(46) כנות

1.2K 104 20
                                    

אביגל
אדם התיישב קרוב אלי על המיטה בחדר שלי כשנתן יצא ממנו וסגר את הדלת מאחוריו.
הרגשתי צביטה קטנה על זה שהלך. לא יכולתי להכחיש את העובדה שרציתי שהוא יישאר כאן לידי ונמשיך בדיוק מהיכן שהפסקנו.

ומצד שני, אדם הסתכל עלי בחיוך קורן, השיער שלו שובב על ראשו והעיניים הירוקות הבוהקות שלו מביטות בי באהבה.
נשכתי את שפתיי וחיוך ענקי נפרס על פניי.
התגעגעתי אליו.

״אדם!״ קראתי, רכנתי אליו והנפתי את זרועותיי ובדיוק כמו בעבר הוא ידע שכיוונתי לחיבוק המוכר שלנו. לא ידעתי למה אבל כאשר זרועותיו החזקות עטפו אותי והרגשתי את חיוכו בשיערי, כשהצמדתי את ראשי בשקע שבין כתפו לראשו והתמקדי רק בו, דמעות עלו בעיניי.

״אביגל...״ הוא משך את שמי בפיו כשהתנתקתי ממנו לאחר כמה שניות. ״היי, מה קורה, למה את בוכה?״

משכתי באפי בתגובה, עשיתי בפניי הבעה של -'לא יודעת' ולאחר מכן חייכתי. אדם חייך אלי בחזרה. ״זה כנראה בגלל הזעזוע. נהפכתי לרגשנית מידי,  אני סתם שמחה לראות אותך.״

השיניים הלבנות של אדם היו נהדרות מאחורי החיוך שנפרס על פניו.
״דאגתי לך.״ הוא אמר בשקט ולטף את פני בזהירות, מהמצח ועד לסנטרי.

״לא היתה לך סיבה. סך הכל זעזוע מוח. אז מה אם פגעה בי מכונית? העיקר שאני בחיים.״ הצעתי לו חיוך, והוא בתגובה כיווץ את גבותיו ונראה די מזועזע. יש לי משהו בשיניים?

״מה?״ אדם הרים גבה. ״על איזו מכונית את מדברת? אביגל, את נפל במדרגות הישר אל רגליו של כיסא.״ הוא פער את עיניו. ״או שגם פגעה בך מכונית?״ הוא המשיך למלמל לעצמו.

הבלבול שעל פניו של אדם רק גרם לי לא להבין את הסטואציה לחלוטין. ״מי אמר משהו על מכונית? אדם, איזה מצחיק אתה. נפגעתי כשנפלתי מהמדרגות.״ גיחכתי לעצמי. מרוב הדאגה המוגזמת והבלתי נחוצה שלו, הוא מדמיין מכוניות שפוגעות בי.

אדם הסתכל עליי במבט מוזר.
״כן... כנראה שלא הפכת רק לרגשנית למדי בעקבות הזעזוע הזה.״ הוא אמר, נשען אחורה במיטה שלי ומשך אותי איתו בעודו מלטף את כתפי.

ברור שלא הפכתי רק לרגשנית. הרי כואב לי הראש כלכך, מעיין דופק שלא מפסיק מאחורי האוזן הימנית שלי ומשיכת שיער. כבר קרה שהסתובבתי בכדי לראות מי אוחז בשיערי כלכך חזק ומושך. לא היה שם אף אחד.

לאחר כמה רגעים של שקט בנינו אדם נשק לשיערי ומלמל בשקט: ״מבולבלת קטנה, מה הייתי עושה בלעדייך?״
חייכתי אליו חיוך קטן לאט ובשקט ובראשי עברה מחשבה על כך שהוא כבר הסתדר בלעדיי.
אמנם לקח לו זמן להשתקם אבל הוא הצליח לבסוף.

לידה מחדש || RebirthWhere stories live. Discover now