(11) צביטה בלב

1.1K 104 31
                                    

שלא תגידו שאני לא מקיימת הבטחות.
היום, שני פרקים ברציפות! שימו לב, הפרק הזה חשוב בחלקו להבנת העלילה בהמשך, עם כמה שאולי לא נראה כך...
אוהבת❤️

אביגל
השבוע האחרון עבר עלי בדיכאון, הרגשתי בודדה.
היחידים שאיתם תקשרתי הם סבתי אווה, אבי פול, ודניאל.

כשהבנתי שאיבדתי את הריכוז לחלוטין, סגרתי את ספר המתמטיקה ונכנסתי אותו לתיק הכחול שלי.

היום, כמו בכל השבוע, השתדלתי ככל יכולתי להשלים וללמוד את חומר המתמטיקה בעצמי.

האמת שאפשר היה לראות מעט תוצאות מההשתדלות הזו, אבל המצב עדיין היה ההפך ממזהיר. את פרופסור מושקט כמעט ולא הבנתי בשיעור.

חייכתי אל הספרנית בעודי צועדת ויוצאת מן הספריה לאטי.

הרגשתי כאילו ירדה לי אבן מהלב כשיצאתי מחוץ לבניין הגדול. חופשיה.

הלכתי בשביל הגישה אל שערי בית הספר, ולכיוון החניה. שם אבא החנה עבורי את הסוזוקי האדומה, מודל אלטו 2011, אוטומט, רכב שהוא קנה מ״מכרה״,  - בחורה אחת שהוא יצא איתה במשך תקופה די קצרה לפני כמה שנים. - במחיר מוזל במיוחד.

בעודי צועדת בין המדשאות, מבטה של שנאל צד את שלי מכיוון הספסלים וכמעט הכריח אותי להסתכל לכיוונה.

שנאל נשענה בגבה על חזהו של אדם, מתרפקת עליו. והוא חייך, תפס במותניה ולחש משהו באוזנה.

השמש מאחוריהם סינוורה את עיניי ולמרות זאת לא עברתי להסתכל על משהו אחר.

היא מנסה להחזיר לי?
לא הצלחתי לחשוב על משהו שעשיתי לה שיגרום לה להיות כלכך רעה.
בקושי דברנו בשבוע האחרון, והפעמים היחידות בהם נתקלנו היו במסדרון בית הספר ובשירותי הנשים.

ואיכשהו היא תמיד הייתה צמודה לתחת של אדם, כשהיא יודעת שזאת נקודה רגישה שלי.

אדם נראה שונה, ואף התנהג אחרת מכפי שאני זוכרת אותו.

הרגשתי כאילו אני רואה בן אדם אחר, ביקום מקביל, שבו אני לא לוקחת חלק בחיו.

הידיים שלו, שתפסו במותניה של שנאל היו חסונות בהרבה ופניו היו חדות יותר מבעבר. ועכשיו, כמעט בכל פעם שאני רואה אותו, הייתה בחורה אחת או שתיים מסביבו.

אדם תמיד אהב נשים, אבל מעולם לא שיחק בהם ככה.
שנאנו את כל אלו שהרשו לעצמם להתראות עם כמה בנות במקביל, להשתמש בהם ולא לכבד אותם כראוי. מה השתנה?

ובאופן כללי, תשומת הלב שקיבל מהמין הנשי לא מצאה חן בעיניי. בכלל לא .

אוך, וכמובן שהוא לא תקשר איתי אפילו מעט.
הוא לא יישר אלי אף מבט, ולו הכי קצר במסדרון או בכל מקום אחר שבו נתקלנו.

לידה מחדש || RebirthWhere stories live. Discover now