(45) היינו שלישיה

1.1K 125 30
                                    

אדם
ברגע שהשיחה עם נתן נותקה לקחתי את הרגליים שלי, נכנסתי אל הרכב והתחלתי בנסיעה בחזרה אל ציימסר.

קיללתי את עצמי ואת העולם.

למה דווקא כאשר הבחורה שלי נפגעת אני מחליט לצאת מחוץ לציימסר אל חופים הנמצאים במרחק של ארבע שעות נסיעה מהבית שלה.

כי הייתי צריך לחשוב, זה למה.

הראש שלי התמוטט מרוב השגעונות שבו ולכן קיוויתי שאם אתרחק מהבית ללילה אחד או שניים ואקח חופש אוכל להתנתק ולסדר את המחשבות המתרוצצות בו ללא הרף.

לאחר שסגרתי חדר במלון עבור לילה אחד ושתיתי כוס בודדה של בירה בבר מלון ריק, מצאתי את עצמי מתהלך על קו המים בחופי האי אנגליה בעוד ידי אוחזת בנעליי ואני שקוע בהרהורים.

מאיה יצרה איתי קשר נוסף. היא התקשרה דרך שיחות הוידאו ואף נתנה לי לשוחח עם דרק, הארוס שלה.
לפי הרושם הראשוני שלי דרק היה בחור נחמד מאוד, לא מאולץ או לוחץ וגם אינו שאנן או הססן.
הוא הפגין התעניינות בחיי האישים אך לא יתר על המידה, ובנוסף, מה שהפתיע אותי מאוד- הוא שאל על אביגל.

הסקתי שמאיה משוחחת עם דרק עלי ועל חיי ואודותיי, אבל לא עד כדי כך שהוא ירגיש בנוח לשאול לשלום הבחורה שאני אוהב, כאילו הוא מכיר אותי.

המחשבה על כך שיש לה ארוס ולא ידעתי על כך עד לא מזמן רק גרמה לי להבין עד כמה היא לא היתה מעורבת בחיים שלי, ואני לא בשלה.

מה יכולתי לעשות? הניתוק הזה לא היה הבחירה שלי. מאיה החליטה לקחת את הרגליים שלה וללכת לאמריקה כשהיא הבינה שנורה, אמא שלנו, משתגעת לאחר שאבא שלי עזב אותה ונסע.
גיחכתי, משום מה כל אלו שקשורים אלי בקשר דם היו חייבים לעזוב אותי בשלב מסויים, זה היה רק עניין של זמן עד שנשארתי לבד.

כמעט לבד.

לא האמנתי שאביגל יודעת. כבר שנים שאני מרגיש אליה את מה שלא הרגשתי לאף אחד אחר, וכעת היא יודעת.
היא נשארה לצדי ושיקמה אותי.
קו המחשבה היה שלא יכולתי להשתקם לולא אביגל לצדי.
חוויתי טראומת ילדות איומה, ועד שאבא שלי הגיע כבר היה מאוחר מידי, אומצתי על ידי משפחה אחרת.

אפילו נתן שגם בזמנו היה לי כאח לא נכח באנגליה באותה השנה האיומה, ההורים שלו החליטו לקחת אותו לשנה באמריקה בערים ניו יורק ו שיקאגו ועוד כמה כאלו.
הוא הגיע לגיל שלוש עשרה ואביו רצה להתגאות בגבר שהבן שלו הפך להיות.

נסתי לצור עימו קשר, דרך אימייל וסקייפ. אבל תמיד נענתי בשתיקה אילמת. הוא אינו יכל לתקשר איתי.
התחושה היתה שעוד אחד עזב אותי.
למרות שכאשר נתן חזר ופיו מלא בחוויות ואירועים שעליהם רצה לשתף ולספר, הוא ראה אותי ובלע את כל המילים.

לידה מחדש || RebirthWhere stories live. Discover now