.
״אמא שלי.״ דממה ברכב.
נתן חושב, ואני מנסה להפסיק לחשוב. בהיתי בו ואז הפנתי את ראשי אל הנוף החולף. ״ראיתי את נורה.״
״חשבתי שכבר חודשים שלא הזית שוב.״
״זה מתסבך אפילו אותי, העניין הזה. לפני שאבי עזבה, זה היה יותר משנה שלא הזיתי את נורה.״ בלעתי בכח כאמרתי את שמה של אימי בקול רם.
דקירה חדה של בגידה מפלחת אותי עם תחושת לוואי של עצב שרק מעצים את הכאב.
״אבל כשאביגל נעלמה זה פשוט חזר, אומנם לא בתדירות גבוהה כמו עם אימי, אבל הזיתי את נורה וגם את אביגל. זה היה סיוט שלא נגמר.
ההזיות החלו שוב כשאביגל עזבה והפסיקו פתאום לפני חצי שנה.
לפני כמה ימים חשבתי שהזיתי אותה שוב בסופר, אבל סביר מאוד להניח שהיא באמת הייתה שם. אביגל האמיתית.״ שאפתי אויר.
״הבנתי אותך.״
*****
אביגל
השבוע עבר במהירות.
אדם לא דיבר איתי. בעצם אף אחד לא דיבר איתי.והבוקר הזה היה ארוך, יותר מידי ארוך, ואני רק ניסיתי להבין איך אהבתי פעם את השגרה היומיומית הזאת של בית ספר, בית, לישון ∞ .
התיישבתי על אחד מהספסלים הלבנים, המוקפים בעצים ירוקים של בית הספר וחשבתי על ההבדל ביני הישנה לבין אני העכשווית, זה גרם לי לגחך, ההבדלים.
פעם אהבתי ללכת לבית ספר, את החברים, המורים. אהבתי גם ללמוד. הייתי למדנית וחנונית, ובכל זאת היו לי המון חברים. בניהם, הטוב ביותר שלי מאז שאני זוכרת את עצמי, אדם.
YOU ARE READING
לידה מחדש || Rebirth
Teen Fiction״איפה לעזאזל היית?״ אביגל חוזרת לבית הספר לאחר שנעדרה ממנו במשך שנה וכמה חודשים והיא נושאת עימה סוד שנשבעה לא לחשוף הקשור להיעלמות שלה. עקב כך, היא נאלצת להתמודד עם שאלו...