(34) אבא מגונן באחת וחצי בלילה

1K 106 24
                                    

אביגל
השעה הייתה אחת וחצי בלילה כשנכנסנו אל הרכב.

אבא במושב הנהג, אווה לידו, ואני ואיידן מתווכחים וצוחקים בו זמנית במושב האחורי.
הויכוח בנינו על טעם המוסיקה שלי היה כלכך קולני, שאבא שלי התערב בטענה שהוא גמור מעיפות ולא מבין איך אנחנו עוד מתפקדים.
אמרתי לו שהוא פשוט זקן מידי בשביל זה.

״אני ערנית לחלוטין.״ הצצתי באיידן לידי, ״וגם איידן.״

אבא שלי הדליק את המוסיקה כדי להשתיק אותי.
ידעתי שבתת מודע הוא עשה זאת כדי להראות שטעם המוסיקה שלו הוא הכי טוב.
כשהתקרבנו אל הבית של גברת איימסטרונג, סבתו של איידן, הרגשתי מעט אכזבה שהערב הזה נגמר.

רציתי להמשיך ולהיות עם איידן כל הלילה. כיף היה לצחוק איתו, הוא מזכיר לי איך לצחוק באמת, בלב שלם. הרגשה שכעת היתה לי כמעט רק כאשר הייתי עם דאשה.
מחר בצהריים אצטרך לחזור אל ציימסר, ומי יודע מתי אראה את איידן שוב.

לא היו לי יותר מידי דאגות כשהייתי עם איידן.
וכמובן שלא שכחתי מאדם. ולמרות שהוא לא ענה לשיחת הטלפון שהתקשרתי אליו, זמן מה לפני כן, לא היה לי פנאי לחשוב עליו כמו שחשבתי שזה יעסיק את ראשי.
זה הרגיש כמו פינה סגורה, למרות שהיא נשארה פתוחה מתמיד.

איידן הרגיש את האכזבה שלי וחייך אליי.

״אולי תשארי לישון אצלי הלילה?״ הוא לחש וקולו נבלע עם המוסיקה כך שהזקנים מקדימה לא יכלו לשמוע.

״אמרתי לך, תפסיק להציע ואולי זה יקרה. בסופו של דבר. מתישהו. אף פעם.״ אמרתי לו והחיוך שלו רק התרחב ואז הסתכל אל תוך עיניי.

״אני מתכוון ברצינות, תוכלי להישאר אצלי, נעשה לילה לבן, נראה סרטים ונצחק, יהיה כיף.״
אף פעם לא רציתי להסכים למשהו כמו שרציתי עכשיו.
אבל כמובן שלא יכולתי לעשות זאת.

אבא שלי חנה ליד החצר של גברת איימסטרונג
והנמיך את המוסיקה.

״איידן היה מאוד כיף לבלות בחברתך הלילה, חבל שאנחנו חוזרים מחר לציימסר. אני יודע שהנוכחות שלך עושה טוב לאביגל.״ הוא אמר בטון רשמי ומבודח גם יחד.

נאנחתי, למה הוא מתאמץ כלכך? זה איידן לעזאזל.

ואז אווה הציעה בדיוק מה שאיידן הציע לפני דקות ספורות.
אובנתי בספסל האחורי.

״אמא, אביגל צריכה להיות במיטה שלה בלילות.״ אבא שלי אמר וסגר את הפינה הזו עבורי, ללא צורך שאני אחליט, משחרר אותי מהקיפאון בו הייתי.

איידן גיחך בקול ״איזה קטעים אווה, זה בדיוק מה שהעלתי קודם בפני אביגל.״ בבקשה רק לא ידבר עוד.
ואז פנה אל אבא לפני שהוא הספיק להגיב בכעס. ״חינכת אותה טוב, פול. היא סרבה, פוחדת שהקסם שלי יכול עליה.״

לידה מחדש || RebirthWhere stories live. Discover now